Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

 

får vondt langt ned i hjerterota :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke så enkelt som at han spyler av plasti dip da?

 

Du ser jo finpusset sparkel på krøllete bakskjerm, så jeg tror heller det er dårlig grunnarbeide

 

Uavhengig av hva som er forutsetningene med bilen, så er det jo ren, skjær galskap å vaske bilen med rotojet (som det i hvert fall heter hos Kärcher) - ikke minst SÅ tett inntil. Denne er overhodet ikke ment å bruke på bil og det opplyses sågar i instruksjonene at den VIL (ikke kan) skade lakken på bilen. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint med låsebolter... : bh :

 

gtlmSQV.jpg

 

4UmczJj.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til noen forteller figuren at de fleste dekksjapper har spesialverktøy for og fjerne låsebolter : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til noen forteller figuren at de fleste dekksjapper har spesialverktøy for og fjerne låsebolter : smil :

 

evt sveise fast ein bolt eller mutter ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dieselfuel.jpgIQ er noe dritt... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kom jo ikke så veldig langt med å kutte vekk felgen. Problemet sto like fast etterpå. Han kunne jo i det minste heller ha borret ut låsebolten. Omtrent som reven som satt fast i revefella, gnagde av tre av sine bein, og satt fremdeles fast :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.tv2.no/underholdning/broo...n-4146828.html

 

Vet ikke hva som er mest feil av å by en million kroner for denne, og det å avslå tilbudet... eller eventuelt å skrøne på seg hele historien?

 

Nå har ikke jeg utrolig god kjennskap til denne bilen, men har sett over bilen en rekke ganger, samt har en kollega på jobb som er god kompis med Anders her.

Historien om budet er nok ingen skrøne uten at jeg kan utdype det noe særlig, men fra hva jeg har blitt fortalt er det velkjent at dette reelle budet kom fra en som var helt seriøs og ville kjøpe bilen. (Kan jo tenkes at personer med alt for mye penger har kommet over denne på et eller annet bil show..) Særlig i Sverige hvor en såpass spesiell Volvo kan trigge kjøpe lysten for de som kan bruke penger på hva en de måtte ønske seg...

 

Men når det kommer til bilen så kan jeg med hånden på hjertet si at noen annen 240 av denne rangen tror jeg man må se lenge etter..

her er det perfeksjonisme ned til den minste detalj og er nok ingen ting man kan pirke over på denne bilen..

"Monster bil" blir jo et definisjons spørsmål, men 320hk på 1100kilo vil jeg nå si er ganske så respektabelt jeg.. selv om kanskje ikke er "1000hp monster"

Nå sitter det en veldig spesiell girkasse i denne bilen som koster en veldig respektabel sum uten at jeg har noe mekanisk innsikt..

Jeg synes det står stor respekt av denne bilen da ALT er gjort av mannen selv, eksempel skjørtene, fangerne osv er laget selv og er ikke mulig å få kjøpt ferdig noe sted.. Samme med dashbord, diverse elektriske løsninger +++

 

Nå har jo dette vært drømmen hans siden han kan huske slik jeg forstår det.. og når man legger utallig timer arbeid hvor alt på bilen er gjort selv, sammen med dyre deler rundt om så skjønner jeg at han ikke vel selge.. Dette er helt klart en "one of the kind bil du aldri vil finne maken til"

Nå aner jeg ikke prisen totalt på bilen er på i bare deler.. men etter å ha sett den live skjønner man med engang at dette er noe helt annet kontra en restaurert bil..

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77889954&fks=77889954

 

Da var denne på finn da, og joda, han ønsker en million kroner for den.

 

Tror han skulle slått til den gangen noen visstnok bydde han den millionen. Kan nok se langt etter den på finn.no ;)

 

Ekstrem bil vurderes solgt til rett person med tykk lommebok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nestne like kriminelt å ha så liten garasje til så stor bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tsss.. er jo rene hangaren den garasjen der :D

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77889954&fks=77889954

 

Da var denne på finn da, og joda, han ønsker en million kroner for den.

 

Tror han skulle slått til den gangen noen visstnok bydde han den millionen. Kan nok se langt etter den på finn.no ;)

 

Først ble den satt ned til 750k, ny pris nå er 450k... Hva er realistisk pris mon tro? Klarer han å dra inn 100k til slutt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77889954&fks=77889954

 

Da var denne på finn da, og joda, han ønsker en million kroner for den.

 

Tror han skulle slått til den gangen noen visstnok bydde han den millionen. Kan nok se langt etter den på finn.no ;)

 

Først ble den satt ned til 750k, ny pris nå er 450k... Hva er realistisk pris mon tro? Klarer han å dra inn 100k til slutt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først ble den satt ned til 750k, ny pris nå er 450k... Hva er realistisk pris mon tro? Klarer han å dra inn 100k til slutt?

 

Tipper realistisk salgs pris er rundt 300k :)

Er vel omtrent det girkassa alene koster om jeg ikke husker helt feil.

 

Problemet er vel å finne rett selger til en slik bil da jeg vil tro det er vanskelig å skilt på det..

Ikke er det originalt så en samler er vel feil person, må vel bli en stor volvo fan med nok penger å bruke på en utstilling / trackday bil.

 

Men hvem vet, er nok av folk som betaler alt for mye penger for lang mer kjedelige ting her i verden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper realistisk salgs pris er rundt 300k :)

Er vel omtrent det girkassa alene koster om jeg ikke husker helt feil.

 

Problemet er vel å finne rett selger til en slik bil da jeg vil tro det er vanskelig å skilt på det..

Ikke er det originalt så en samler er vel feil person, må vel bli en stor volvo fan med nok penger å bruke på en utstilling / trackday bil.

 

Men hvem vet, er nok av folk som betaler alt for mye penger for lang mer kjedelige ting her i verden :D

 

mener denne kjørte på skilt for en 8 år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener denne kjørte på skilt for en 8 år siden.

 

Avregistrert siden 16.12.2011

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han burde solgt den gangen han fikk 1 mill i bud 😂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

97e4c8c860869078a751fd7731510349.jpg

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne passerte meg her, visste ikke at Corolla hadde tillatt hengervekt i området av 2 tonn?

 

88311880e7c45f9efd698dc1cc1ab20c.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.