19" til Audi A3 8P (Ny modell)

Anbefalte innlegg

Bør bilen senkes dersom jeg setter 18" felger på?

 

Hvilket senkesett anbefales ?

 

 

Hilsen

Anders

 

Jeg synes helt klart den bør senkes med 18". Jeg har selv KW Inoxline type2, og er strålende fornøyd med det. Det er helt konge å kjøre på!

Og det er veldig greit å montere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A3 8P har ET 50, bare til informasjon og siden ingen andre hadde svart på det.

 

 

Hilsen

Anders

 

Med 8X18 felger så går det greit med ET45, men noe særlig mindre innpress enn det tror jeg ikke går noe særlig uten valsing av hjulbuer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 8X18 felger så går det greit med ET45, men noe særlig mindre innpress enn det tror jeg ikke går noe særlig uten valsing av hjulbuer.

 

Hvor har du det i fra? :rolleye:

 

Kan bekrefte at det ikke går bra med 8*19 og et35 iallefall.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte du settet selv? Jeg har verken egnet monteringssted eller kunnskap, er det noen som påtar seg denne typen oppdrag og til hvilken pris (ca)?

 

Roger; har bilen fått forbedrede kjøreegenskaper med dette settet? Kan du beskrive på hvilken måte?

 

 

Hilsen

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med Roger.......færre eiker er pent...jeg ville gått for 5 eller 6 eika. RS6 monterte brodern på A6 forrige uke...syntes de er pene, men de begynner vel å bli nesten like vanlige som RS4......og A8....finn noe spes du liker som ikke så mange har..........

Jeg er fan av TSW jeg da...har det selv også.....her er noen jeg syntes er pene som er henta fra TSW.com

Den første heter Montage.....den andre heter Thruxton og den får man med sorte eiker også men ikke så pent spør du meg.....

TSW montage.jpg

TSW thruxton.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller denne, er litt "vanlig" utseende kanskje...heter iallefall Volcano....Kommer vel bare i 18" eller 20" hvis jeg leste riktig...men de to foregående får du i 19-22 tror jeg......

TSW volcano.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte du settet selv? Jeg har verken egnet monteringssted eller kunnskap, er det noen som påtar seg denne typen oppdrag og til hvilken pris (ca)?

 

Roger; har bilen fått forbedrede kjøreegenskaper med dette settet? Kan du beskrive på hvilken måte?

 

 

Hilsen

Anders

 

Jeg har montert det selv ja, med en hjelpende hånd fra en på verkstedet hos oss. Det er egentlig fort gjort, for det er ikke stort du må ta av. Har du verktøy og en bukk så er det velgjort på ca 1-1,5 timer.

 

Kjøreegenskapene blir merkbart bedre. Avhengig av hvor mye du strammer demperne så har du en skikkelig kjøremaskin. Det blir virkelig som å kjøre go-cart. Bilen reagerer helt kontant, og du kjenner alle ujevnheter i veien. Jeg kan ikke få rost det nok jeg i hvertfall.:tilber::tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig åpne felger i 18" eller større med små skiver er jo ikke akkurat pent det heller da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.