#6551 Skrevet April 2, 2015 (endret) Ville nå fåreslått å heller ha bilen i gir å droppe håndbrekket jeg da:-P ser ingen som helst nytteverdi i å sette bilen i fri? Jeg kjenner overaskende mange som setter bilen i gir med håndbrekket av, bl.a samboeren min. Det gav henne noen overaskelser når hun satt seg inn i bilen og trødde inn kløtsjen for å starte bilen Har heldigvis omvendt henne til å gjøre motsatt EDIT: Rett nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6552 Skrevet April 2, 2015 Jeg kjenner overaskende mange som setter bilen i fri med håndbrekket på, bl.a samboeren min. Det gav henne noen overaskelser når hun satt seg inn i bilen og trødde inn kløtsjen for å starte bilen Har heldigvis omvendt henne til å gjøre motsatt Denne må du utdype. Hva besto overraskelsen av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6553 Skrevet April 2, 2015 Når bilen stod i bakker og bilen begynte å trille med en gang. Pga hun er vant med at håndbrekket står på, trykte hun heller ikke inne bremsen.. EDIT: Skjedde ikke noen ulykker heldigvis Ok, i innlegget ditt sto det at bilen var i fri og håndbrekket var på skjønner du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6554 Skrevet April 2, 2015 Pleier å trø på cluch og brems når jeg skal starte, spesielt på vinterstid med en gammel bil er det ofte hensiktsmessig å ikke bruke håndbrekk. Selvsagt bare på relativt flatt underlag, i bakker skal gir og håndbrekk brukes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6555 Skrevet April 7, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6556 Skrevet April 7, 2015 Sånn kunne de hatt ved jernbanebrua i skien å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6557 Skrevet April 10, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6558 Skrevet April 10, 2015 Så har man sett det å... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6559 Skrevet April 11, 2015 3sdm gjør det feil.. Dette er en superirriterende tabbe fra de. Det samler seg drittvann i kanten når det regner og dette vannet blir bare svartere og når det til slutt tørker opp ser jo ikke Felgen ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6560 Skrevet April 11, 2015 Får kjøre med positiv camber da vettu, så renner det ut hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6561 Skrevet April 11, 2015 Eller bore ett lite drens hull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6562 Skrevet April 11, 2015 Eller bore ett lite drens hull Ja hehehe er jo Lasse som gjør det helt feil som ikke er løsningsorientert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6563 Skrevet April 16, 2015 Oppdaga forøvrig at det er samme problemet på sommerhjula mine og, og de er original Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6564 Skrevet April 16, 2015 Si fra hvilken løsning du finner på problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6565 Skrevet April 20, 2015 Har sett forholdsvis mange A4 med denne feilmonteringen gjennom mange år... Er det så vanskelig å gjenkjenne 4-tallet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6566 Skrevet April 23, 2015 [video=youtube;L8eEq4uZF-0] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6567 Skrevet April 23, 2015 Tror jeg hadde løpt så langt og fort jeg kunne så snart jeg så at propanflaska brenner:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6568 Skrevet April 23, 2015 Tror ikke det er en propanflaske, jeg tror han står med skjærebrenner og skal åpne/dele en gammel olje/drivstofftank. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6569 Skrevet April 23, 2015 Risikovurderingen så ut til å være undervurdert etter steketiden på gravern bak å dømme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6570 Skrevet April 24, 2015 Forsåvidt en fin bil, men det er et par ting her som ikke hører helt sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6571 Skrevet April 30, 2015 Ikke så nøye med litt polishrester: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6572 Skrevet April 30, 2015 Si fra hvilken løsning du finner på problemet Mer g-krefter i svingene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6573 Skrevet April 30, 2015 Forsåvidt en fin bil, men det er et par ting her som ikke hører helt sammen [ATTACH=CONFIG]224302[/ATTACH] Hehe.. Hadde lenge en idé om å starte firmaet Teslapipes, men tror ikke Teslaeiere er veldig interessert i å gjøre et sånt inntrykk når det uansett ikke er noe lyd i kjerra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6574 Skrevet Mai 3, 2015 Flaks for rusbilisten at det sikkert var tofløyet dør i huset han kjørte inn i. Da passer bredden bra og det er lite motstand når bilen pløyer inn. Bortsett fra det er det helt feil med rattfyll (eller hva det nå var føreren hadde inntatt) og å bruke en finfin Golf 3,5 Cabrio på den måten/tilstanden og å ødelegge et (forhåpentlig) autentisk inngangsparti. Vi får håpe at forsikringsselskapet blar opp for ei skikkelig dør fra f.eks. Modum industrier eller Ege. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mann-dundret-inn-i-husvegg-i-sandefjord/a/23445588/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6575 Skrevet Mai 4, 2015 A8L W12 og monster takboks..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...