Vårmønstringen på Lagunen 2009 UPDATE!!! 22.4.2009

Anbefalte innlegg

6 plasser? Jaja ein får ta loddtrekking, eller avsteming då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 plasser ja, hvordan skal desse fordeles? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 plasser ja, hvordan skal desse fordeles? :)

 

lurer eg og på:) håper at tralla mi er litt okei å sjå til så håper på ein plass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seks plasser?

Originalt vs uoriginalt, gammelt vs nytt, der går hvertfall fire plasser:)

Synes jeg:)

 

Vi har jo denne listen å gå ut fra:

De som vil stille ut nå er:

 

Andreas Landsvik - Caddy

Glenn Rongved - S4

Kjetil Silden - RS4 light

Kim martinussen - Litt uklart hva han ville komme med :)

(?) Tore haugen - S8

Ole Jacob Myrseth - A4

Leif-Andre Kjeilen - Passat

Ole Hermansen - A5 ABT

Kjell Breivik - Golf cab

Roar Carlson - Golf

 

Utover listen har disse meldt sin interesse, etter det jeg ser:

 

Asbjørn Refsdal - Passat

Stian Karlberg - A4

Morten Moe - A4

 

Gaute hadde et forslag jeg stiller meg bak:

Jeg mener persolig at de som stiller ut bil for klubben bør ha en viss standard. Ikke for å trakke noen på tærne her, men det er vel ikke vits å gi klubben et rånerykte?

 

Det er vel ikke verre enn at de som vil stille ut for klubben melder seg og lokallagsleder lager en poll og medlemmene stemmer frem hva de syntes reflekterer klubben best?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å si hvordan vi skal velge hvem som skal stille ut bilene sine på de 6 plassene, men vi har jo også de andre plassene i 1 etg i P-Huset. Noen som har forslag til hvem som skal stille ut da?

 

Kjell Breivik- Golf Cab

Ole Hermansen- A5 ABT

Tore Haugen- S8

Roar Carlson- Golf 4

Ole Jacob Myrseth- A4

 

Håper ikke jeg får noen uvenner nå, men hvordan ser den listen ut? vi trenger en til. Kunne vi fått noen bilder av de passatene som er interessert? Skulle vi heller har fått RS4 light'en til Kjetil inn på listen også? Hva sier folk??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG synes den listen ser bra ut : ja :

RS4 light vs Passat blir en liten nøtt...om en ikke bare setter fem biler på seks plasser for å få litt mer luft rundt bilene?

Og hvordan ligger vi ann med lokallagsbanner?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG synes den listen ser bra ut : ja :

RS4 light vs Passat blir en liten nøtt...om en ikke bare setter fem biler på seks plasser for å få litt mer luft rundt bilene?

Og hvordan ligger vi ann med lokallagsbanner?;)

 

Flott:) Jeg syntes vi bør fylle opp, for da er det en mulighet at vi får flere plasser til neste år:)

Det var den banneren da: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er behov for en liten polo så kommer jeg gledelig med min! hehe:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får høre med samtlige i det gamle styret, og hvis ingen av de vet hvor det er, setter du i gang produksjon av et nytt:) Jeg er hvertfall med og spytter i penger, bør jo ha et banner på vårmønstringen og ellers!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg grei ut den listen, men RS4 light'en til Kjetil burde vell kansje vert der?

Ingen som har en litt eldre Audi da? Er jo kun "nye" audier på lista der, etter min mening burde vi hatt en audi av eldre model.. Men er det mulighet for og stå samla i 1 etg i p-huset for resten av klubb-bilene eller?

(Vi får passe på og møte opp tidlig tilfelle det dukker opp flere plasser) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er han medlem så hadde det vel vert greit. golfen var pen den.:)

 

hadde vert stilig å stillt med 6 golfer fra MK I til MK V på rekke;);)

kunne sikkert stillt ut min, men ser ut som den ikkje blir heilt klar til neste helg.:(:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for pirat skuten til Johnny! Bør jo være en femmer med quattro til stede! (om johnny vil/kan selv da...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke skuten til Johnny under modifikasjon om dagen da? Hvis ikke er jeg helt enig, en skikkelig Ur er på sin plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den ikke alltid under kniven?:P

Hadde vært gromt med en skikkelig UR der ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi burde hatt en UR ja, er det noen som snakker med Johnny?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående den Golfen, jeg fikk PM av Admir som kunne fortelle at broren skal melde seg inn her til oss og han håpte han kunne få stille seg ut med oss og ikke med riskokerene i 1 etg.

Er det godt nok for oss? Uansett syntes jeg vi burde får tak i en 5'er, selv om den Golfen var super smooth.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi får vel begynne å polere da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det godt nok for oss?

Om han lover på tro og ære at det blir innmelding asap zulu etter mønstringen (gjerne før) så må vel dette gå an? Om ikke han melder seg inn så får vi ta en cruising og spøke litt for ham:p

 

Førsteprioriteten er vel å få tak i en UR Quattro? Om ikke det lar seg gjøre, er den golfen absolutt godkjent:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om han lover på tro og ære at det blir innmelding asap zulu etter mønstringen (gjerne før) så må vel dette gå an? Om ikke han melder seg inn så får vi ta en cruising og spøke litt for ham:p

 

Førsteprioriteten er vel å få tak i en UR Quattro? Om ikke det lar seg gjøre, er den golfen absolutt godkjent:)

 

Jepp, da sier vi det sånn da: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det er plass til både en skikkelig femmer, den golfen, caddyen, cabben og en A5 osv, fordi det vil da vise mangfoldet i klubben. At det i klubben finnes litt av alt innenfor VAG familien, og litt av de forskjellige sjangrene vi har.

Selvfølgelig er det mest ønskelig å kunne stille ut alle som vil, men denne gangen har vi bare 6 plasser til rådighet, som jeg synes bør brukes som til å vise hvem vi er og hva vi har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er 100% sikkert at han vil melde seg inn

han venter visst på neste lønning hehe

brukt altfor mye på golfen sin

 

beklager jeg tok vekk bildene fra folket

stage6.png

245f.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det er plass til både en skikkelig femmer, den golfen, caddyen, cabben og en A5 osv, fordi det vil da vise mangfoldet i klubben. At det i klubben finnes litt av alt innenfor VAG familien, og litt av de forskjellige sjangrene vi har.

Selvfølgelig er det mest ønskelig å kunne stille ut alle som vil, men denne gangen har vi bare 6 plasser til rådighet, som jeg synes bør brukes som til å vise hvem vi er og hva vi har.

 

Enig med deg Espen. ;) Og vi bør ihvertfall bruke alle 6 plassene, slik at vi kanskje kan få flere til neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det er plass til både en skikkelig femmer, den golfen, caddyen, cabben og en A5 osv, fordi det vil da vise mangfoldet i klubben. At det i klubben finnes litt av alt innenfor VAG familien, og litt av de forskjellige sjangrene vi har.

Selvfølgelig er det mest ønskelig å kunne stille ut alle som vil, men denne gangen har vi bare 6 plasser til rådighet, som jeg synes bør brukes som til å vise hvem vi er og hva vi har.

 

Dette er jeg helt enig i.. vi bør vise mangfoldet i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, et mangfold bør vi vise, men da må vi klare å hoste opp en 5'er:) Mr. Thomas Skaala, er han i byn med RS2'en sin??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg melder meg ut fra listen om å stille ut bilen. Føler ikke at jeg bør være med å kjempe om en plass når jeg har en helt vanlig bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.