Stavanger: Tur til Wörthersee 2009

Anbefalte innlegg

Har lyst, men tvile på at eg bler me... Har en aen ganske store udgiftspost te våren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst, men tvile på at eg bler me... Har en aen ganske store udgiftspost te våren

 

 

Ka då? Kånå? Eller e dår kanskje bolle i ovnen, hahahhahah : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult at Frank blir med då, då blir det jo uansett gang :D

Dette med Ferje, Gry skaffe vel god venne rabatt på utlandsturer, så me kan jo høre med hu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult at Frank blir med då, då blir det jo uansett gang :D

Dette med Ferje, Gry skaffe vel god venne rabatt på utlandsturer, så me kan jo høre med hu :)

 

 

You fix? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka då? Kånå? Eller e dår kanskje bolle i ovnen, hahahhahah : haha :

 

Nei, men eg har en bil i garasjen så trenge møye peng, leilighet på gang muligens å sydentur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjå dr ja.. Der fekk me ei egen tråd. Hehe.. :P Ser at eg allerede e skreven opp, d e gudd! :D Såvidt eg he hørt så blir mg å finni i ein bil i hvert fall. :) Dvs, finni sin bil.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjå dr ja.. Der fekk me ei egen tråd. Hehe.. :P Ser at eg allerede e skreven opp, d e gudd! :D Såvidt eg he hørt så blir mg å finni i ein bil i hvert fall. :) Dvs, finni sin bil.. hehe..

 

Åja, eg så trodde det va GTIen dokk sko renna ner i...hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men eg har en bil i garasjen så trenge møye peng, leilighet på gang muligens å sydentur

 

ja du vet, når du har en bil i garasjen så blir det fort bolle i ovnen Kluge.. :D

 

Vet ikke om jeg har råd til dette her gildet her jeg heller.. men skal tenke litt frem mot den 10.. hadde vert sykt morsomt da.. Men ender ofte ikke helt som planlagt.. :) Ofte det som gjør det morsomt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjå dr ja.. Der fekk me ei egen tråd. Hehe.. :P Ser at eg allerede e skreven opp, d e gudd! :D Såvidt eg he hørt så blir mg å finni i ein bil i hvert fall. :) Dvs, finni sin bil.. hehe..

 

Haha, har du isje sett an før nå? Eg lagde tråden rett itte me snakte om d hos christopher...

Så du tåre isje kjøra GTI'en ner nei:P

 

 

ja du vet, når du har en bil i garasjen så blir det fort bolle i ovnen Kluge.. :D

 

Vet ikke om jeg har råd til dette her gildet her jeg heller.. men skal tenke litt frem mot den 10.. hadde vert sykt morsomt da.. Men ender ofte ikke helt som planlagt.. :) Ofte det som gjør det morsomt:)

 

Så lenge d morsomma inneholde tur på Nürburgring, Porsche museet og øl (og gjerna någe damer:D), så e eg fornøyde;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, har du isje sett an før nå? Eg lagde tråden rett itte me snakte om d hos christopher...

Så du tåre isje kjøra GTI'en ner nei:P

 

 

Nei, trur ikje eg tar sjansen på det nei.. Hehe.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel guttar! Då nærme d seg bestilling her! Kom an, hiv dåkk me då! Jo flerre me e jo kjekkare bler d jo vett dåkk:)

 

Petter "OK pluss": Har du bestemt deg eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... Ser ud t at Nürburgring kun e åpent for turistkjøring mandag 180509, men det åpne igjen tirsdag 260509. Så hvis me bestemme oss for å ver såpass lenge før me reise heilt hjem så bler d banekjøring på oss og:)

 

Ka seie dåkk, flerre så vil ver me på denne kjekke turen eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg prøve å dra med Trond og på dette, har ann på glid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge:)

 

Petter har jo ledige plass i bilen, så an kan jo sikkert sidda på der om an spør Petter fint;)

 

Ellers så har jo Frank sagt an ska ver me, men usikker på om an sko ha me bil, uansett så klare me alltids få plass t han og i ein bil:) Ka bler d t Frank, ska du ha me bil eller ska me finna någen du kan sidda på me?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen folkens! Ingen fleire som vil ver me! Detta blir årets happening, im sure of it! :) Et minne for livet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen folkens! Ingen fleire som vil ver me! Detta blir årets happening, im sure of it! :) Et minne for livet!

 

 

Eg konne isje sagt d bere sjøl! Komme t å ble tidenes lokallagstur dette:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok ikke med desverre:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok ikke med desverre:(

 

Pysa:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her komme litt info t dåkk så faktiskt ska ver me:)

 

Copy/Paste fra diskusjonstråden under "Treff utenom VACN":

 

det må løses billett til treffet for å komme inn i Reifnitz.

 

En registerer seg på http://sportpayment.com/kunden/2009_autonews_de/

 

Det koster 40 € (pluss 4 € i registeringsavgift) og inkluderer "inngang" til byen for bil, sjåfør og forsete-passasjer hele uken.

 

Ytterligere passasjerer må løse enten dagsbilletter a 4€ eller ukeskort for 10€ (om jeg har forstått det riktig.

 

For å registere seg må man allerede ha booket overnatting og oppgi hvor man skal bo. Tilsynelatende er det ikke lov til å reise nedover og satse på å sove i bilen eller campe i skogen.

 

Bilnummer må også oppgis, men om en enda ikke vet hvilken bil man skal kjøre så kan dette ettersendes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, då e siste kjangs innen mandag t å mella seg på...

 

Frank, ska du ha me bil eller sidde du på me någen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va hotell bestilt te meg å Robin.. :)

Me droppa toget då.. Alt for dyrt, møje billigåre å kjøra.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor dokke bestilte hotell henne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

me bestillte her:

 

http://www.perdacher.com/

 

:)

 

 

Fant ud at d e jo bare rett øve 1100 km fra hamburg t wörthersee, så prisen for å kjøra ner bare ein tredjedel i forhold t å ta d dr biltoge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Båt Kristiansand - Hirtshals er uten lugar og ombord på SuperSpeed, koster ca 1200,- for en bil og fem personer uten rabatt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.