Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Er ikke bare dashbordet som er feil på den bilen.

 

Ja, enig! Der var det mye "rot"! [emoji4]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en telefon fra en nabo her i dag.

E-Golfen var tom for strøm mitt i veien, så han lurte på om han kunne låne lit strøm en halvtimes tid: haha :

 

Uten%20navn.jpg%20redigert_zpsewpcqa0s.j

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den der er vel totalvrak . Herregud!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tr: Elbil.....

 

Sjåfører som ikke klarer å sørge for at det er nok drivstoff på bilen, uansett om det er bensin/diesel eller strøm, bør holde seg til kollektiv trafikk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjåfører som ikke klarer å sørge for at det er nok drivstoff på bilen, uansett om det er bensin/diesel eller strøm, bør holde seg til kollektiv trafikk...

Jeg har gått tom flere ganger enn jeg kan huske, forsjellige gamle biler viser litt feil på nåla så husker jeg ikke alltid hvilken som viser hva. Idag gikk jeg tom på Caravellen, sto i kø ved pumpa med motoren på tomgang så stoppa den plutselig, måtte dra den på starteren bort til pumpa når den ble ledig...

 

Men å stå på en slik måte midt i veien blir skrullete, møter slikt stadigvekk. Folk tror de kan parkere hvor de vil fordi motoren har stoppa, flere ganger sett i venstre fil på motorveien...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ironisk at noe som gjør at man skal se bedre gjør at man mest sannsynlig ser dårligere også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tårnstaget kommer i det minste ikke til å ruste :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det der var helt feil, alle vet jo at pipa skal opp gjennom panseret!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11vjhg1.jpg

 

Skjønner ikke hva som er feil med det her. Fatter dere ikke at det her er justerbare fjærbein! Jo kortere kubbe´ dess lavere bil.... : smil :

 

(Settet heter KW VARIANT WOOD)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MER IDIOTISK OG AMERIKANSK BLIR DET IKKE!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blokkerer to bensinpumper med en Tesla... : rolleyes

 

hKIqEHt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.