Vårmønstringen på Lagunen 2009 UPDATE!!! 22.4.2009

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Min første oppgave som styremedlem l lokallaget var å finne ut om vi kunne få til en bedre ordning med utstillingsplasser på vårmønstringen.

Jeg har vært i kontakt med MIKB om plassering, og de skal ta opp dette på deres neste møte 20.april.

Det hadde vært nye styr rundt gjesteklubbene og deres plassering, så dette skulle de nå finne en løsning på:)

De skulle gi hver klubb plasser utifra oppmøte de tidligere årene, så det spørs hvor mange plasser vi får.

 

Er det mange som kunne tenke seg å stille ut bilen sin på Lagunen?

 

Edit: Den er på kristi himmelfartsdag, det er i år 21.mai:)

 

Edit 2: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1607241post1607241

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt praktisk info kanskje:

Vårmønstringen 2009 blir som vanlig arrangert Kristi Himmelfartsdag, som i år er den 21. mai. Hentet fra http://www.mkib.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt praktisk info kanskje:

Vårmønstringen 2009 blir som vanlig arrangert Kristi Himmelfartsdag, som i år er den 21. mai. Hentet fra http://www.mkib.no

 

Ja, riktig. Var meningen å ta det med, men.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Caddyen er med:p Like gøy hver gang i porten: "Du har nok kjørt feil, tror du skulle til høyre oppe i rundkjøringen..." :D

I forbindelse med at vi kanskje får egen stand på 'mønstringen vil jeg slenge inn en etterlysning etter lokallagsbanneret vårt:)

Noen som vet?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg kommer med s4'en:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det banneret skulle vi hatt, vet Thomazz noe kanksje?

 

Glenn: Ja, konge det om du vil stille ut bilen din:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser på jobb 13 mai seff.....!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg stiller og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller som tilskuer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje eg stiller med golfen og jettaen på tilhenger: haha :: haha :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har sikkert noen gode venner som gjerne stiller ut bilen din for deg, Tommy;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist eg er heldig å får golfen ferdig så tar eg den og med, men da må eg finne meg en sjåfør:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje jeg stiller med s8`en men har W/A klubb egen plass eller er det bare her og der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jobbes med å få egne tildelte plasser sammen, på lik linje med andre merkeklubber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg er hjemme den 21 mai :) Så da stiller jeg også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser på jobb 13 mai seff.....!

 

Du på jobb? :P Tipper du er hjemme da også eg. ;) Hadde gjort seg med Rallyen din der da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du på jobb? :P Tipper du er hjemme da også eg. ;) Hadde gjort seg med Rallyen din der da.

 

Skal aldri si aldri, men jeg skal etter planen være på jobb...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående lokallagsbanner: mener å huske det var snakk om at det forsvant på østlandet for et par-tre år siden... Vi skal ikke få laget et nytt et?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å møte med Passat`n og litt nymontert styling!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vi oppe i nesten 10 stk som vil møte med bil, og Erik som vil se på:) Nå gjennstår det bare å få vite hvor mange plasser vi får:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og e tenkt og ta meg ein tur me passaten min.

Skal montere litt meir plastikk på den no i påska so den ska vere klar til i mai.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst jeg er hjemme tar jeg meg en tur :) med forhåpentligvis nye felger :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått meg bil som muligens kan være aktuell for utstilling hvis det er av interesse?:)

Min første Audi, så har nettopp blitt medlemm i klubben. Er det slik at det er åpent for alle? eller er det de som har vært lengst medlemm som har fortrinnsrett? :)

 

Legger ved et bilde som viser bilen.

SommerSetup_01.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått meg bil som muligens kan være aktuell for utstilling hvis det er av interesse?:)

Min første Audi, så har nettopp blitt medlemm i klubben. Er det slik at det er åpent for alle? eller er det de som har vært lengst medlemm som har fortrinnsrett? :)

 

Legger ved et bilde som viser bilen.

 

Hei og velkommen til oss:) Er jo en OK Audi å starte med det. Hehe, neida bare tuller. Den ser utrolig lekker ut:tilber::tilber:

Er ingen som har fortrinnsrett, men om vi får nå 10 plasser, må vi nok ta første mann til mølla prinsippet, men det hadde vørt artig om din kunne fått en plass: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått meg bil som muligens kan være aktuell for utstilling hvis det er av interesse?:)

Min første Audi, så har nettopp blitt medlemm i klubben. Er det slik at det er åpent for alle? eller er det de som har vært lengst medlemm som har fortrinnsrett? :)

 

Legger ved et bilde som viser bilen.

 

Velkommen!

 

A5en så helt knall ut: smil :. Håper det er plass til den på vårmønstringen, så kan jeg sikle litt ekstra på den;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.