Anbefalte innlegg

Hmmm... Har i alle fall aldri sett en S4 med runde lykter i alle fall... Men det kan jo godt hende.. for alt jeg vet... :confused::confused:

 

Nei,ingen S4 B5 grøftelys er "runde",men mener Prefacelift grøftelysene er mer ovale.Dvs ikke så rette oppe/nede som Facelift lampene lenger opp her (ETKA print screen). :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg som ikke har facelift på min bil, men som skal bytte til facelift skjermer og panser (pga en mercedes) kan likegjerne bestille nøyaktig det samme som deg da Marius? Delenummer jeg fikk på min fanger da jeg spurte pris var 8do 807103n, ikke 193n.. Du har de ovale lyktene ikke sant? Jeg har fått pris på 3400 for begge de 2. Syntes det var i drøyeste laget så mulig det blir noe fra hella der? Noen som vet om det går bra?

 

EDIT: Mener å ha lest at man må han lengre bolter og til brakettene når man bytter fanger? De festene på sidene, er de like før og etter facelift? Har du et større bilde Marius? :)

 

My bad på dele nr på fangeren, er 103 som er rikitig.

 

Jeg har de ovale lysa, og du kan vel iogforseg bare bestille facelift.

Om det er synlig forskjell på de vet jeg ikke men er da like så greit og ha alt i faceliften når du først skal bytte resten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,ingen S4 B5 grøftelys er "runde",men mener Prefacelift grøftelysene er mer ovale.Dvs ikke så rette oppe/nede som Facelift lampene lenger opp her (ETKA print screen). :)

pre-facelift lyktene er nok runde ja. begge mine S4 B5 pre-facelift har nok runde spredere. ikke ovale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

My bad på dele nr på fangeren, er 103 som er rikitig.

 

Jeg har de ovale lysa, og du kan vel iogforseg bare bestille facelift.

Om det er synlig forskjell på de vet jeg ikke men er da like så greit og ha alt i faceliften når du først skal bytte resten:)

 

Okei, da er jeg med! :)

 

Men må da være et annet sted man før de lyktene som ikke koster 1700kr/stk.. :P Blir vell til at jeg bestiller alt uten om de fra møller og heller leter litt på ebay eller noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pre-facelift lyktene er nok runde ja. begge mine S4 B5 pre-facelift har nok runde spredere. ikke ovale.

 

Ok,var slik det var ja. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått fangern, panseret og skjermene mine.. MEN, den braketten på siden av skjermen som fangerb skal inn i, Må ikke denne og byttes?

 

Forøvrig ufattelig kjipt å oppdage ASP=5094719[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Varegruppe=0362"]dette i dag! Må da være noe nytt de har kommet med? Betalte 8k jeg, med rabatter, uten grøftelys, på møller.. Grøftelysene koster 1700kr/stk som sagt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått fangern, panseret og skjermene mine.. MEN, den braketten på siden av skjermen som fangerb skal inn i, Må ikke denne og byttes?

 

Forøvrig ufattelig kjipt å oppdage ASP=5094719[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Varegruppe=0362"]dette i dag! Må da være noe nytt de har kommet med? Betalte 8k jeg, med rabatter, uten grøftelys, på møller.. Grøftelysene koster 1700kr/stk som sagt..

 

hehe.. kjedelig og ikke minst typisk å se sånt rett etter en selv har bestillt... : rolleyes

Men takker så meeeget for linken... Den har jeg ikke sett... Kommer nok til å benytte meg av den nå når jeg skal kjøpe inn... Passet meg perfekt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk hva NBS har til salgs for tiden :)

 

Komplett S4 front!

 

ASP=5094719[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11"]http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=09182&ASP=5094719&Type=Audi&Model=A4&Year=1999&Back=WA_Katalog[P]ASP=5094719[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11

 

"Komplett S4 ombygging

Kode: 09182

Komplett sett for å bygge om til S4 front på A4 B5.

(evt faceliftlamper kommer i tillegg).

OBS! Kun orginale deler!

 

Settet inneholder:

Støtfangeren

V/H tåkelykt i fanger

V/H deksel til spylerdyse

V/H støtfanger brakett

V/H føringsstykke til fanger på siden

2x Skruer til støtfangerbrakettene

V/H Grill i fanger

 

Ny original: 8.978

"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk hva NBS har til salgs for tiden :)

 

Komplett S4 front!

 

ASP=5094719[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11"]http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=09182&ASP=5094719&Type=Audi&Model=A4&Year=1999&Back=WA_Katalog[P]ASP=5094719[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11

 

"Komplett S4 ombygging

Kode: 09182

Komplett sett for å bygge om til S4 front på A4 B5.

(evt faceliftlamper kommer i tillegg).

OBS! Kun orginale deler!

 

Settet inneholder:

Støtfangeren

V/H tåkelykt i fanger

V/H deksel til spylerdyse

V/H støtfanger brakett

V/H føringsstykke til fanger på siden

2x Skruer til støtfangerbrakettene

V/H Grill i fanger

 

Ny original: 8.978

"

 

 

Jupp.. var igrunn det vi skreiv om i dem 2 siste innleggene.. :P hehe...

Måtte akkurat ha kommet ut, for jeg har i alle fall ikke sett det før.. og det er bare par dager siden jeg var inne sist....

Kjempegreier for meg nå, men er redd for at det kommer til å bli slik at ALLE a4'er får seg S4 fanger nå... Blir ganske kjedelig det.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempegreier for meg nå, men er redd for at det kommer til å bli slik at ALLE a4'er får seg S4 fanger nå... Blir ganske kjedelig det.... :(

 

Ikke jeg.. Jeg sparer kr til RS4 front : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.