Hvilken Møller ville dere valgt i Oslo området?

Anbefalte innlegg

Møller på slependen har det også, enn så lenge. etter februar er det 07-19 ellee no, men verkstedet blir bare oppe fra 0730-1530

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok engang så skuffer Møller Hvam. Kundemottakerene som jobber der må jo virkelig ha fått fullført "hvordan ikke man skal oppføre seg" med karakteren meget godt!

 

Handlet med bil av Møller i Drammen som jeg hentet i går. På veien hjem så begynnte spilleren å prøve å loade cd for så å ikke finne denne. Egentlig ikke noe rart med det faktum at den ikke fant noe, da det ikke er noe cd i spilleren. Så kom det jo en beskjed i displayet med følgende tekst "error service".

 

Ringte så selgeren som ba meg dra på nærmeste Møller og forklare problemet og ikke minst oppgi at bilen var overlevert i går og har full Møller bruktbil garanti.

 

Når man så drar på Møller Hvam for å forklare problemet og få det fikset på bruktbil garantien man har, så får jeg vite at dette må jeg betale for selv. Etter mye mas så får jeg tilslutt beskjed om at bilen min egentlig ikke har noe på møller Hvam å gjøre, i og med at jeg ikke har handlet den der : bh :

 

Hva skal man si? Ringte Møller Drammen nå nettopp og selgeren ba meg be de på Møller Hvam om å ringe selgeren, slik at han kunne forklare dem at jeg har rett til å få fikset cd spilleren min hos Hvam...

 

Er det ikke noe Faks, email eller telefoner i Møller Systemet. Skal virkelig alle beskjeder gå igjennom kunden? Skal jeg virkelig måtte dra til Drammen for å fikse den forbanna cd spilleren som streiker?

 

Hvor skal jeg dra ved en eventuell seinere feil som må fikses, er det virkelig slik at min bruktbil garanti virkelig bare gjelder hos Drammen?

 

Må man ha noe utdannelse for å være kundemottaker? Tror pokker meg at Møller virkelig må skjerpe seg betraktelig i kundeservice skal jeg handle meg noe mere biler hos dem, i det hele tatt gidde å kjøre VAG bil. Hjelper vel lite å kontakte noen som sitter høyere opp, da slike kundemottakere "alltid har rett og kunden er en idiot"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker vel som de fleste verkstedene har god og dårlige dager....

 

Hadde Passatn på Skøyen 3-4 ganger, veldig _lite_ fornøyd med de! Klarte ikke fiksa klima på 2 forsøk, "glemte" å bytte regreim på fast service, utførte 6k rep uten at feil ble rettet, mm.. Delelageret på Skøyern er derimot topp!

 

Hadde den på Ryen til service og merkelig ulyd etter service. Hadde den inne uten at de fant feil, de innrømmet ulyd da... Visste seg at de ved service på automat hadde glemt å 1 av 2 skruer på en metallskinne på undersiden som vibrerte og lagde ulyd ved kjøring (oppdaget selv ved hjulskift og satte i en skrue.., voila lyd borte)

 

De siste 4 årene hatt to Audier på Ensjø og veldig fornøyd der. Bla. en 20.000kr garantirep. som gikk smertefritt. Eneste negative der er at de klarte å ødelegge låsebolter med trykkluftverktøy, men fikk de åpnet og erstattet låsebolter. Som med alle verkstedene på østlandet må man bestille time i goood tid!

 

Så min stemme går til Ensjø!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare positive erfaringer med Møller Skøyen. Hatt service på bilen til dama, og PKK på min. Sjekket også dugg problemet i lyktene mine gratis (import bil). Snakker alltid med Magnus Berg, han var/er medlem i klubben også.

Delelageret er også veldig bra, hyggelige folk. :)

 

Har brukt Billingstad til deler bare, bra service der også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker MASSE for delte erfaringer, nå kan jeg jo teste de ut jeg også... :o

 

Vet at det kan være stor forskjell på hvem man treffer, det er litt synd at det er slik, men sånn er det overalt.

 

Jeg ble gal av Møller i Larvik og flytta til Sandefjord. Mens broren min er kjempe fornøyd med Larvik. Så det er litt opp og ned. Vet også om "oslo folk" som drar til Sandefjord, og omvendt....

 

Men men... takk for tips så langt!

 

Thomas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.