Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg forstår de som mener det kan bli for formelt, men som Finn Kristian sier er det beskyttelse mot vær og vind i kalde måneder. Og det er ikke noe problemer å holde fest her, kjenner jeg bonden rett blir han gjerne med sjøl også.

 

Men som sagt, jeg legger bare frem muligheten til å få et varmere sted å være når kulde og regn er som verst. :)

 

Og om noen vil være med å se kan vi jo møtes rundt klokken 6 på søndag og ta en titt. Hvor vi møtes er opp til dere.

 

Tanken til Warsla her var ikke å bruke dette til noe nytt møtested på permanent basis, men mere som et kryp inn nå i disse kalde vintermåneder.

 

Slik jeg ser for meg det vil bli i praksis så møter vi opp som normalt på "kvaddå" og henger på mc'en å får oss den vanlige matbiten. Før trakk vi ut å gjerne ned i parkeringsanlegget å de som røyka tok seg en røyk mens resten stod å frøys.

Nå får vi heller sjangsen til å trekke bort til dette lokalet å henge her gjerne enda lengre ut over kvelden enn hva vi ellers gjør.

Fremfor at vi trekker hjem hver til vårt og avslutter kvelden der.

 

Ser godt poenget deres med nye medlemmer som nok vil kvie seg med å møte opp i disse lokalene, men den uformelle mottakelsen vil fremdeles fungere for de fleste som kvier seg for å møte opp første gang.

 

Håper også vi får mulighet til å bruke lokalet gjerne oftere enn en gang i måneden og kan samles for litt aktiviteter.

 

Kanskje det lar seg gjøre å ta en fest der en gang? Hvordan blir det Tore? Vil ikke spille på gjestfriheten til bonden så klart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror d e lurt så Finni seie å mødast på kvaddå som normalt åsså evt trekka ud t d lokale ittekvert når d e lokallagstreff! Huske bare sjøl når eg sko ble kjent me adle. Hadde d isje vært for at eg kjende Finni fra før av, så hadde eg isje blitt me på grillfesten for eksempel, d sama gjelde nok Rudskogen og, om eg isje hadde kjend Finni å Hein, så tvile eg på at eg hadde stilld opp der...

 

Men ingen tvil om at grillfesten å Rudskogen va goe tetag for å ble kjent me resten av denne flotte gjengen då: rock :

 

Kan me isje sei d sånn at me møtes på kvaddå kl.6 på søndag åsså reise me ud å kikke på lokale ittepå heile gjengen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ingen tvil om at grillfesten å Rudskogen va goe tetag for å ble kjent me resten av denne flotte gjengen då: rock :

 

Ingen tvil om at store mengder alkohol har den effekten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen tvil om at store mengder alkohol har den effekten ;)

 

 

HEHE:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mødas klokkå seks å dra bort då? Å så tebage igjen te klokkå syv for burger å mcbabe flørt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt greit for meg.

 

Mødas klokkå seks å dra bort då? Å så tebage igjen te klokkå syv for burger å mcbabe flørt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor ska me mødas? Parkeringen på IKEA? Sånn at de som ikkje e sikre får følge! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor ska me mødas? Parkeringen på IKEA? Sånn at de som ikkje e sikre får følge! ;)

 

liga greit å mødast der me alltid jør på lokallagssamlinger, udfor meccen på kvaddå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKKJE EIN EINASTE SÅ SKA KOMMENTERA MCBABE FLØRT VITSEN MIN??? HÆ??

 

Ja nå må me sje laga møye forvirringer her. Møtes kl seks på mc'en!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mødas klokkå seks å dra bort då? Å så tebage igjen te klokkå syv for burger å mcbabe flørt?

Det hørtes ut som enn kjempeide folkens : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKKJE EIN EINASTE SÅ SKA KOMMENTERA MCBABE FLØRT VITSEN MIN??? HÆ??

 

Trodde det va køllespising så va din spesialitet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det va køllespising så va din spesialitet....

 

 

HEHEHE:D Signaturen min seie jaffal d Finni... tror di der damene dine bare e sånn skalkasjul eg: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha ja dåkkår har avslørt meg der =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, utroligt at me klare å enda off topic når me har Tidenes Off Topic-tråd, hehehe!

 

On topic: Håpe så mange så muligt stille på lokallagstreffe og bler me på turen ut t d lokale Tore har fiksa her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvadrat kl 6 for di så vil verme å se på lokale å kl 7 for alle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alle møde ti på seks, så drar me 5 over seks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alle møde ti på seks, så drar me 5 over seks?

 

Gjelde det Finni og, elle e det han du har lagt inn 15min margin te? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller på denne her... Sitter på jobb å armerer søyler og er mildt sagt driiiiiiiitlei :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.