Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Gikk unna det der! Bare ca ett minutt tregere rundt banen enn en dønn original Lupo 3L tdi (61hk)

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er feil med å kjøre en Tesla på Nürburgring? :confused: Er vel ikke noe værre det enn en
eller alle mulige turistbusser?

 

Jo når han tok det så rolig som det så rakk bilen nesten en hel runde før den gikk i nødmodus pga overoppheting.

Er en grunn til at disse bilene er oppgitt med 60-70hk i vognkortet ettersom de nedgraderer seg etterhvert som temperaturen stiger i motoren.

 

Med en litt mer hissig kjørestil varte bilen kun 1/3 runde ca før den nedgraderte seg:

 

Så Tesla er ikke noe lurt å kjøre på en stor bane som Ringen, da må man heller prøve seg på Vålerbanen å ta en pause mellom hver runde...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er feil med å kjøre en Tesla på Nürburgring? :confused:
eller alle mulige turistbusser?

 

Jo, når Transiten kjørte fortere rundt:-P

 

Har ikke teslaen mer å gi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn Kristian forklarte det ganske bra, jeg var ikke klar over dette "problemet" med Teslaen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva er det som er så feil her?

 

1. At Teslaer ikke er optimert for verdens mest krevende racingbane?

2. At de har et fungerende system som begrenser skade på drivlinge?

3. At eieren kjører på ringen med bilen han har?

4. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva er det som er så feil her?

 

1. At Teslaer ikke er optimert for verdens mest krevende racingbane?

2. At de har et fungerende system som begrenser skade på drivlinge?

3. At eieren kjører på ringen med bilen han har?

4. ?

 

At på en svingete vei så blir Tesla med 400hk frakjørt av det meste, også gamle varebiler og bybiler med 60hk...?

At det "fungerende systemet for å begrense skade på drivlinje" kicker inn og begrenser effekten etter 3-4 minutter hardkjør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva er det som er så feil her?

 

4. ?

 

Det er vel helst det da at bilen tåler ca 10 minutter med grisekjøring før den går i "nødmodus".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Dehler Profi fra det glade 80-tallet. De er samlerobjekt i dag ;)

 

Man kan si at det er T3-campernes Treser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er til sammenligning en orginal Dehler Profi camper:

 

000000004536_01.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fantes flere forskjellige utgaver av dem, akkurat som med Treser sine Audier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva er det som er så feil her?

 

1. At Teslaer ikke er optimert for verdens mest krevende racingbane?

2. At de har et fungerende system som begrenser skade på drivlinge?

3. At eieren kjører på ringen med bilen han har?

4. ?

 

Glemte helt å svare her men ser du har fått et svar allerede.

"Feilen" her er at føreren prøver Tesla på bane hvor bilen kjapt nedgraderer seg til 58 hestekrefter og blir forbikjørt at nesten alt som kommer bak den. Husk bilen veier 2 tonn også :P

Tesla ser bra ut i kollektivfeltet, men absolutt ikke på bane og Nurnburgring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil vel si at en Tesla i kollektivfeltet er ennå større fail.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7PsSZv.jpg

 

Nanannana Batman?

Heldigvis photoshop :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke alle som tenker over hvordan de parkerer:

 

images[6].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns den var kul jeg da ;) bedre en originalen hvertfall : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville vel heller hatt en turbo enn en dynamo på kroppen?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.