Vårmønstringen på Lagunen 2009 UPDATE!!! 22.4.2009

Anbefalte innlegg

Jeg mener persolig at de som stiller ut bil for klubben bør ha en hvis standar. Ikke for å trakke noen på tærne her, men det er vel ikke vits å gi klubben et råne rykte?

 

Det er vel ikke verre enn at de som vill stille ut for klubben melder seg og lokallags leder lager en poll og medlemmene stemmer frem hva de syntes reflekterer klubben best?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 biler allerede det er bra... hvem stiller da? hvilken biler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 biler allerede det er bra... hvem stiller da? hvilken biler?

 

Ja, det er bra:) Får bare håpe vi får nok plasser:) Hvilke biler som er interessert kan du se tidligere i tråden;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok meg en tur å kikker, men S6'en er ikke i noe utstillingstand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt å stille ut Golfen min og om det lar seg gjera :)

Ska flikka litt her og der så er den klar den ;)

Ruffe ute i våren.jpg

DSC00435.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer iallefall! Men bilen min er jo ikke så særpreget at den er noe utstillingsbil da kanskje.. Men lenge til den tid, skal jobbes mye med i mellomtiden! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt å stille ut Golfen min og om det lar seg gjera :)

Ska flikka litt her og der så er den klar den ;)

 

Den Golfen din var stili: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Golfen din var stili: vinke :

 

Takk takk: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, kjempekul! Gleder meg til å se den i mai, jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja e litt spent på responsen eg får på dan, e jo ikkje akkurat eit vanlig bygge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne kanskje tenkt meg å stille ut golfen min eg... Er til lakkering nå, så ville hvertfall vært en bil i strøken stand. kan legge ut bilde når jeg får den igjen så kan folk si hva de synes;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått mail av arrangørene, jeg var kopierer inn hele mailen jeg:

 

Da kan vi igjen ønske alle motorklubbene i Bergen velkommen til Vårmønstring på Lagunen. Datoen blir torsdag 21. mai 2009 (Kristi Himmelfartsdag) klokken 1000-1500.

 

 

 

Som nevnt i mail fra Frode Algrøy, pr. 5. januar 2009, forandres opplegget for gjesteklubbene i år på grunn av at Lagunen rett og slett er for liten til alle klubbene og deres plassbehov. I tillegg til at det er liten plass ønsker de fleste klubbene stå utendørs med sine biler, dette gjør at vi har enda mindre plass til disposisjon. Grunnet tilbakemeldingene under og etter Vårmønstringen 2008, samt i høst og vinter, har vi nå vurdert situasjonen slik at vi tildeler alle gjesteklubbene et visst antall utendørsplasser. Her kan klubben få mulighet til å markedsføre sin klubb, sin hobby og interesse. Hvor mye plass hver enkelt klubb får utendørs vil være avhengig av antall påmeldte gjesteklubber, samt et forholdstall etter hvor mange biler klubben har stilt med de siste tre årene. Typisk antall vil ligge på fra 3 til 6 biler, men det kan også bli flere eller færre plasser disponibelt. Disse plassene er tenkt som gjesteklubbenes profileringsplasser, de andre fremmøtte bilene for de respektive klubbene vil henvises til parkeringshuset. Ønsker man at disse skal stå samlet oppfordres man til å møte tidlig og i samlet flokk. Det blir ikke anledning til å reservere eller til å holde av plasser i parkeringshuset!

 

 

 

SISTE: Det vil i år også være mulig å reservere plass på Lagunens nordlige parkeringsplass.

 

Vi vil i år også måtte ta i bruk denne plassen, og der vil det være mulig å stå samlet med et tilnærmet ubegrenset antall biler. Gi beskjed hvis det er ønskelig å reservere plass på denne delen av parkeringsanlegget!

 

 

 

Tildelingen gjøres på denne måten for å få det mest mulig rettferdig for alle klubbene.

 

 

 

Klubbene oppfordres til å ha en fast plan på hvilke biler som skal oppta de tildelte utendørsplassene, klubbene står derfor ansvarlig for at det ikke blir noe avvik på plasseringen av kjøretøyene som skal promotere klubben. Klubbene står også fritt til å benytte en av de tildelte plassene til klubbstand, for profilering av klubben og klubbens aktiviteter. Ved eventuelle ”uløselige avvik” kan en av vaktene kontaktes, eventuelt kan undertegnede kontaktes på mobil.

 

 

 

 

 

Gjesteklubbene må være obs på følgende:

 

· Et nytt kart over området er utarbeidet. På dette vil plasseringen til hver klubb være inntegnet.

 

· Gjesteklubbene disponerer sine plasser frem til klokken 1200. Etter dette kan "hvem som helst" parkere på de ledige plassene, så det er viktig å få orden på sine plasser tidlig!

 

· Dere må selv sørge for at ingen uvedkommende parkerer på deres plasser.

 

· Om plassen skulle bli full før klokken 1200 må også deres ledige plasser kunne benyttes av andre klubber.

 

· En representant fra hver klubb må møte frem senest klokken 1000 å få tildelt plass.

