#151 Skrevet Mai 2, 2009 spotta på Svein Åge Bråthen i speilet på tur til lånke i dag, om det var deg? hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Mai 2, 2009 spotta på Svein Åge Bråthen i speilet på tur til lånke i dag, om det var deg? hehe:) Heller tvilsomt egentlig. Nermeste jeg var Lånke i dag, var Orkanger så... Opptatt familie mann jeg vetdu: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mai 2, 2009 Heller tvilsomt egentlig.Nermeste jeg var Lånke i dag, var Orkanger så... Opptatt familie mann jeg vetdu: rolleyes Tror jeg så bilen din hjemme idag Svein, på tur til Orkanger..Med en OTIS bil utenfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mai 2, 2009 Tror jeg så bilen din hjemme idag Svein, på tur til Orkanger..Med en OTIS bil utenfor? Stemmer bra det ja. Må ha firmabil når man bor på landet vetdu. Sånn at jeg ikke sliter ut Audien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Mai 2, 2009 Stemmer bra det ja.Må ha firmabil når man bor på landet vetdu. Sånn at jeg ikke sliter ut Audien. WORD!!! A4'n så meget pen ut med de hjula som sto på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Mai 2, 2009 (endret) WORD!!! A4'n så meget pen ut med de hjula som sto på.. Takk takk! Er på utkikk etter litt større hjul da men, angrer litt på at det ble 19". Men, vi får se. Ikke sikkert det blir før Våler nei. Beklager, ble litt OT her igjen men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Mai 4, 2009 så en rød rs4 varebil:) på omkjøringsveien i dag fs 94xxx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Mai 6, 2009 Så Bendik legge seg på hornet for russen i rundkjøringen ved Solsiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Mai 6, 2009 Så Bendik legge seg på hornet for russen i rundkjøringen ved Solsiden Hehe.. var gjør man ikke får russen....: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Mai 6, 2009 Noen som har sett å vet noe om en sort/mørk blå 4 golf, med ic å sote 19" å styrling front, m3 speill ellers org utsene?? Tror det var (BP skjilter på den) Med en sinnsykt til effekt?? Lå bak den ved statoil tunga med rs2, gikk som ei kule den golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Mai 6, 2009 Noen som har sett å vet noe om en sort/mørk blå 4 golf, med ic å sote 19" å styrling front, m3 speill ellers org utsene?? Tror det var (BP skjilter på den) Med en sinnsykt til effekt?? Lå bak den ved statoil tunga med rs2, gikk som ei kule den golfen. Kan det ha vært denne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Mai 6, 2009 Noen som har sett å vet noe om en sort/mørk blå 4 golf, med ic å sote 19" å styrling front, m3 speill ellers org utsene?? Tror det var (BP skjilter på den) Med en sinnsykt til effekt?? Lå bak den ved statoil tunga med rs2, gikk som ei kule den golfen. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2072728#bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Mai 6, 2009 Steike.. Hva gikk den for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Mai 6, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2072728#bilder yes, var denne med vinter hjula! Klarte akurat å holde følle med rs2! Gikk godt! Kan det ha vært denne da?[ATTACH]122879[/ATTACH] Ikke denne nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Mai 6, 2009 må vel kunne kalles sleeper den da! (aner ikke om den RS2en din har noko attåt jeg men) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Mai 6, 2009 spotta en rød a4? i går utenfor mercur sentret, mulignens med en hvit fanger foran. med skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mai 6, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2072728#bilder Satan..400+ i en Golf 4 må flytte seg bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Mai 6, 2009 Meget påkostet,nybygd motor sommer 2008 (550 hk) Greit i en Golf det ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Mai 7, 2009 Rød RS4 varebil opp Dybdalsv. kl 16 i dag... og Svart S6 varebil ned Dybdalsv. ..også kl 16 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Mai 7, 2009 Rød RS4 varebil opp Dybdalsv. kl 16 i dag... og Svart S6 varebil ned Dybdalsv. ..også kl 16 i dag Sikkert den jeg så her om dagen også reg nr FS 94xxx, håper ikke det var NE 16666 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Mai 8, 2009 Fikk ikke med meg noe reg nr desverre. Klubbplater på S6'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Mai 9, 2009 Fikk ikke med meg noe reg nr desverre. Klubbplater på S6'n Muligens det var minn du så, for en kompis hadde sett den rulla forbi bugatti ved valentinlyst senteret samme dag i 4 tiden. Trodde den var i selbu på lakkering jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Mai 9, 2009 Ai ai ai ...det er en kjip smell ja. Valentinlystsenteret er jo 1 minutt unna der jeg så den.. så er vel stor sjangse for at det er samme bilen. Går ikke så forbanna mange røde RS4 med grønnskilt her i byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Mai 10, 2009 jeg og ei venninne var på road trip til trøndelagen her for noen helger siden.. kom over denne noen her inne sin? spotta den på Støren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Mai 10, 2009 Dette er vell mellom den Esso (?) stasjonen og Bunnpis (?) butikken dette? På prakeringa mellom der.. Var noe kjent med denne..Mener jeg så den en gang jeg var å handla på butikken da jeg jobba i Støren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...