#201 Skrevet Juli 30, 2009 Tror det er 3 eller 4 golfer av den sorten i lokallaget .. regnr? Begynner på¨KB iallefall..Rakk ikke skrive opp tallene, da den forsvant mellom noen biler fremfor meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet August 1, 2009 Så en veeeeeeldig fin S4Biturbo med kledelige BBS CH felger i dag på Fosen. Regnr LY60xxx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet August 3, 2009 Så en sinnsykt lekker Typ44 på Tiller idag, enten Audi V8 eller 200 20v. Sort av farge Tonede ruter og TSW Catalunya-felger.. heihei.. antageligvis min audi v8 du "spotta".. Men den er faktisk mork blaa metalic! og med et par ekstralys i grillen? (j***vla daarlig lys paa disse audiene...) Skal se om jeg finner et bilde av den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet August 3, 2009 Så en veeeeeeldig fin S4Biturbo med kledelige BBS CH felger i dag på Fosen. Regnr LY60xxx Regner med denne er sølvgrå, med grønne skilter? Isåfall er det Tom Karlsen som har den. Kjøpte den av et klubbmedlem for noen uker siden..Den er meeeeget pen! Ser den står ofte i nabolaget her, hos en kamerat av ham. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet August 6, 2009 Spotta en grå/koksgrå type halvny a4 tror jeg i Søndre /olav tryggvasson gt med klubbskiltplater i dag. ca 16.00 Ellers stod det en Rød RS4 utenfor burger king usikker på dette er klubbbil da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet August 6, 2009 Spotta en grå/koksgrå type halvny a4 tror jeg i Søndre /olav tryggvasson gt med klubbskiltplater i dag. ca 16.00 Ellers stod det en Rød RS4 utenfor burger king usikker på dette er klubbbil da Håper den røde ikke var min, for jeg er på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet August 14, 2009 spotta en mørk blå/grå audi A4 /a6 (ikke enkelt å se i forbifarten ) avant BR registrert. Som drev med høy lukeparkerings faktor opp ved nye bankbygget i går hadde skiltplater fra klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet August 15, 2009 (endret) Spotta en grå Audi A4 B6 avant idag på Ørlandsdagene, med styling, reg.nr DL 30***..Så ganske fin ut:) Var ikke klubbmerker på den som jeg kunne se iallefall..Pen bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet August 16, 2009 jeg og ei venninne var på road trip til trøndelagen her for noen helger siden.. kom over denne noen her inne sin? spotta den på Støren Jeg har også vært på Støren i ferien, så sykt mange fine biler der! Var faktisk konsert med Too Far Gone like ved, og da dukket det opp noen glis Noen som har bilder av noen av bilene derfra? Ikke sikkert de var medlemmer heller, så ikke klubbmerker på alle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet August 16, 2009 Jeg har også vært på Støren i ferien, så sykt mange fine biler der! Var faktisk konsert med Too Far Gone like ved, og da dukket det opp noen glis Noen som har bilder av noen av bilene derfra? Ikke sikkert de var medlemmer heller, så ikke klubbmerker på alle... Her finner du biler av alt fra støren;) http://www.gauldalgatebil.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet August 16, 2009 Her finner du biler av alt fra støren;) http://www.gauldalgatebil.no/ Ok, visste jeg ikke, takk! Da får jeg nok tilfredsstilt nysgjerrigheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet August 17, 2009 Så Roy R. Apalnes ved solsiden i dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet August 25, 2009 Så Roy R. Apalnes ved solsiden i dag;) Var jeg ute å gikk? Siden jeg er spotta og ikke bilen Ser stadig klubbAudier som tøffer rundt her Btw, noen med S4 biturbo i trøndelag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet August 26, 2009 spotta i går en grå Allroad med det som så ut som grønnskjær i olav trygvasson gt med nummerplate tror det var xn nr på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet August 26, 2009 Spotta en litt mørk sølv/grå Golf5 med ei lita leppe foran og R32 eksos bak for noen dager siden. Usikker på om det er klubb-bil, men så pen ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet August 26, 2009 Sikkert den jeg så her om dagen også reg nr FS 94xxx, håper ikke det var NE 16666 FS94xxx går vel faktisk som budbil for expressus. Helt original, samt ingen reklame, men et sikkert kjennetegn er den gule sekketralla i bagasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet August 26, 2009 spotta i går en grå Allroad med det som så ut som grønnskjær i olav trygvasson gt med nummerplate tror det var xn nr på den. samme bilen ble spotta i dag , samme plass samme gate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet August 28, 2009 Møtte Roy Apalnes i R32n sin i går ved statoil bilbyen. Meget fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet August 29, 2009 Møtte Roy Apalnes i R32n sin i går ved statoil bilbyen. Meget fin bil Møtte deg Jørn i ila i går i ca 13.00 tiden: rock : Bære læker den rs4 din:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet August 30, 2009 passerte en Rød RS4 på grønne NE-skilter..ved Ica Rosenborg igår rundt kl 13:30 Han Jørn lengre oppe her sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet August 30, 2009 Kan nok stemme at det var meg, bor på ila og var og hentet en kompis på møllenberg rundt den tiden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet August 31, 2009 Møtte Roy Apalnes i R32n sin i går ved statoil bilbyen. Meget fin bil Bilen blir nå brukt Men jeg er litt blind i trafikken for har ikke sett dere. Statoil bilbyen, hvor er den egentlig? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet August 31, 2009 Bilen blir nå brukt Men jeg er litt blind i trafikken for har ikke sett dere. Statoil bilbyen, hvor er den egentlig? Hehe den statoil som ligger ved bunnprisen vi har lokaltreffene:) mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet August 31, 2009 Så en rød RS4 B5 med reg nr. FS, og grønne skilt, ved Ride i Sorgenfrivegen like over klokka fire i dag Meget pen bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet August 31, 2009 den statoil som ligger ved bunnprisen vi har lokaltreffene:) mvh stian aha, da er jeg med Var forbi der på grunn av en sykkelauksjon, men ga opp ganske fort, så kjøper vel ny tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...