#6526 Skrevet Februar 27, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6527 Skrevet Februar 28, 2015 Jeg er ikke så glad i rosa golf... http://www.finn.no/56296717 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6528 Skrevet Februar 28, 2015 Er ikke bare dashbordet som er feil på den bilen. Ja, enig! Der var det mye "rot"! [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6529 Skrevet Februar 28, 2015 (endret) Fikk en telefon fra en nabo her i dag. E-Golfen var tom for strøm mitt i veien, så han lurte på om han kunne låne lit strøm en halvtimes tid: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6530 Skrevet Februar 28, 2015 Elbil..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6531 Skrevet Mars 2, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6532 Skrevet Mars 2, 2015 den der er vel totalvrak . Herregud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6533 Skrevet Mars 2, 2015 Elbil..... Sjåfører som ikke klarer å sørge for at det er nok drivstoff på bilen, uansett om det er bensin/diesel eller strøm, bør holde seg til kollektiv trafikk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6534 Skrevet Mars 2, 2015 Sjåfører som ikke klarer å sørge for at det er nok drivstoff på bilen, uansett om det er bensin/diesel eller strøm, bør holde seg til kollektiv trafikk... Jeg har gått tom flere ganger enn jeg kan huske, forsjellige gamle biler viser litt feil på nåla så husker jeg ikke alltid hvilken som viser hva. Idag gikk jeg tom på Caravellen, sto i kø ved pumpa med motoren på tomgang så stoppa den plutselig, måtte dra den på starteren bort til pumpa når den ble ledig... Men å stå på en slik måte midt i veien blir skrullete, møter slikt stadigvekk. Folk tror de kan parkere hvor de vil fordi motoren har stoppa, flere ganger sett i venstre fil på motorveien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6535 Skrevet Mars 6, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6536 Skrevet Mars 6, 2015 Ironisk at noe som gjør at man skal se bedre gjør at man mest sannsynlig ser dårligere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6537 Skrevet Mars 7, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6538 Skrevet Mars 7, 2015 Det tårnstaget kommer i det minste ikke til å ruste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6539 Skrevet Mars 11, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6540 Skrevet Mars 17, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6541 Skrevet Mars 17, 2015 Ja det der var helt feil, alle vet jo at pipa skal opp gjennom panseret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6542 Skrevet Mars 21, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6543 Skrevet Mars 22, 2015 Skjønner ikke hva som er feil med det her. Fatter dere ikke at det her er justerbare fjærbein! Jo kortere kubbe´ dess lavere bil.... (Settet heter KW VARIANT WOOD) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6544 Skrevet Mars 22, 2015 (endret) MER IDIOTISK OG AMERIKANSK BLIR DET IKKE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6545 Skrevet Mars 22, 2015 Takras av en bil, lang beskrivelse med kun ett eneste punktum, bilder tatt på høykant. Kan det bli værre? http://newyork.craigslist.org/brx/cto/4941892971.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6546 Skrevet Mars 25, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6547 Skrevet Mars 29, 2015 Blokkerer to bensinpumper med en Tesla... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6548 Skrevet Mars 31, 2015 Stor bil, vettu... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6549 Skrevet Mars 31, 2015 http://www.ba.no/Bil_trillet_utfor_tre_meter_h_y_skrent_-5-8-48418.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6550 Skrevet April 1, 2015 http://www.ba.no/Bil_trillet_utfor_tre_meter_h_y_skrent_-5-8-48418.html – Jeg hadde satt bilen i fri slik den skulle, og dratt opp håndbrekket, sier hun. Ville nå fåreslått å heller ha bilen i gir å droppe håndbrekket jeg da:-P ser ingen som helst nytteverdi i å sette bilen i fri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...