Noen som har planer for vinteren...

Anbefalte innlegg

Ser de andre lokallagene har slike tråder...

Er det noen her som har planer/ideer for bilene sine i vinter?

: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser de andre lokallagene har slike tråder...

Er det noen her som har planer/ideer for bilene sine i vinter?

: rolleyes

 

Tja....... Litt mer fres i 90'n hadde vel ikke akkurat skadet det... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja planer eller skal vi si hva vi håper på og få råd til :)

 

Holder på med stor front montert inteer cooler nå om dagen...

 

Neste på lista er nnytt eksos grenrør, vil ha turbo`n litt lenger bort fra motoren og ser litt mere racing ut med en sånn værsting manifold :)

 

og sikler etter en sånn greedy boost controller med 5" display full justering av ladetrykk på alle turtall,flere forskjellige programmer og eksos temp måler..

 

bilde av det jeg holdet på med nå om dagen..

 

Hadde jeg bare skjønt hvordan jeg legger ved bilder ui dette nye forumet da..... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der så rimlig heftig ut Mats... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det. Bor ikke langt unna jonus så blir litt påvirket av han : bh :

 

Men morsom bil og holde på med da. og begynner og fungere godt nå også syns jeg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper å få satt inn setene mine.. De er gode kontorstoler, men tror de hadde gjort seg bedre i bilen :D ( må bare få rota meg til å få tatt noen mål..... : rolleyes )

 

Ellers er det nok engang planen å få "ferdig" stereoen. Få det ferdig baki, med lakkering osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver med en liten lyd oppgradering, det er på tide å sette inn anlegg nå etter at det gamle ble stjålet i februar!

 

Knut har muligens bilder.

 

Kommer mer info når det begynner å ligne noe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser de andre lokallagene har slike tråder...

Er det noen her som har planer/ideer for bilene sine i vinter?

: rolleyes

Ja det vet vel du alt om???

Prosjektet starter jo opp igjen i disse dager å du lovte meg å hjelpe til så da blir jo alt bra : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver med en liten lyd oppgradering, det er på tide å sette inn anlegg nå etter at det gamle ble stjålet i februar!

 

Knut har muligens bilder.

 

Kommer mer info når det begynner å ligne noe!

 

Da har jeg med andre ord tillatelse til å legge ut noen bilder? :)

 

Kan legge ut noen små smaksprøver ikveld jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier ikke noe mer om det kommende oppsettet til Thomas, men lar bildene snakke for seg... : eek :: ja :

 

Nr. 1 ( ok, MÅ kommentere litt da.. Legg merke til størrelsen på skjermen iforhold til halvliters flaske! 17" LCD! )

alpine02.jpg

LCD.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer... (NESTEN 2 meter med kraft...)

audison01.jpg

kicker.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resten lar jeg være opp til Thomas og hvor mye han vil legge ut om planene! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok mer info ettervert. Bare få kjøpt meg er kamera igjen så jeg kan ta bilder igjen.

Ikke bare bare å skille seg. Damene tar alt!

 

Ser litt dumt ut på gulvet har nå. tror jeg overderv litt da jeg kjøpte 60 asvalt matter. Det er over 60 kg det. og tar vanvittig mye plass i stua.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

60?! Ikke småtteri heller da, hehe.. Må få tatt meg en tur opp iløpet av neste uke og se på resten av go`sakene.. Kanskje knipse enda noen bilder.. Snakkes vel uansett på søndag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det er litt for mye, men jeg får lime på det jeg får plass til å gi bort resten i julegaver!

 

vi møtes selvfølgelig på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg feilberegna vekta littegrann. etter å ha skjekket grundigere er det faktisk 202 kg.

 

Ikke rart jeg ikke klarte å bære det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke mer?! ;) hehe, ikke rart du ikke la det under armen og bar det med deg da nei..

 

Hvis du får plater til overs etter julegaver og liming i din egen bil, er det ikke umulig jeg kan være interessert i å kjøpe noen av deg. Kan trenge litt mer demping i dørene og baki

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det skulle by på noen som helst problemer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det skjedd noe mer da folkens?

 

Nyskjerrig se... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det skjedd noe mer da folkens?

 

Nyskjerrig se... :)

 

Jar vel alltids noen planer jeg også da.. ;):D

 

Kommer i alle fall inn bur og nye stoler foran neste år. Utover i sesongen så kanskje det kommer inn noe morsomt mellom motor og drivakslene også, så sant feriepengene strekker til da. Hvis det over ikke vil hjelpe litt på tiden på kvartmila så skal man nok ikke se bort ifra at det vil bli mulig å få tak i noen pent brukte asfaltmatter fra meg også ;)

 

Turtallet får vi også se om jeg får gjort noe med før snøen er helt vekk. Kjedeliig å måtte gire på 7200rpm når du kjenner at motoren vil enda mer på toppen.

 

Utover dette så er jeg åpen for forslag når det gjelder evt. dekor ol.. Sliter litt på den fronten der i forhold til skruing og selve kjøringen av bilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutten av januar ell ut i februar så skal nye motoren min være klar :)

 

turbo som skal hiolde til litt over 600hk og kannsje litt nos til 402M kjøring. planene er klare og jonus har styringa på alt jeg skal ha så blir nok morro dette :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel montere Webasto snart, eller hva tror du Mats :)

 

Til påske skal bilen forhåpentlig vis bli en fullverdig ABT Audi AS 4. Mangler nå en del hk, så det skal inn større turbo og IC, lenger 5. gir bedre clutch og letter svinghjul..

 

Så får vi se om pengboka holder.. Om den holder til det, så får vi se om den holder til å få det i vognkortet også:) Litt over 100 k i avgifter fra 150 hk til 260.. Surt å bo i norge til tider..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel montere Webasto snart, eller hva tror du Mats 

 

Prøve og fåp gjort det helga etter nyttarsaften vel. fått tak i nytt koblings skjema og sån til bilen din hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel montere Webasto snart, eller hva tror du Mats 

 

Prøve og fåp gjort det helga etter nyttarsaften vel. fått tak i nytt koblings skjema og sån til bilen din hvertfall.

 

 

Flott!!

 

Ser dessuten ut til at jeg må sette inn ny clutch rett etter nyttår.. Den har begynt å slure litt.. Noen som har tips på hvor man burde få det montert? Skal kjøpe den på FMS, kan jo få den montert der, men det frister ikke så fryktelig med en dag i Flisa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.