Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Denne?

 

attachment.php?attachmentid=46116&stc=1&

 

Stemme bra d ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort S4 2.2T spotta i Trondheim sentrum, nær torget i 2300-2400 tiden i går. Så ikke om det var medlemsbil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme bra d ja:)
Denne så jeg selv, når var utleid til Rise Elektro på slakteriet i Støren i høsten 2008. Så meget pen ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi! Savner du tilfeldigvis en Golf 2 16V leppe??

Ervikstrekket, er det den skibakken et sted inn på Fosen ?

Nei, ikke skibakke der nei, det er Haugsdalen du mener?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke peiling, bare kjørt forbi der en gang etter vi tok ferga fra flakk og over på fosen-siden på tur til Brekstad.

 

Forresten noen andre som har sett en rød S4 4A sedan, LH74247 med RS fanger uten gitter osv ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grå golf , med bråkete eksos anlegg utenfor peppes pizza på heimdal i går , (mandag) med slitne klubb klistremerker i siderutene bak.

 

det er min det;) altså det bråkete eksosanlegget skal det gjøres noe med, var feiling under bygging det:o

skal få på nye klistremerker og skiltplater:) de klistremerkene slites jo så fort av isskraping og svampvasking: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ned teipet grå/svart Jetta, ca 06 mod?? observert på Esso Støren i dag ca kl 17:30.

VACN skiltplater og Gauldal Gatebil merke i ruta...

__________________

-=SuprSvein=-

 

- 06' A4 Avant

x 02' Caddy SDI

 

 

Er vell en som heter Trond i Gauldal Gatebil som har denne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en sort A4 B5 Avant ved pirsenteret i dag, regner med det var en eldre 1.8T.

Kjørte uten frontfanger, og var vel HB 75133 skilter med hvit klistrelapp.

Ned teipet grå/svart Jetta, ca 06 mod?? observert på Esso Støren i dag ca kl 17:30.

VACN skiltplater og Gauldal Gatebil merke i ruta...

Sett i toppen på denne siden??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en sort A4 B5 Avant ved pirsenteret i dag, regner med det var en eldre 1.8T.

Kjørte uten frontfanger, og var vel HB 75133 skilter med hvit klistrelapp.

 

Sett i toppen på denne siden??

 

hva er i toppen på denne siden??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du og spurte om den 06 Jettaen, men ser jo nå det er en quoting som er gått galt og at du trolig har fått svaret ditt inn i signaturen din : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du og spurte om den 06 Jettaen, men ser jo nå det er en quoting som er gått galt og at du trolig har fått svaret ditt inn i signaturen din : klø :

 

ja, vet ikke helt hva som skjedde der jeg:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er min det;) altså det bråkete eksosanlegget skal det gjøres noe med, var feiling under bygging det:o

skal få på nye klistremerker og skiltplater:) de klistremerkene slites jo så fort av isskraping og svampvasking: klø :

 

hehe var ikke ment nødvendigvis som stygt bråk :) var minstesønnen som påpekte at den var "bråkete"

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe var ikke ment nødvendigvis som stygt bråk :) var minstesønnen som påpekte at den var "bråkete"

:P

 

hehe, okey:) men må uansett få på plass litt lyddemping.. ble så mye bråk inni bilen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe var ikke ment nødvendigvis som stygt bråk :) var minstesønnen som påpekte at den var "bråkete"

:P

 

Kan legge til at det er "stygt bråk" i den bilen nå;);):klapp::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, så bruker jeg kanskje denne til litt spottings utover det man ser er klubbiler.

 

Men er det fler enn meg som har sett en Golf 2 i den typiske GL-blå fargen, med monovisker, lakkerte baklamper, sort flassende panser, senk, noe ettermarkeds bøttestoler, 13" heldekkende vinter-stålfelger og regnr CE 35142 ?

 

Og ser støtt en lyseblåmetallic Golf 3 med angeleyes og sort panser, som stadig spiller HØY musikk.

 

Ellers var det og en grønn (mørk iaff) BP-registrert S6 avant typ 4A som rullet forbi kåken for en ukes tid siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en Audi , med store bilkabel.no klistremerker på siden med klubb plater på torget i går. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en sølvgrå RS6 sedan på Bjørndalsbrua i forrige uke. Er vel den samme som fikk seg en smell for et års tid siden, og som har stått mye på møller etter det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi S4 eller S6 4.2 avant mørk bil (ikke enkelt når enn er fargeblind :o )

så ut til å ha skiltplater, kjørte i høyre fil opp klettbakken i morrest i god fart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en sinnsykt lekker Typ44 på Tiller idag, enten Audi V8 eller 200 20v. Sort av farge :) Tonede ruter og TSW Catalunya-felger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes jeg stadig ser en mørk metallic S4/6 med CE-registrering : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg Spotta Golfen til Stian Furuhaug i dag , parkert ikke langt fra torget, uten skiltplater , men med klistremerke i sideruta bak :) Meget pen golf forøvrig : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta bilen til en kamerat her om dagen. Vet denne har gått i tr.heim tidligere, men har det vært klubbmedlem som har bygget den? Er ikke klubbplater eller merker på den..

DSC_0584_.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på en Audi 80 B4 idag ved Malvik.

Veldig senket og veeeldig breie kantfelger på den. Klubbmedlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg Spotta Golfen til Stian Furuhaug i dag , parkert ikke langt fra torget, uten skiltplater , men med klistremerke i sideruta bak :) Meget pen golf forøvrig : rock :

 

dårlig med klubbplater til meg ja, satser på å huske å be om de på neste lokaltreff.

 

ble en vask i dag så jeg måtte jo ut å flashe golfen:D

 

mvh

stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta bilen til en kamerat her om dagen. Vet denne har gått i tr.heim tidligere, men har det vært klubbmedlem som har bygget den? Er ikke klubbplater eller merker på den..

 

 

denne gikk i soknedal før, og er bygget av Petter (huske ikke etternavnet) i Gauldal Gatebil. gjennomført pen bil ;) var vel en jente i Trondheim som kjøpte den av Petter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.