Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Skal kjøpe meg S4 fanget til min A4. har leita rundt på nettet og har ikke funnet noen andre plasser enn Møller som leverer disse. Er ikke ute etter glassfiber, må være plast. Har funnet noen på Ebay, men det blir vel dyrt, med tanke på frakt?

 

Kan noen finne delekodene til disse fangerne + delekodene til sprederne, og evt, hva jeg trenger av monteringsbrakketer og slikt?

 

Noen som vet ca pris på disse hos møller, med alt av tilbehør?

 

Mvh Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er delenr. og priser inkl.mva. på fanger med tåkelys - skulle være komplett! dette fikk jeg hos Møller i september 2007.

 

Støtfanger 8D0 807 103 N 4.485,00

Lyskaster 8D0 941 030 AK 2.839,06

Lyskaster 8D0 941 029 AK 2.839,06

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er delenr. og priser inkl.mva. på fanger med tåkelys - skulle være komplett! dette fikk jeg hos Møller i september 2007.

 

Støtfanger 8D0 807 103 N 4.485,00

Lyskaster 8D0 941 030 AK 2.839,06

Lyskaster 8D0 941 029 AK 2.839,06

 

Er det 2 forskjellige lyskastere/spredere ? Trenger jeg ingen monteringsbraketter, de som står på sidene av fangeren, eller passer de orginale jeg har?

 

Mvh

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 2 forskjellige lyskastere/spredere ? Trenger jeg ingen monteringsbraketter, de som står på sidene av fangeren, eller passer de orginale jeg har?

 

Mvh

Christian

 

Ja, tipper høyre og venstre ser litt forskjellige ut... mtp fester og slikt. Fikk bare disse delenr. hos Møller. Vet ikke om det er komplett med fester og slikt, kanskje noen som har etka kan sjekke? Vet det er en annen bjelke på S4 fanger en org. også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tipper høyre og venstre ser litt forskjellige ut... mtp fester og slikt. Fikk bare disse delenr. hos Møller. Vet ikke om det er komplett med fester og slikt, kanskje noen som har etka kan sjekke? Vet det er en annen bjelke på S4 fanger en org. også...

 

Noen med Etka som kan skjekke dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er med på lysene, bare å skru de fast i fangeren. Var det til meg ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk at du må ha dekslene forran, der ic'ene på S4 står (400kr/stk) og lyktespylerkappene er ikke med fangeren (130kr/stk)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du skal ha lyktespykelere i tillegg er det ca 1200kr/stk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med andre ord så finner du det rimeligere på ebay hvis du leiter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du skal ha lyktespykelere i tillegg er det ca 1200kr/stk :D

 

Lyktespylere trenger jeg ikke, har ikke dette orginalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk at du må ha dekslene forran, der ic'ene på S4 står (400kr/stk) og lyktespylerkappene er ikke med fangeren (130kr/stk)

 

Dekslene foran, plastdekslene foran du mener? Hvor mange trenger jeg? Veit du noe om monteringsbrakettene på sidene av fangern?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med andre ord så finner du det rimeligere på ebay hvis du leiter :)

 

Ja skal lete der:) Men det blir vel dyrt i frakt for en fanger fra tyskland?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk bildelesenter: Glassfiber. Originale griller passer ikke, må bruke netting. Ikke fester for grøftelykter. Fester må støpes fast på fangeren, kan ikke skrues. Bra passform

 

Original S4 fanger kontra A4: Jernene som stikker fram frontseksjonen er ikke like på S4 og A4. De er litt høyere/større på S4.

 

Letteste/dyreste løsning er to å kjøpe festebraketter/jern fra en S4. Mest riktig for høyde på fangeren mot resten av fronten også.

 

Bumper Bracket:

Venstre: 8D0807133A Edit: S4 støtfangerbrakett 8D0807133C, ikke A

Høyre: 8D0807134A Edit: S4 støtfangerbrakett 8D0807134C, ikke A

 

Må også ha lengre bolter på S4 fanger kontra A4. Noen cm lengre på S-fanger

 

http://www.quality-autoimport.no har solgt S4-fangere tidligere. Kan jo sjekke det.

 

Ebay er nok beste veien å gå!

