Vintertreff: Kolonne? Kjøre sammen osv

Anbefalte innlegg

Altså.. Kristian, Morten og jeg har leilighet til 4 personer. Hvis Arve blir med er siste plassen hans. Hvis han ikke blir med er siste plassen Ørjan sin. I så fall vil det bli et hotellrom ledig som Ørjan allerede har booket.. Blir Arve med har vel Ørjan en ledig plass på hotellet, så da er det uansett ikke fullt på hotellet :)

 

Hvem som sitter på med hvem skal vi nok finne ut av etterhvert ;) Men stakker den som evt. må sitte bak meg hele turen, for DER er det dårlig plass gitt :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du har full kontroll som alltid Kristian?:nana::nana:

 

: haha :: haha :: haha :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem som sitter på med hvem skal vi nok finne ut av etterhvert ;) Men stakker den som evt. må sitte bak meg hele turen, for DER er det dårlig plass gitt :nana:

 

Har i hvertfall en ledig plass foran hos meg da om noen tørr da......: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i hvertfall en ledig plass foran hos meg da om noen tørr da......: smil :

 

Så lenge du biter forsiktig så tørr jeg ihvertfall : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte opp å hørte med Eriksgård her forrige dagen, men det var helt fullt. Så da uteblir nok dette treffet for meg i år igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte opp å hørte med Eriksgård her forrige dagen, men det var helt fullt. Så da uteblir nok dette treffet for meg i år igjen..

 

Om du klarer å dele rom med meg så har jeg ledig plass. John-Arild skal ikke oppover, ikke skal kona være med og Arve blir med så han har plassen hos Mikael og de andre. 1600.- var det vell fra fredag til søndag inkl mat (ikke lunch)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du klarer å dele rom med meg så har jeg ledig plass. John-Arild skal ikke oppover, ikke skal kona være med og Arve blir med så han har plassen hos Mikael og de andre. 1600.- var det vell fra fredag til søndag inkl mat (ikke lunch)

 

Jeg sier takk for tilbudet, men skal ha med meg dama og 2 kompiser også. Så det ser ut som det muligens blir en dagstur på lørdag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier takk for tilbudet, men skal ha med meg dama og 2 kompiser også. Så det ser ut som det muligens blir en dagstur på lørdag:)

 

Da blir det trangt ja. Sjekket om det finnes ledig hytte da? Mikael og gutta har leid hytte med 4 sengeplasser fro 2000.- for hele helgen + mat da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er ingen dum ide. For stikke innom eller ringe Vidar G. i morgen. Tror han er ganske infomert om det meste av tilbud der oppe.

 

Off-topic: Hvordan er veiene fra Oslo og oppover å trekke henger på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke si det spørsmålet er så veldig off-topic, det er jo rimelig relevant ;) Men tror ikke jeg skal uttale meg om sånt, aner ikke helt hvilken veier vi skal kjøre... Men veiene opp og gjennom østerdalen går det fint og kjøre med henger, det er litt humpete osv, men går jo fint ann med henger uansett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge kartet blir jeg anbefalt å kjøre over Trysil/Tynset. Vet ikke hvor smart det kan være med 1.6 tonn drassende bak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge kartet blir jeg anbefalt å kjøre over Trysil/Tynset. Vet ikke hvor smart det kan være med 1.6 tonn drassende bak..

 

Er beste veien å ta det. Ikke noe ille vei med henger bakpå det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må i alle fall kjøre Norge mest mulig siden jeg kjører på prøveskilt. Svenskene er vel ikke superglade i det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må i alle fall kjøre Norge mest mulig siden jeg kjører på prøveskilt. Svenskene er vel ikke superglade i det.

 

Kjører:

Oslo-Elverum-trysil-Alvdal-Tynset-Funäsdalen så da blir det vell ikke mere en 7-8mil eller noe i den duren på svenske veier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører:

Oslo-Elverum-trysil-Alvdal-Tynset-Funäsdalen så da blir det vell ikke mere en 7-8mil eller noe i den duren på svenske veier.

 

Man er vel innom Røros på den strekka også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man er vel innom Røros på den strekka også?

 

Dessverre så er grensen på innleggets lengde for kort til at man kan liste opp ALLE stedene man er innom på turen :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre så er grensen på innleggets lengde for kort til at man kan liste opp ALLE stedene man er innom på turen :nana:

 

hehe... nei, nå fikk du jaggu en utfordring ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må i alle fall kjøre Norge mest mulig siden jeg kjører på prøveskilt. Svenskene er vel ikke superglade i det.

 

Prøveskilt fra biltilsynet er gyldige i skandinavia.

 

Jeg kommer til å kjøre sverige oppover fra trysil, mye bedre vei og føre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøveskilt fra biltilsynet er gyldige i skandinavia.

 

Jeg kommer til å kjøre sverige oppover fra trysil, mye bedre vei og føre!

 

Gjelder det røde firmaskilter også? Tror mr. Skotner kjører en lånt Q5 fra møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar også oppover fredag... i kliss ny Scirocco :P Så jeg henger gjerne på. Oppmøte Statoil Furuset på formiddagen da?

 

Gjelder det røde firmaskilter også? Tror mr. Skotner kjører en lånt Q5 fra møller?

 

Det var dette med å lese før en skriver da Kristian:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, og igjen har Kristian full kontroll : haha :: haha ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, var sikker på jeg hadde sett det sto Q5, hvem var det som skulle kjøre Q5 til vintertreff da? hmm....

 

Har aldri sagt jeg har full kontroll jeg Morten!

 

Du får fortsette og ha full kontroll på bilen på isen du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøveskilt fra biltilsynet er gyldige i skandinavia.

 

Det er forhandlerskilter.

 

Tror mr. Skotner kjører en lånt Q5 fra møller?

 

Har akkurat levert Q5en i bytte av Scirocco'n... Litt feil bytte før et vintertreff, men nå er ikke dette noe isbanebiler uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører:

Oslo-Elverum-trysil-Alvdal-Tynset-Funäsdalen så da blir det vell ikke mere en 7-8mil eller noe i den duren på svenske veier.

 

Du skal ikke innom Trysil på den ruta da!

Det blir en lang omvei å kjøre fra Elverum til Trysil og så tilbake til Elverum for å komme deg oppover mot Alvdal.: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal ikke innom Trysil på den ruta da!

Det blir en lang omvei å kjøre fra Elverum til Trysil og så tilbake til Elverum for å komme deg oppover mot Alvdal.: haha :

 

Ja ja ja ja, skulle bare se om det var noen her som fulgte med:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.