#676 Posted April 9, 2017 Ettermarkeds, eller orginal del? Får vel litt lyd og i bensinmotorn Friedrich Motorsport. Ble ikke mere lyd 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#677 Posted April 9, 2017 Ser bra ut da hvartfall 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#678 Posted April 10, 2017 Lå bak deg over veum idag tidlig, grom golf! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#679 Posted April 15, 2017 Er det noen i lokallaget som kan selge/utlevere skiltplater nå om dagen? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#680 Posted April 15, 2017 Har i moss:-) Trot Stamsaas har i degernes og:) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#681 Posted April 19, 2017 Ser bra ut da hvartfall Takker 😊 ble særs fornøyd👍 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#682 Posted May 12, 2017 Vagcom anyone ? har kjøpt meg en eos der taket ikke virker, skulle gjerne lest ut litt koder før jeg bestiller nye deler. ( eventuelt hvor jeg får tak i ) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#683 Posted May 12, 2017 Vagcom anyone ? har kjøpt meg en eos der taket ikke virker, skulle gjerne lest ut litt koder før jeg bestiller nye deler. ( eventuelt hvor jeg får tak i ) Jupp jupp.. Har muligheter imorgen formiddag? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#684 Posted May 12, 2017 Takker ble særs fornøyd Spotter deg støtt og stadig ved Ørebekk, grisetøff Golf! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#685 Posted May 13, 2017 Ser ut som det har løst seg med vagcom alt ellers har både Kristian Larsen og jeg også hvartfall, og sikkert flere med 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#686 Posted May 13, 2017 Har rota bort kabelen min og ikke finni den på et par mnd, så jeg utgår foreløpig 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#687 Posted February 6, 2018 Spotter deg støtt og stadig ved Ørebekk, grisetøff Golf! Jo Takk :-) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#688 Posted March 21, 2018 Noen som trenger eller vet trenger multilinnk forstillings kit, så har jeg på lager :-) Mvh Frank 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#689 Posted March 21, 2018 Godt å vite Frank:) Til noe helt annet. Vi lurte på å ta et påsketreff nå til søndag!, det er meldt flott vær og derfor tenkte vi på å ta det på dagtid i Moss Planen er at det blir mulighet for litt bildetakning på egna plasser og mulighet for en matbit eller kringle til lunsj:) Noe interesse for dette? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#690 Posted March 21, 2018 Et treff hadde vært knall, taktisk av deg å plassere det i Moss bildetaking hadde vært fint, for å ha nye nyere til salgsannonsen 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...