 

Undersøkte dette selv for min bil og prisen kom på ca 9500,- med følgende deleliste (1 stk av hver):

 

Støtfanger - 8D0 807 103 N GRUV1

Gitter - 8D0 807 345 L GRUV1

Gitter - 8D0 807 346 L GRUV1

Gitter - 8D0 807 683 G 3FZV1

Lyskaster - 8D0 941 699 C V1

Lyskaster - 8D0 941 700 C V1

Bryter - 8D0 941 535 01CV1

Ledningsnett - 8D1 971 075 AG V1

Ledningsnett - 8D1 971 076 AF V1

 

Du slipper ledningsnett dersom du allerede har det i din nåværende fanger.

Sidefestene du nevner fikk jeg ikke med i listen. Kan man ikke bruke de originale festene?

 

Man bruker samme festene som er på skjermene, men festene forran på fangeren (der man skrur) er litt forskjellig men går an med litt triks der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er flere forskjellige typer tåkelys ute å går her? De jeg fikk pris på i dag kostet 1702,50 pr stk!

Dette ver nummer:

8D0 941 699 C V1

8D0 941 700 C V1

Mener det er de ovale?

 

Hva er da 8D0 941 030 AK 2.839,06 og 8D0 941 029 AK 2.839,06? sinnsyk pris på ei lita lykt ihvertfall!

 

Noen sier man kan bruke hella sine? De koster vist ca 500kr/stk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 7244 om jeg ikke husker feil med ansattrabatt på møller, da fikk jeg med absolutt alt.

 

Alle delenr som står på min faktura:

 

Lyskaster 8d0 9416999c

Lyskaster 8d0 941700c

Støtfanger 8do 807193n

Gitter 8d0 807683g

Gitter 8d0 807346l

Gitter 8d0 807345l

Holder 8d0 807133c

Holder 8d0 807134c

Deksel 8d0 955276a

Deksel 8d0 955275a

 

Dette ble bestillt så det skulle passe på en 2000 mod var vist en liten forskjell mellom åra der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forskjell på sprederne går midt i 99 og følger faceliften, de ovale er de nyeste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg som ikke har facelift på min bil, men som skal bytte til facelift skjermer og panser (pga en mercedes) kan likegjerne bestille nøyaktig det samme som deg da Marius? Delenummer jeg fikk på min fanger da jeg spurte pris var 8do 807103n, ikke 193n.. Du har de ovale lyktene ikke sant? Jeg har fått pris på 3400 for begge de 2. Syntes det var i drøyeste laget så mulig det blir noe fra hella der? Noen som vet om det går bra?

 

EDIT: Mener å ha lest at man må han lengre bolter og til brakettene når man bytter fanger? De festene på sidene, er de like før og etter facelift? Har du et større bilde Marius? :)

 

Passer noen av disse?

10270.jpg

10271.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10270.jpg10271.jpg

 

De øverste lampene er grøftelys til org A4 Facelift fanger,og de nederste er A4 B6 grøftelys. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var mye forskjellige delenummer ute å går her... Hva er forskjellen på sprederne til S4? også fangeren har forskjellige delenummer, har den også noen forskjeller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forskjell på spredere til S4 og A4 facelift?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er ikke likt.

 

Jeg betalte 4000 ca ferdig på døre fra Ebay for en brukt fanger med 1 stk spreder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forskjell på spredere til S4 og A4 facelift?

 

Ja, det er forskjell.. Jeg har runde lykter på min facelift, men på S4 fangeren så skal dem være runde på sidene, og flate i toppen og bunnen.... litt mere avlange på en måte...

 

EDIT: Se bildet..... Øverste er A4 Facelift. Nederste er S4...

tåkelys a4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar jeg ikke mye feil,er det faktisk 2sett forskjellige S4 B5 grøftelys også? Prefacelift og Facelift utgaver. : klø ::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Har i alle fall aldri sett en S4 med runde lykter i alle fall... Men det kan jo godt hende.. for alt jeg vet... :confused::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. Det må jo stemme overens det der. Type fanger, type lykt, og ikke minst type grill som skal passe til lykta! Syns jo egentlig de runde er penest men..

 

Er det ingen som har bilder av sine fangere og som vet hva de har slags delenummer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.