Komplett Scirocco 2009 Interiør/ratt +CD/mp3/touchscreen.. Sort skinn/alcantara/stoff

Anbefalte innlegg

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144229

NY PRIS: 15.000 for stolene.

Da bilen skal ribbes, trenger jeg ikke setene og slikt.. Noen som har lyst på slike stoler i bilen sin da ? Vært kult i en Golf/a3/a4 vel ?

 

Edit: Har også slik RCD510 Touchscreen Cd/Mp3 spiller med veksler som kan selges. Selges 7000,- komplett med alle 8 høytalere og det ledningsnett som er mulig å få ut av bilen til dette :)

 

Bilder av setene og rattet og spilleren:

015_scirocco.jpg

021_scirocco.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er denne med navi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er denne med navi?

Nei.

Lik ellers, med touchscreen osv..

Denne enheten heter RCD510, mens navi-versjonen heter RNS510

Ikke lønnsomt å kjøpe navi til 27.000 her og plukke ut og selge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert overskriften litt så flere ser at det gjelder Ratt og CD spiller også :)

Flere som er intr i setene, så førstemann med cash folkens!

Tror dette er et unikt tilbud som det skal bli lenge å få kjøpt lignende seter "løst" uten å handle hos møller, så benytt tjangsen og gjør nettopp din bil unik !! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette måååå jo være billig, 18k for komplett interiør, hehe.. Vet du hvordan biler det passer i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette måååå jo være billig, 18k for komplett interiør, hehe.. Vet du hvordan biler det passer i?

"Alt" er mulig tenker jeg, så de fleste biler går dette å få inn i.. noen biler er sikkert mindre modifikasjoner en andre, men tror disse framsetene her sikkert hadde omtrent vært "bolt-on" på A3`n din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold interiøret du Christer! Det er neppe mange som har bruk for dette i noen bil nå. Kan jo være greit å ha det den dagen bilen skal selges vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold interiøret du Christer! Det er neppe mange som har bruk for dette i noen bil nå. Kan jo være greit å ha det den dagen bilen skal selges vel?

Bilen skal nok IKKE selges på en laaaaaang stund nei ;) og passer vel litt dårlig med interiør i en ribba bil med Bur ;)

 

Samt disse setene hadde vært gromt i f.eks en Golf 2,3 el noe slikt ? Alt går.. bare modifisere litt fester ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vil du ha for kun rattet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vil du ha for kun rattet?

5k for kun rattet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men spør likevel: Er det virkelig den "gamle" typen ratt i Scirocco? ;)

 

Jeg vurderer å sette inn Golf VI ratt i min kommende Golf V, og det bildet du har linket til ser jo ut som det rattet som er i Golf V GTI? Stemmer dette?

Hvis det er den nye typen skulle jeg ha kjøpt airbagen/rattet av deg... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men spør likevel: Er det virkelig den "gamle" typen ratt i Scirocco? ;)

 

Jeg vurderer å sette inn Golf VI ratt i min kommende Golf V, og det bildet du har linket til ser jo ut som det rattet som er i Golf V GTI? Stemmer dette?

Hvis det er den nye typen skulle jeg ha kjøpt airbagen/rattet av deg... :D

 

Scirocco er i bunn og grunn en Golf V. Så at rattet er fra Golf V er naturlig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det snakk om Golf GTI/R32 rattet med flat bunn da... Ikke helt standard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men spør likevel: Er det virkelig den "gamle" typen ratt i Scirocco? ;)

 

Jeg vurderer å sette inn Golf VI ratt i min kommende Golf V, og det bildet du har linket til ser jo ut som det rattet som er i Golf V GTI? Stemmer dette?

Hvis det er den nye typen skulle jeg ha kjøpt airbagen/rattet av deg... :D

Skal være omtrent tilsvarende GTI rattet med flat bunn dette ja :)

5k på bordet og rattet er ditt.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fin pris det! Koster fort 3-3500 fra Germany, uten airbag!

 

Og jeg TROR det bare er å kjøpe knappene løst og ettermontere de!

 

http://cgi.ebay.de/VW-GOLF-5-PLUS-MULTIFUNKTION-TASTEN-LENKRAD-GTI-GT-R32_W0QQitemZ350182207525QQihZ022QQcategoryZ53947QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Så sant man har knapper fra før. Da passer også knappene fra orginalrattet over på det med flat bunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med Møller om hvilke deler man har (Canbus og slepering). Min hadde de riktige delene, så jeg trengte kun rattet.

