Anbefalte innlegg

Kan dette være en ombygd USA-modell tro? De hadde annet dashbord enn Euro-modellene, og "GTI" motor på 90 hk.

 

Edit: Nei, det kan det ikke være, du nevnte at den er en 1985, de ble ikke laget i USA lenger da.

 

Bilen er ombygd. Jeg snakket så vidt med Tommy når han prøvde å få meg til kjøpe den. Litt senere var den solgt til en eldre mann langt oppe i åran, så det kan stemme det Keko..... Men om du ga 2500 for den så har du gjort det greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sånn ombygd jeg mente, en USA-modell ser ganske anderledes ut, så jeg tenkte på at de hadde ombygd fronten til doble runde lykter og 90-fanger. Uansett så ble USA-modellen bygget fra 1979 til 1982, alle de ble bygget i Pennsylvania i USA, så ble produksjonslinjen flyttet fra USA til Sarajevo, hvor de ble bygget under navnet Caddy fra 1983 til 1992.

 

USA--modell

 

20040416_161301.jpg

 

USA-modellen hadde også et annet dashbord enn Euro-modellene, som jeg nevnte. (Dette ser ut til å være malt blått)

 

rabbitblueandbrown.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, missforsto jeg da.

 

Du sier produksjonen ble flyttet ti Sarajevo etter å ha vært produsert i USA. Hva slags navn gikk bilen under i USA da? Caddy der også eller ble det caddy etter USA produksjon?

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I USA het den VW Rabbit Pickup, Caddy-navnet kom til i Europa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er blitt en stund siden sist, så det var på tide å handle nybil igjen. Denne gang endte jeg med en vw golf 4 2000 mod. Mange nye planer er allerede på gang, så får vi se hvordan det utvikler seg gjennom vinteren. Her er det noen bilder av gliset.

jij.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grattis med ny bil da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se den ja..Den så jo ganske så fin ut jo..dra den litt mot bakken så har du allerede en kjempe grei bil jo ;) familie på gang eller : haha : blir sikkert kjempe fin denne bilen ja...har jeg troen på..si ifra om du trenger hjelp..så skal jeg prøve så godt jeg kan får å hjelpe.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så ekstremt høy ut bak, pga måten den står parkert i bakken foran garasjen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så ekstremt høy ut bak, pga måten den står parkert i bakken foran garasjen din.

 

Det der ekke utenfor hos Keko :D

 

Den er faktisk høy :D Hvem kjører SUV nå :nana:

 

(bare måtte... du får ta igjen en annen dag :D )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er faktisk ikke så høy som den ser ut. På bildet står den parkert i en nedover bakke. Uansett så skal den myyye lenger ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ekke utenfor hos Keko :D

 

Syns det så sånn ut jeg, men så har jeg bare vært der en gang også da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg oppdatert bilparken min med enda en bil. Denne gang ble det en 1983 einser. Bilen er i veldig fin stand med 117 000 km på telleren.

golf 1.jpg

golf 1,2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haaaaaaaalooooooo? : vinke :

 

Mer info da. planer? osv. og kanskje litt flere bilder?

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.