Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Sikkert noen som hadde Ranbo Golfen som inspirasjon, for de som husker den :)

 

Ranbo11.jpg

 

Shortshift kit for korte slag, og lenger girspak for å komme nærmere rattet. Tusen prosent bedre enn de som lager "shortshift" ved å kappe girstanga :P

 

maxresdefault.jpg

 

Shortshiften var no en ting,men sjekk rattstammeforlengelsen på øverste bildet: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke noe feil jeg?

 

den går riktignok motsatt vei av hva vi er vandt med. men det er den jo ikke alene om å gjøre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk turtelleren på denne peugoten

 

[ATTACH=CONFIG]232290[/ATTACH]

 

Da hadde jeg blitt svimmel :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde jeg blitt svimmel :P

 

De som kjøper sånne biler skjønner sikkert ikke hva en turteller er uansett:p:evil:

 

Ryktene skal ha det til at i face lift utgaven skal de snu dreie retningen på speedometeret også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det var litt kult at viserne gikk mot hverandre jeg da.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok blitt mer forvirra, eventuelt fascinert, av dashbordet på en Citroen CX ;)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den der er skam tøff jeg;-) i tilegg en veldig strøken bil:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke lov å velge noe annet en grå bil her til lands! Kult at noen tør å velge litt spreke farger! Syttitallet er en stor kontrast til idag, da var det endel spreke farger! (Skal ikke si noe jeg som har to svarte biler da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke lov å velge noe annet en grå bil her til lands! Kult at noen tør å velge litt spreke farger! Syttitallet er en stor kontrast til idag, da var det endel spreke farger! (Skal ikke si noe jeg som har to svarte biler da)

 

Enig i at det er kult med spenstige farger, men hadde du våget å bestille ny bil i en spenstig farge?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye heller den blå der, enn de grå+grønne Allroadene som også er grønne og grå (+ brunt treverk) inni :P Spenstige de også, men trenger ikke være innertier av den grunn :)

 

37_973519852_xl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det er kult med spenstige farger, men hadde du våget å bestille ny bil i en spenstig farge?[emoji14]

Hehe. Da jeg bestilte ny bil var det jo umulig å trå feil, da spenstige farger på GTI er så vidt jeg vet forbeholdt Deutschland! Men synes flere av de sonderlackierungs fargene er kule! For eksempel denne lillafargen.

 

36a8a57d3e61e6500c0056b0b9458740.jpg

 

Koster jo over 2000 Euro da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten samme farge jeg har på min s4. dog min er noe mørkere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den blå Allroaden var nydelig jeg. Hadde mye heller valgt den enn grå/svart som "alle" skal ha. Og ja, jeg kjører knall blå bil i dag (jazzblå Golf 4)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.