 

Min hadde ikke knapper fra før...

 

* Type I (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653, 1K0-959-653-A)

o Lowline

+ Part Numbers: 1K0-953-549

o Supported Features: None

o Midline

+ Part Numbers: 1K0-953-549-A

+ Supported Features: Cruise Control, Trip Computer

o Highline

+ Part Numbers: 1K0-953-549-B, 1K0-953-549-D, 1K0-953-549-AD, 1K0-953-549-AM

+ Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel

 

 

 

* Type II (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653-C, 1K0-959-653-D)

o Lowline

+ Part Numbers: 1K0-953-549-E, 1K0-953-549-AE

o Supported Features: None

o Midline

+ Part Numbers: 1K0-953-549-F, 1K0-953-549-AF, 1K0-953-549-AH, 1K0-953-549-AP, 1K0-953-549-BC, 1K0-953-549-BF, 1K0-953-549-BN, 1K0-953-549-CA

+ Supported Features: Cruise Control, Trip Computer

o Highline

+ Part Numbers: 1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK, 1K0-953-549-CC, 1K0-953-549-CD

+ Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel

 

Note: 1K0-953-549-BC may have a Bug which doesn't allow Cruise Control Retrofitting, in such a Case you need to replace the Module.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fin pris det! Koster fort 3-3500 fra Germany, uten airbag!

 

Og jeg TROR det bare er å kjøpe knappene løst og ettermontere de!

 

http://cgi.ebay.de/VW-GOLF-5-PLUS-MULTIFUNKTION-TASTEN-LENKRAD-GTI-GT-R32_W0QQitemZ350182207525QQihZ022QQcategoryZ53947QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Ikke for å ødelegge salg, men bare et tips:)

De "vanlige" rattene som er 3-ekede kan man ikke bygge om til multifunksjon, så er nok redd det er sånn med det rattet også.

Jeg prøvde selv, men det passer ikke.

Ville ha vippet av de blendedekslene og sett om der er plass til knappene.

Hvis der er skruehull under, så passer de.

Der skal også være feste til el.styring av disse på innsiden rett over den nederste eken.

Man må også kjøpe ny airbagkabel for å kople til knappene.

Bare som tips/info:)

5K er ikke upris uansett for brenn nytt R32 ratt med airbag!

Sånt er svindyrt nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge salg, men bare et tips:)

De "vanlige" rattene som er 3-ekede kan man ikke bygge om til multifunksjon, så er nok redd det er sånn med det rattet også.

Jeg prøvde selv, men det passer ikke.

Ville ha vippet av de blendedekslene og sett om der er plass til knappene.

Hvis der er skruehull under, så passer de.

Der skal også være feste til el.styring av disse på innsiden rett over den nederste eken.

Man må også kjøpe ny airbagkabel for å kople til knappene.

Bare som tips/info:)

5K er ikke upris uansett for brenn nytt R32 ratt med airbag!

Sånt er svindyrt nytt.

Oki, men valgte med vilje IKKE multifunksjonsratt ved kjøp fordi det nok er "færre" biler det passer på enn et uten Multifunksjonratt.

Men kan sikkert selge det på Ebay til samme pris, så blir lagt ut der hvis det ikke er solgt her først, når bilen kommer.. jeg skal ha noe "semska" racingratt med snapp-off tenker jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja enkelt å montere uten de knappene, og prisen du forlanger mener jeg det absolutt må være verdt.

Lykke til med salget!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kunne ikke tatt noen mål av av baksetene, lengde, bredde høyde?

 

Bredden på førerstolene også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kunne ikke tatt noen mål av av baksetene, lengde, bredde høyde?

 

Bredden på førerstolene også.

Bedre sent en aldri ? ;)

mål_seter.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dropper prisen på setene ned til 15.000,- Lavere en dette går jeg ikke.. da kan de heller støve ned.. de står tørt og fint lagret ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om dette kunne blitt bra i en golf 1 : klø : Men må nok myye tilpassing for å få det til tenker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om dette kunne blitt bra i en golf 1 : klø : Men må nok myye tilpassing for å få det til tenker jeg

 

Alt går hvis man vil, bare bygg om sette understell(evt montere/sveise over fra en Golf I understel.).

Bakksette er vel bare p lage nye braketer og bruke fantasien for å lage et nye bakksette infestning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.