Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Ville nå fåreslått å heller ha bilen i gir å droppe håndbrekket jeg da:-P ser ingen som helst nytteverdi i å sette bilen i fri?

 

Jeg kjenner overaskende mange som setter bilen i gir med håndbrekket av, bl.a samboeren min. Det gav henne noen overaskelser når hun satt seg inn i bilen og trødde inn kløtsjen for å starte bilen :P Har heldigvis omvendt henne til å gjøre motsatt :P

 

EDIT: Rett nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner overaskende mange som setter bilen i fri med håndbrekket på, bl.a samboeren min. Det gav henne noen overaskelser når hun satt seg inn i bilen og trødde inn kløtsjen for å starte bilen :P Har heldigvis omvendt henne til å gjøre motsatt :P

 

Denne må du utdype. Hva besto overraskelsen av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når bilen stod i bakker og bilen begynte å trille med en gang. Pga hun er vant med at håndbrekket står på, trykte hun heller ikke inne bremsen..

 

EDIT: Skjedde ikke noen ulykker heldigvis :P

 

Ok, i innlegget ditt sto det at bilen var i fri og håndbrekket var på skjønner du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å trø på cluch og brems når jeg skal starte, spesielt på vinterstid med en gammel bil er det ofte hensiktsmessig å ikke bruke håndbrekk. Selvsagt bare på relativt flatt underlag, i bakker skal gir og håndbrekk brukes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn kunne de hatt ved jernbanebrua i skien å :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

0Y3yJpp.jpg

 

 

Så har man sett det å...: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3sdm gjør det feil.. Dette er en superirriterende tabbe fra de. Det samler seg drittvann i kanten når det regner og dette vannet blir bare svartere og når det til slutt tørker opp ser jo ikke Felgen ut..

 

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får kjøre med positiv camber da vettu, så renner det ut hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller bore ett lite drens hull : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller bore ett lite drens hull : haha :

 

Ja hehehe er jo Lasse som gjør det helt feil som ikke er løsningsorientert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaga forøvrig at det er samme problemet på sommerhjula mine og, og de er original Audi :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si fra hvilken løsning du finner på problemet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett forholdsvis mange A4 med denne feilmonteringen gjennom mange år... Er det så vanskelig å gjenkjenne 4-tallet?

 

20150420_122753_zps6qfofu50.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hadde løpt så langt og fort jeg kunne så snart jeg så at propanflaska brenner:-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er en propanflaske, jeg tror han står med skjærebrenner og skal åpne/dele en gammel olje/drivstofftank.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Risikovurderingen så ut til å være undervurdert etter steketiden på gravern bak å dømme!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt en fin bil, men det er et par ting her som ikke hører helt sammen ;)

11170323_10155411649335333_4100468968089858410_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så nøye med litt polishrester: klø :

 

76_1924988053_xl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si fra hvilken løsning du finner på problemet :P

 

Mer g-krefter i svingene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt en fin bil, men det er et par ting her som ikke hører helt sammen ;)

[ATTACH=CONFIG]224302[/ATTACH]

 

Hehe.. Hadde lenge en idé om å starte firmaet Teslapipes, men tror ikke Teslaeiere er veldig interessert i å gjøre et sånt inntrykk når det uansett ikke er noe lyd i kjerra.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flaks for rusbilisten at det sikkert var tofløyet dør i huset han kjørte inn i. Da passer bredden bra og det er lite motstand når bilen pløyer inn. Bortsett fra det er det helt feil med rattfyll (eller hva det nå var føreren hadde inntatt) og å bruke en finfin Golf 3,5 Cabrio på den måten/tilstanden og å ødelegge et (forhåpentlig) autentisk inngangsparti. Vi får håpe at forsikringsselskapet blar opp for ei skikkelig dør fra f.eks. Modum industrier eller Ege.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mann-dundret-inn-i-husvegg-i-sandefjord/a/23445588/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1430746863.909873.jpg

 

A8L W12 og monster takboks.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.