Stavanger: Tur til Wörthersee 2009

Anbefalte innlegg

Hallais alle:)

 

Nå e d på tide å bjynna å tenka framøve mot ein av flerre gleder neste år, nemlig Wörthersee i Østerrike: rock :

 

D e vel hovedsaklig fra 20-23 mai, men me tenke å reisa fredag 15.mai me ein noge usikker retur. Eg komme t å ta ferie fra jobben fom. 15.mai tom. 31.mai. Planen e å ta båten fra Risavika øve t danskane fredag 15, kjøra videre t Hamburg på lørdagen og hiva oss på biltoget ner til Østerrike me sovelugar:)

Itte treffe e ferigt så kjøre me heile veien hjemøve og stoppe innom der me føle for på veien. Me ska i hvertfall innom Nürburgring, Porsche museet, Audi museet og VW museet. D e selvfølgelig åpent for flerne ting om d ønskes:) D e derfor eg seie at returdato e usikker:)

 

Me må finna ein plass å snorka i nærheten av Wörthersee og me bør jør dette ganske snart, då hotellene garantert nærme seg fulle allerede! Tog bler og bestillt samtidigt.

Men me må jo je dåkk litt tid t å tygga på dette, så eg tenkte å je dåkk ein frist t 10.jan -09 me å sei ifra om dåkk ska ver me på bestillingen av hotelle. Jo flerre så e me, jo bere e d:) Eg håbe dåkk e me heile gjengen, sånn at me bler ei heftige kolonna nerøve:D

 

Så husk: 10.jan, då bestille eg hotell og tog! Je meg et svar på PM så sedde eg opp ei lista onna her fortløbane om kem så e me:)

 

Her e di som har sagt ja t nå jaffal:

 

Robin Andreassen + bil (Christopher sidde på) (Hotellrom booket)

Christopher Juvkam (Hotellrom booket)

Finn Kristian Kleppe + bil (Hotellrom booket)

Petter Lønning + bil (ledig plass for passasjer) (Hotellrom booket)

 

 

 

Hiv dåkk på guttar: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Vi reiser også nedover. Kjører vel tirsdag 19 og stopper innom Nurburgring på veien nedover. Blir der en natt også bærer ferden til Østerrike med bil hele veien. Hjemreise blir lørdag en gang.

 

Men, lurer litt på hvorfor dere tar dette biltoget? Kikka litt på det og synes det var uforholdsmessig dyrt og ikke spesielt tidsbesparende i forhold til å kjøre selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Joachim:)

 

Man får jo tid til å sove litt, samt at man sparer en god del km på det. Hvis du ser for deg at man "sparer" en overnatting på det i tillegg til bensin så er ikke prisen så ille. Litt for opplevelsen sin del også, jeg har ikke vært på biltog før:)

 

Hvorfor drar dere så seint? Det er mye som skjer der nede hele uka har jeg hørt. Jeg vet ikke helt hva som skjer, men det kan kanskje Christopher Juvkam svare på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm in : smil :

 

Fine:) Då sedde eg deg opp på listå!

 

 

Eg lure på om me sko tatt togbestillingen og i same slengen... Skriv om dåkk ska ha me bil å om dåkk har ledige plass tilfelle någen vil sidda på... Itte så eg har forstått d så gjelde prisane for 1 bil med 2 mann i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Joachim:)

 

Man får jo tid til å sove litt, samt at man sparer en god del km på det. Hvis du ser for deg at man "sparer" en overnatting på det i tillegg til bensin så er ikke prisen så ille. Litt for opplevelsen sin del også, jeg har ikke vært på biltog før:)

 

Hvorfor drar dere så seint? Det er mye som skjer der nede hele uka har jeg hørt. Jeg vet ikke helt hva som skjer, men det kan kanskje Christopher Juvkam svare på?

 

Jeg skjønner :)

 

Planen er å være der nede engang utpå onsdagen . da har ender vi opp med å ha tre dager i Reifnitz og det får holde for oss som er førstegangsfarende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine:) Då sedde eg deg opp på listå!

 

 

Eg lure på om me sko tatt togbestillingen og i same slengen... Skriv om dåkk ska ha me bil å om dåkk har ledige plass tilfelle någen vil sidda på... Itte så eg har forstått d så gjelde prisane for 1 bil med 2 mann i.

 

Eg kjøre bil og har plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Vi reiser også nedover. Kjører vel tirsdag 19 og stopper innom Nurburgring på veien nedover. Blir der en natt også bærer ferden til Østerrike med bil hele veien. Hjemreise blir lørdag en gang.

