Anbefalte innlegg

Til alle dere som tvilte på meg da en BMW plutselig ble min eindom: jeg vil forsikre dere om at den nå er BORTE. Byttet den i en golf II 1986 modell. Da er innholdet av bilparken min: 2 stk Polo, en audi og en golf. Noen tvil nå om jeg er VAG frelst? Nytt hemmelig prosjekt er også forhåpentligvis et faktum snart!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det Keko : ja :

 

Nå må du få tatt noen bilder av ny bilen da :cool:

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men..... Vilken Audi er det du har nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men..... Vilken Audi er det du har nå da?

 

Det dreier seg om en Audi 80 1986 modell. 1,8s En del som må gjøres med den. Skal legge ut noen bilder snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvilte aldri! :) Grattis med ny bil!!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det dreier seg om en Audi 80 1986 modell. 1,8s En del som må gjøres med den. Skal legge ut noen bilder snart.

 

88 modell er det vel?

syns det var det du sa til meg.......? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

88 modell er det vel?

syns det var det du sa til meg.......? :confused:

 

Nope... 1986 mod. Den gamle var 1988.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..

 

Tok ikke lang tid før du fikk deg enda en bil nei :)

så aldig at du kjørte no BMW jeg... det er jo bra.. på en måte.. hehe

 

Grattis med ny bil vertfall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde ikke B3 kom i 86 jeg. Trodde det var i 87......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde ikke B3 kom i 86 jeg. Trodde det var i 87......

 

De kom sent i 86 som 87-modeller. De tidligste modellene er dermed registrert som 86-modeller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må dere IKKE le!!!

 

Hvis alt går i orden på mandag, så utvider jeg bilparken min med enda to biler:

 

1. En buss Volvo B58 1967 mod. (er lovet levering til tirsdag)

2. En Audi 80 Quattro 1986 mod. (prosjekt)

 

Bussen er inredet med senger, bord og diverse... Perfekt bil til diverse banetreff...

 

Bilde av bussen:

bussen.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da voldsomt Keko, du tar jo bare helt av du ;) den bussen skal jeg bli med i som varmestue på "sommertreffet" på Våler til neste år hvertfall:D:D:D For det er jo ikke mye sommer over det, huff, hutre hutre"""

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte F.....

 

Du er jo helt vill jo, må innrede en liten garasje bakerst i bussen da, slik at du får med deg Quattro`en å banetreff.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte F.....

 

Du er jo helt vill jo, må innrede en liten garasje bakerst i bussen da, slik at du får med deg Quattro`en å banetreff.....

 

He,he... Tror nok at den blir hengenes bak på en henger. Må jo ha mest mulig plass i bussen til øl og verktøy!

 

Her er enda ett par bilder av quattro`en!

quattro1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det en 90Q da? om ikke ombygd da.. Har jo 90Q eksos og lykter.. Ikke mange 80 med nakkestøtter bak heller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å flytte seg bra med den motoren der Keko;):):D: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det en 90Q da? om ikke ombygd da.. Har jo 90Q eksos og lykter.. Ikke mange 80 med nakkestøtter bak heller..

 

Det er en 80. Jeg har noen flere bilder som jeg fikk tilsendt, den har 80'ens dashbord og hadde opprinnelig en 4-sylindret motor. Den er en GTE-modell, derfor har den nakkestøtter bak. Grunnen til at den har 90-lykter er nok pga denne er et oppgitt prosjekt av en tidligere eier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er nok litt modda ja... Min Gte hadde ikke nakkestøtter, men er ganske vanlig at de har det... Kan bli artig dette prosjektet her ja.. Får handle en av maskinene broderen Rune W har i kjelleren da Keko. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det ser ut som Vennesla høggern du er oss ??? Eller tar jeg feil.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg tok grundig feil etter nermere ettersyn........ : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror du har rett, Thor Arne. Keko sa til meg at han fant den på Vennesla.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg gjort det igjen!

 

Var i Arendal sammen med Rune W. på fredag og kjøpte motor til den Audi 80 Quattro.Det ble en 2,2 10V turbo. Trengs litt jobbing og overhaling på den, men det skal gå greit.

På vei hjemmover svingte vi innom Lillesand for å kikke etter noen deler hos den lokale høggeren. Der sto det en nesten helt strøken 1990 mod. 1,3 polo. Likte den med en gang jeg så den. Grunnen at den ble levert inn var at topppakkningen hadde røket og de gadd ikke å fikse på den. Bilen kunne selges hel fordi den var enda ikke meldt til høgging. Etter en kort forhandling med eierern endte jeg med å kjøpe hele bilen til billig penge. Svingte innom høggeren i Kristiansand for å sjekke om de hadde noen deler til den bilen. Etter litt leting på lageret fant vi en 1,3 motor fra en `94 mod. som bare hadde gått 30 500 km. Den skulle de ha kr.5000 for. Ser ut at det blir enda en motorbytte her i gården.

 

Har samtidig også begynt å pusse opp den golf II som jeg byttet mot BMW. Bilen ble levert til hellakkering igår.

 

Mer info og bilder om prosjektene mine kommer snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.