#6751 Skrevet November 5, 2015 VIN nummer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6752 Skrevet November 10, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6753 Skrevet November 11, 2015 Sikkert noen som hadde Ranbo Golfen som inspirasjon, for de som husker den Shortshift kit for korte slag, og lenger girspak for å komme nærmere rattet. Tusen prosent bedre enn de som lager "shortshift" ved å kappe girstanga Shortshiften var no en ting,men sjekk rattstammeforlengelsen på øverste bildet: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6754 Skrevet November 11, 2015 Sjekk turtelleren på denne peugoten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6755 Skrevet November 11, 2015 ser ikke noe feil jeg? den går riktignok motsatt vei av hva vi er vandt med. men det er den jo ikke alene om å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6756 Skrevet November 11, 2015 Eg hadde irritert meg grønn over det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6757 Skrevet November 11, 2015 Ikke helt uvanlig nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6758 Skrevet November 12, 2015 Sjekk turtelleren på denne peugoten [ATTACH=CONFIG]232290[/ATTACH] Da hadde jeg blitt svimmel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6759 Skrevet November 12, 2015 Da hadde jeg blitt svimmel De som kjøper sånne biler skjønner sikkert ikke hva en turteller er uansett:p:evil: Ryktene skal ha det til at i face lift utgaven skal de snu dreie retningen på speedometeret også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6760 Skrevet November 12, 2015 Synes det var litt kult at viserne gikk mot hverandre jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6761 Skrevet November 12, 2015 tar gjerne en slik Peugeot jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6762 Skrevet November 12, 2015 Hadde nok blitt mer forvirra, eventuelt fascinert, av dashbordet på en Citroen CX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6763 Skrevet November 12, 2015 de der er jo konge da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6764 Skrevet November 13, 2015 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=66218627&page=2&model=1.744.6736&make=0.744&ref=fas For en j***** farge! Eller dristig om du vil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6765 Skrevet November 13, 2015 Syns den der er skam tøff jeg;-) i tilegg en veldig strøken bil:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6766 Skrevet November 13, 2015 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=66218627&page=2&model=1.744.6736&make=0.744&ref=fas For en j***** farge! Eller dristig om du vil.. Kult å skille seg ut litt. Men dæven han parkerte nærme fortauskanten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6767 Skrevet November 13, 2015 Det er jo ikke lov å velge noe annet en grå bil her til lands! Kult at noen tør å velge litt spreke farger! Syttitallet er en stor kontrast til idag, da var det endel spreke farger! (Skal ikke si noe jeg som har to svarte biler da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6768 Skrevet November 13, 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=66491912&searchclickthrough=true&searchQuery=audi%20s4%20deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6769 Skrevet November 13, 2015 Det er jo ikke lov å velge noe annet en grå bil her til lands! Kult at noen tør å velge litt spreke farger! Syttitallet er en stor kontrast til idag, da var det endel spreke farger! (Skal ikke si noe jeg som har to svarte biler da) Enig i at det er kult med spenstige farger, men hadde du våget å bestille ny bil i en spenstig farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6770 Skrevet November 13, 2015 Mye heller den blå der, enn de grå+grønne Allroadene som også er grønne og grå (+ brunt treverk) inni Spenstige de også, men trenger ikke være innertier av den grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6771 Skrevet November 13, 2015 Enig i at det er kult med spenstige farger, men hadde du våget å bestille ny bil i en spenstig farge?[emoji14] Hehe. Da jeg bestilte ny bil var det jo umulig å trå feil, da spenstige farger på GTI er så vidt jeg vet forbeholdt Deutschland! Men synes flere av de sonderlackierungs fargene er kule! For eksempel denne lillafargen. Koster jo over 2000 Euro da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6772 Skrevet November 13, 2015 nesten samme farge jeg har på min s4. dog min er noe mørkere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6773 Skrevet November 14, 2015 Syns den blå Allroaden var nydelig jeg. Hadde mye heller valgt den enn grå/svart som "alle" skal ha. Og ja, jeg kjører knall blå bil i dag (jazzblå Golf 4) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6774 Skrevet November 14, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=66690204 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6775 Skrevet November 14, 2015 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=66218627&page=2&model=1.744.6736&make=0.744&ref=fas For en j***** farge! Eller dristig om du vil.. Tenk deg alle de som bestilte seg golf harlequin, hadde det ikke vært for spenstige farger hadde det heller ikke vært kult og skjeldent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...