 

Men, lurer litt på hvorfor dere tar dette biltoget? Kikka litt på det og synes det var uforholdsmessig dyrt og ikke spesielt tidsbesparende i forhold til å kjøre selv?

 

Tror vi reiser litt utover dagen på mandag! Hvis ikke blir det knapt med tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi reiser litt utover dagen på mandag! Hvis ikke blir det knapt med tid.
Ja, det er ikke helt umulig :P

 

Sitter og er litt stressa her, så det går litt i ball.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin !

 

Har dokke reint noge på ka det vil komma på pr person i reiseutgifter. Tenke då på biletta på båt og tog fram og tilbake ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin !

 

Har dokke reint noge på ka det vil komma på pr person i reiseutgifter. Tenke då på biletta på båt og tog fram og tilbake ?

 

Nei, har isje d... eg for min del dride i ka d koste, ner ska eg uansett, hehehe:D

 

E du me eller?

 

Du kan jo regna sjøl, d du trenge å ta me e:

- Båt Norge - Danmark (med lugar tur/retur)

- Biltog (ein vei bare)

- Bensin

- Hoteller (di me tar langs veien hjemøve bler sånn billig greier t 40-50EUR eller billigare nattå)

- Mad

- Museene

- Nürburgring

- ka enn eg måtte ha glømt å sei nå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- ka enn eg måtte ha glømt å sei nå:)

 

- MØJE øl : smil :

- Bil deler

- +++

 

Pengene går fort når ein har det gøy ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- MØJE øl : smil :

- Bil deler

- +++

 

 

Aha, visste eg hadde glømt någe:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, visste eg hadde glømt någe:D

 

Haddr jo ikkje våre kjekkt på den turen din, null drikka og ingen snobing i Tyskland der bilsnobe vokse på trér ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Friste, men tror ikkje eg har rå te både sydentur og denne, men sydenturen e ikkje bestilt ennå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Friste, men tror ikkje eg har rå te både sydentur og denne, men sydenturen e ikkje bestilt ennå...

 

 

D valge må jo ver d enklaste i verden:) Sjefstur me lokallaget t Østerrike, masse flotte biler, damer, øl, mer øl, kjøring på Nürburgring, ennå mer øl, bildeler, osv...

 

Eller

 

Tur t syden der du mest sansynligt treffe på naboen, solbrente dridas smårips, for mye drikking der du risikere å ha ein feri du isje huske ein shid av...

 

 

Asså, hallooo, kem hadde isje valgt sjefstur me lokallage? : vinke :

 

Hehe:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Friste greit :D ,å tenka litt på d :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Friste greit :D ,å tenka litt på d :P

 

Tenka litt på det? Du vett jo at du komme te å bli med på dette,

så du kan bare åbna den feida lommabogå med ein gang din fjøsnisse! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tantå mi jobbe i fjordline, kan kanskje fiksa noge der...

Hvis det ska ver overnatting me ringen, kan eg anbefala hotel an der nordschleife. Når eg va der hadde me ein heilt ny leilighet med fire senger, tv, stort bad osv og me betalte 90 euro pr natt for to personer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den store klar, blir jeg med. Hvis ikke så blir jeg også med... så ja, jeg er med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tantå mi jobbe i fjordline, kan kanskje fiksa noge der...

Hvis det ska ver overnatting me ringen, kan eg anbefala hotel an der nordschleife. Når eg va der hadde me ein heilt ny leilighet med fire senger, tv, stort bad osv og me betalte 90 euro pr natt for to personer.

 

 

Sweet:) Ja, hør me tanten din, ingenting e jo bedre enn om me får någe "special price":)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den store klar, blir jeg med. Hvis ikke så blir jeg også med... så ja, jeg er med :)

 

Knallbra:) Sei ifra når du vett någe om du tar me deg bil eller ei:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får tenka litt på det, kjøre uansett ikkje egen bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Friste greit :D ,å tenka litt på d :P

 

Tysse ?

Altså....hvis du finne ud at du ska bli me, har du lust å ha ein reise kamerat på siå då ? Eg har græligt lust å reisa, men eg e isje så trygge på passaten at eg kjøran heilt til østerrike, (plutselig stoppe sjiden, så står eg der me fingen i rauå på autobahn`en: smil :) så hvis du eventuelt har ett sete ledigt, så hadde eg satt utruligt stor pris på det;).

Ska betala det det måtte kosta altså...HEHE : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja, nå bjynne d å ligna någe!

 

Kom an folkens, hiv dåkk me:) Husk at om dåkk e 2 i bilen så e dår ein del utgifter så bler halvert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.