ny nettbutikk (fra Sharifs dekksenter)

Anbefalte innlegg

må innrømme at når Sharif først kom på web, så ble det ganske bra... :)

 

Men har nå tatt sin tid da! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke alt for ille side detta.

Men fortsatt like dårlig dårig utvalg til min bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, litt av en appell han har i den video-snutten på nettbutikken..Knallbra : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var jo veldig lett å finne frem på, det skal de ha. Unntaket er at når du først har valgt dimensjon så må du knote litt for å komme tilbake til dimensjonsvalget. Men de der Sharif felgene har jeg liten tro på. De var rett og slett for billige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

. Men de der Sharif felgene har jeg liten tro på. De var rett og slett for billige.

 

Ja, har hørt han stort sett selger replica kina felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har hørt han stort sett selger replica kina felger?

 

Når du må ut med 895,-/stk for 20" felg må jo kvaliteten være deretter? Får jo komplette 20"-pakker kastet etter deg hos Sharif..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul nettside fra sharif, med masse billige og tøffe felger..

 

sjekk ut siden

http://WWW.SHARIF.NO

 

Kul layout. Hovedargumentet mitt mot alle nettsider som både opererer med bilmerke, type og årsmodell er at ingen nettadm. klarer å administrere dette og som kjøper med litt peil, så må man lete etter hjul blant "Mercedes ML430 2003-modell" for å finne kule hjul til en A4. Innen man finner fram til alle valgmuligheter så er sommeren gått :) Dette hadde vært bedre med en annen oppdeling på felgtype, dimensjon og boltsirkel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sett bloggen hans?

 

Forresten vet dere hva som er forskjellen mellom en hagle og en pakkis? Når hagla er varm så er pakkisen kald hahaahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul layout. Hovedargumentet mitt mot alle nettsider som både opererer med bilmerke, type og årsmodell er at ingen nettadm. klarer å administrere dette og som kjøper med litt peil, så må man lete etter hjul blant "Mercedes ML430 2003-modell" for å finne kule hjul til en A4. Innen man finner fram til alle valgmuligheter så er sommeren gått :) Dette hadde vært bedre med en annen oppdeling på felgtype, dimensjon og boltsirkel.

Akkurat hva jeg skulle til å skrive. Nytter ikke å ha ei felgside der man velger felger etter en bestemt bilmodell/type, da det er mange andre felger som passer om hverandre, og ikke minst ser bedre ut.

 

Ikke at jeg noen gang kommer til å kjøpe felger der, men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er ikke forbeholdene, kriterier, osv helt identisk med dekkindustrien..

Bare syns dette så veldig likt ut til å være helt 100% forskjellige bedrifter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med dekk/felgpakke til ca 10.000 kroner? Tenker da på ASA SH1, eller RS6 replica (blir mest sannsynlig en av disse 2) i 19" til B7. Ser denne webshoppen kun har de i et45, mens dekkindustrien.no leverer de i et35 også. Er det kanskje bedre å finne en litt dyrere webshop som kanskje har bedre kvalitet på felgene? (produksjonsland ect...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier kjøpe løse dekk der....er jo bra pris. Spess Nokian vinterdekk og Nankang. Men sjekk alltid at du har fått det du skal ha, at alle dekkene er like etc. Du kan ende opp med mye rart, hjul som er dårlig avbalansert, feil lufttrykk++. Derfor; kjøp løst....monter et annet sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm skal ha nye dekk og her kosta dekka 200,- mindre pr dekk enn hos dekkonline. Noen som har erfaring med leveringstid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk sendt dekk i desember på via togterminalen til Bergen (fra Sharif)

Betalte 600,- kr tror jeg og de kom på ca 4 dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode priser her ja, har nettop bestilt meg dekk!

Sparte vell en hundrings per dekk enn der jeg hadde tenkt å kjøpe! Penger spart, penger tjent! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk sendt dekk i desember på via togterminalen til Bergen (fra Sharif)

Betalte 600,- kr tror jeg og de kom på ca 4 dager.

 

600 for frakt? Ser det står prisene er inkl mva og frakt til nermeste terminal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

priser er per dekk inkl mva og frakt ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

600 for frakt? Ser det står prisene er inkl mva og frakt til nermeste terminal.

 

men jeg kjøpte jo lenge før de hadde nettbutikk... :D

 

kjøpte Nokian vinter, den nye (er det "R" den heter?) i 16" 205/55.

 

Kom på 3900,- kr totalt med frakt. Billigste i Bergen var 6000,- kr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne.

 

Noen som har erfaring med leveringstid ved bestilling på den nye webshop'en?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sharif skal starte med chipping:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sier ca. 7 arbeidsdager og de har åpent 5 dager i uka, så litt over ei uke skulle man da tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sier ca. 7 arbeidsdager og de har åpent 5 dager i uka, så litt over ei uke skulle man da tro.

 

En ting er hva de sier, en annen ting hva de i praksis får til ;) Derfor jeg spør etter erfaringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte dekk den 16.4 og dem har ikke fått sendt dekka enda så treige er dem,,måtte avbestille heile driten pga er ikke hjeme så treige er dem verfall så håper dem ikke bruker for lang tid å få at pengane på konto:)

 

Edit:Nå ringte dem fra sharif og sa dem visste ikke dem har sendt felgane eller ikke..HALLO veit dem ikke ka dem gjør

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte 1.4 og etter mange telefoner og kjefting fikk jeg de endelig på tirsdag. De sa det var sendt for det var det som sto i systemet dems og de skyldte på frakta. Kontakta fraktselskapene og fikk bekreftet at de ikke hadde noen meldinger på sending til meg. konfronterte de med dette og brukte kjeft og sa at jeg syns det var jævli kjipt av dem å drive med løgn! hu dama jeg prata med gikk da ned på lagret og leita og fant felga mine i ett hjørne bak masse annet de skulle ha sendt..

Men da jeg fikk de ble jeg egentlig veldig fornøyd. Felga var helt strøkne. ikke no riper eller hakk. Alle felga var godt balansert og ikke noe risting i noen hastigheter.

 

Billig var det også. 7500 for 4 stk. 8,5x19 med 235/35 kuhmo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.