ny nettbutikk (fra Sharifs dekksenter)

Anbefalte innlegg

Bestilte 17/4. Ikke kommet enda, så vi får se over helgen...... Sporingen på nett var ikke oppe å gikk enda sa de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye gode priser gitt, meget billige felger. Men hva hjelper det, hvis de ikke klarer å levere??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noe nytt.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er noen forskjell på nettpris og pris i butikken? dyrere eller billigere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig at de ikke klarer å levere her ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat bestillt dekk der jeg og, så er spent på leveringstiden, bestillte vredestein sessanta;) de dekkene hadde de ikke i butikken, bare nettbutikken.. men ellers så snakket de om at det var 10-15% billigere på nett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte dekk fra Sharifs, fikk dem etter ca 2 uker.

For å ikke glemme at han hadde en svært god pris, så jeg gir skryt til Sharif! Kjøper gjerne der ifra igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumt dem aldri tar telefonen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har kjøpt felger derfra? tåler de norske veier?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumt dem aldri tar telefonen....

 

 

jepp det er dumt..prøvd nå i flere dager :confused: så det er siste gang eg kjøpe hos slarif,der blir nok handel hos dekkonline

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd å ringt dit fler ganger je å, men aldri å få svar, dette taper han MYE på, dårlig service synes jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul layout. Hovedargumentet mitt mot alle nettsider som både opererer med bilmerke, type og årsmodell er at ingen nettadm. klarer å administrere dette og som kjøper med litt peil, så må man lete etter hjul blant "Mercedes ML430 2003-modell" for å finne kule hjul til en A4. Innen man finner fram til alle valgmuligheter så er sommeren gått :) Dette hadde vært bedre med en annen oppdeling på felgtype, dimensjon og boltsirkel.

 

Helt enig, samme måtte jeg gjøre, var nesten umulig å finne 20" uten å gå inn på mercedes, dessuten har han mye bedre utvalg virker det som i butikken sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt felger&dekk hos sharif til S4`min, siden det KUN er en bruksbil så regner jeg med disse felgene tåler min kjøring.

Kjøpte Sharif felger, de billige, med noe drittdekk. Strata tror jeg de het.. Leste om en annen her på vwaudiforumet som hadde testet de dekkene på vått føre og ble skremt hvor dårlige de var, men jeg har ikke kjørt i skikkelig regnvær ennå, bare våt asfalt, og da var grep i svinger og bremser bra nok til meg som kjører til og fra jobb med bilen

 

Om felgene: Flott finish, ingen merker eller riper, tøffe ( i mine øyne da)

 

Jeg valgte og kjøre opp og kjøpe settet i butikken hans, og det var flaks, for de felgene jeg egentlig ville ha var feilprodusert, så boltsirkelen stemte ikke, måtte da velge nr 2 på ønskelista mi.. Men ble fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.