Vintertreff: Kolonne? Kjøre sammen osv

Anbefalte innlegg

Er vel sikkert et par som skal på vintertreff her, kunne vært artig og kjøre sammen flere når det er såpass langt...

 

Jeg, Morten og Arve drar ihvertfall fredagen, bare 1 bil på oss da men, vi kjører sikkert gjerne i følge med noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel sikkert et par som skal på vintertreff her, kunne vært artig og kjøre sammen flere når det er såpass langt...

 

Jeg, Morten og Arve drar ihvertfall fredagen, bare 1 bil på oss da men, vi kjører sikkert gjerne i følge med noen.

 

Jeg og Hege drar også fredag:)

Absolutt klar for kolonnekjøring: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott, da blir vi ihvertfall noen på turen oppover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja!

Detta blir bra;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar også oppover fredag... i kliss ny Scirocco :P Så jeg henger gjerne på. Oppmøte Statoil Furuset på formiddagen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar også oppover fredag... i kliss ny Scirocco :P Så jeg henger gjerne på. Oppmøte Statoil Furuset på formiddagen da?

 

 

I Rocco? Hva skjer a?

 

Statoil Furuset ja. Vi har vell ikke satt noe tid, men ville gått for kl11 senest 12 for å slippe å kjøre så mye i mørke. er drøye 50mil fra Oslo og opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt avhengig av overnatting og bilvalg så er jeg med på en kolonne på fredag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ingenting er sikkert ennå vet jeg ikke om jeg blir med eller ikke. Er på jakt etter en vinterbil men har ikke funnet ennå.

Ikke har jeg overnatting heller så mange brikker som må på plass

Men hvis jeg blir med hopper jeg på kolonnen på Kløfta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ingenting er sikkert ennå vet jeg ikke om jeg blir med eller ikke. Er på jakt etter en vinterbil men har ikke funnet ennå.

Ikke har jeg overnatting heller så mange brikker som må på plass

Men hvis jeg blir med hopper jeg på kolonnen på Kløfta

 

Om jeg blir boende på hotellet og ikke i hytte med Dansken og Co (avhenger av om Arve er med eller ikke) så har jeg en ledig sengeplass da fruen ikke vil være med i år. Om jeg blir boende i hytte så blir rommet mitt ledig så overnatting skal ikke være noe problem John-Arild. Da var en brikke til på plass;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg blir boende på hotellet og ikke i hytte med Dansken og Co (avhenger av om Arve er med eller ikke) så har jeg en ledig sengeplass da fruen ikke vil være med i år. Om jeg blir boende i hytte så blir rommet mitt ledig så overnatting skal ikke være noe problem John-Arild. Da var en brikke til på plass;)

 

Tusen takk for det. Da kan jeg krysse av den biten.

Da var det bare bilen igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Rocco? Hva skjer a?

 

Jada, forhandleren har en stående som jeg tar oppover. Så slipper nybilen lukte på snøen ;)

 

Da var det bare bilen igjen

 

Evt. har jeg ledig plass i bilen oppover også (kjører i utgangspunktet alene)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt. har jeg ledig plass i bilen oppover også (kjører i utgangspunktet alene)

 

Tusen takk for tilbudet skoTner men hvis jeg ikke har egen bil å kjøre på bane med vet jeg ikke om jeg blir med.

Gir deg tilbakemelding når jeg har bestemt meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for tilbudet skoTner men hvis jeg ikke har egen bil å kjøre på bane med vet jeg ikke om jeg blir med.

Gir deg tilbakemelding når jeg har bestemt meg

 

Skal du ikke være med på scooterkjøringa i år John Arild ???

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for det. Da kan jeg krysse av den biten.

Da var det bare bilen igjen

 

Ikke noe problme det heller. Kjøp golfen min. trekekr på alle 4 den ;) Sånn da var den siste biten påplass og John-Arild blir med: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ikke være med på scooterkjøringa i år John Arild ???

 

Jan Brede

 

Har ikke bestilt scooter nei men jeg kjører jo ikke puse katt. Er kun Polaris som duger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problme det heller. Kjøp golfen min. trekekr på alle 4 den ;) Sånn da var den siste biten påplass og John-Arild blir med: smil :

 

Hvis jeg får den for det jeg har å bruke så er den solgt men tror du skal ha flere lass med mere penger enn det jeg har satt av

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, aktivitet her, men ja planen var vel og dra ca 11? Om noen som kjører alene vil ha selskap oppover så kjører i utgangspunktet både jeg og Morten med Mikael oppover (om ikke Arve blir med da kjører sikkert jeg med han) så om noen vil ha selskap så er det helt sikkert greit for Mikael at vi ikke er 3 i bilen hans :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som John-Arild så KAN det være hende jeg henger meg på, vis både det ene og det andre klaffer! Er det noen som vet om det er noe ledig plasser igjen på det hotellet klubben har avtale med? Gidder ikke ringe vis noen VET det er fullt:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som John-Arild så KAN det være hende jeg henger meg på, vis både det ene og det andre klaffer! Er det noen som vet om det er noe ledig plasser igjen på det hotellet klubben har avtale med? Gidder ikke ringe vis noen VET det er fullt:P
Hotellet er vel fullbooket, men om ikke Arve skal være med er det en ledig seng på leiligheten Mikael, Morten og jeg har leid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hotellet er vel fullbooket, men om ikke Arve skal være med er det en ledig seng på leiligheten Mikael, Morten og jeg har leid :P

 

FEIL, om ikke Arve er med så er den plassen MIN..... Avtalt med dansken for leeeeenge siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hotellet er vel fullbooket, men om ikke Arve skal være med er det en ledig seng på leiligheten Mikael, Morten og jeg har leid :P

 

Det er fortsatt ledige rom på hotellet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FEIL, om ikke Arve er med så er den plassen MIN..... Avtalt med dansken for leeeeenge siden.

 

Ja det vet jeg, men så så jeg at du snakket om å ta inn John-Arild på hotellrommet ditt, og hvis du gjør det så er plassen plutselig ledig igjen :P

 

EDIT:

 

Det er fortsatt ledige rom på hotellet.

 

Ok, problem løst :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det vet jeg, men så så jeg at du snakket om å ta inn John-Arild på hotellrommet ditt, og hvis du gjør det så er plassen plutselig ledig igjen :P

 

Det var kun dersom jeg ikke hadde plass hos dere det og beholdt hotelrommet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var kun dersom jeg ikke hadde plass hos dere det og beholdt hotelrommet;)

 

OK! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du har full kontroll som alltid Kristian?:nana::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.