Komplett Scirocco 2009 Interiør/ratt +CD/mp3/touchscreen.. Sort skinn/alcantara/stoff

Anbefalte innlegg

Vet du noe om hvordan stolene vil passe i A3 8p ? mtp. fester og slikt ? Kunne jo vært kult med slike stoler i a3en.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5k inkl. airbag

 

Prisantydning uten airbag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du noe om hvordan stolene vil passe i A3 8p ? mtp. fester og slikt ? Kunne jo vært kult med slike stoler i a3en.. : klø :

Tror ikke det skal være umulig å få til :) Hadde vært kult med disse i en A3 ja :)

Prisantydning uten airbag?

Selges ikke uten dessverre.

Løs Airbag har jeg ikke bruk for ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok , skal snakke litt med møller om det kan føre til noe problematikk , vist det viser seg å ikke være noe problem , å du ikke har solgt dem før , er det godt mulig jeg kommer kjørende å kjøper disse setene med deg i februar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok , skal snakke litt med møller om det kan føre til noe problematikk , vist det viser seg å ikke være noe problem , å du ikke har solgt dem før , er det godt mulig jeg kommer kjørende å kjøper disse setene med deg i februar :)

Den er god :)

Legger de ut på finn innen et par uker, så da ryker de nok kjapt til denne prisen. Men vil gjerne de skal gå til VACN medlem først ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakkepris på seter og ratt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakkepris på seter og ratt? :)

15K kan du få som pakkepris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger egentlig bare forseter og evt ratt, da blir det litt over budsjett for min del..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger egentlig bare forseter og evt ratt, da blir det litt over budsjett for min del..:)

Fullt forståelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ratt og spiller - SOLGT

Stolene og interiøret igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.