 

· Det er ikke anledning for noe salg av mat/drikke, ei heller for firmastands eller plakater/bannere for sponsorer!

 

· Klubben kan ha klubbstand på inntil en P-Plass.

 

· Hvis klubben ønsker å ha med annet utstyr enn biler på Vårmønstringen MÅ dette søkes om i god tid for å bli vurdert!

 

· Klubber som bestiller for sent kan stå parkert samlet i parkeringshuset, men får ikke tildelt fast plass.

 

· Klubber som får tildelt plass kommer med på årets kart over området.

 

· Uansett hva som skjer MÅ alle ordrer/beskjeder fra treffleder/vaktpersonell følges.

 

 

 

 

 

 

 

Priser inngang:

 

· Bil med fører: kr. 120,-

 

· Voksen: kr. 80,-

 

· Barn: kr. 40,-

 

· Familie: kr. 200,-

 

· Bil med familie: kr. 250,-

 

 

 

 

 

Viktig informasjon til alle som blir med denne dagen:

 

· Det skal foregå minst mulig kjøring inne på området under arrangementet.

 

· Bruk utkjørselen i parkeringshuset når du forlater treffet.

 

· Sørg for at medlemmene, på forhånd, vet hvor klubben parkerer.

 

· Vennligst forlat området og tilførselsveiene rolig. Såkalt ”villmannskjøring” og ”burning” vil bli notert som avvik til neste års Vårmønstring.

 

· Det tillates INGEN innkjøring av tilhengere, lastebiler, transportbusser, etc. Dette gjelder selv om en bare skal laste av et kjøretøy.

 

· Kjøretøy som møter bør ha en bra standard og må som et minimum være rengjort/vasket til treffet.

 

 

 

 

 

VIKTIG!

 

- Oppgi hvor mange plasser dere ønsker og om dere ønsker plass til klubbstand (oppsetting av klubbstand vil bli sjekket). Vi kan ikke på forhånd garantere for noe spesielt antall eller for en spesiell plassering på området.

 

- Bekreftelser på mottatt bestilling av klubbplass sendes ut etter hvert som bestillingene kommer inn.

 

- Får du IKKE tilsendt noe bekreftelse i løpet av 24 timer - send oss en ny mail!

 

- Bekreftelser på antall tildelte plasser, samt plassering på området, sendes ut etter svarfristens utløp - når kabalen er lagt.

 

 

 

 

 

SVARFRIST ER SATT TIL: 30. april 2009 klokken 24:00.

 

 

Jeg tenkte jeg skulle svare dem kjapt, men vi må jo finne ut av hvor mange plasser vi skal reservere. Siden vi nå er over 10 interesserte i å stille ut, kan vi bare reservere et visst antall plasser i tillegg.

 

De som vill stille ut nå er:

 

Andreas Landsvik Caddy

Glenn Rongved S4

Kjetil Silden RS4 light

Kim martinussen Litt uklart hva han ville komme med :)

(?) Tore haugen S8

Ole Jacob Myrseth A4

Leif-Andre Kjeilen Passat

Ole Hermansen A5 ABT

Kjell Breivik Golf cab

Roar Carlson Golf

 

Er det noen jeg har glemt eller satt opp uten at de vil så skrik ut.

Jeg kan også stille ut bilen min hvis det blir plass, men min A6 trenger ikke pri;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta vert bra:-) berre håpa att ein får skilta på igjen no då ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 til 6 biler? Greit nok det, men da må vi planlegge slik at en får mest mulig bredde på de plassene:)

Er det én bil jeg ønsker på standen vår, er det Caben til Kjell!! Utover det tror jeg at minst én ny og shiny en, gjerne litt spesiell, samt noe racing-aktig hadde vært representativt:) Er visst ikke bare gutta bak 'mønstringen som har en liten kabal å legge...

Og: Caddyen min liker seg best under tak: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det vel bare og planlegge da... også legge ut den endelige listen over biler som skal stå der da ;)

blir bra detta uansett :) gleder meg dette er vårens midtpunkt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har vel en relativt vanlig golf, så vet ikke om jeg burde vært med på listen, legger med noen bilder så kan folk få bestemme.

 

P4190112.jpg

 

P4190111.jpg

 

P4190108.jpg

 

P4190105.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer å ta en tur med A4 viss jeg har fått på justerbare :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vårt ønske om ca 25 plasser totalt registrert. Er det for lite eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal til Biltilsynet på tirsdag, so då får me sjå om da vert skilter på "Ruffe"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi beskjed om du trenger backup:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi beskjed om du trenger backup:p

 

: rock : hehe takk, godt å ha nokon i bakkhånd om dei skulle verta vanskelige (eller når dei vert )

Men på laørdag e da prøveskilt og rånetur ja ;-): rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe nytt på denne fronten?? Har kjøpt meg nye felger og bestillt R-2000 lakkbeskyttelse som vil bli lagt på 20.mai, så håper eg får være med:D vil det forresten være mulig å få fatt i klubbklistremerker og skiltplater der oppe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får bare ta å mase på ham, så får du sikkert lakkrensen for 3000 du også. Anbefaler å kjøpe en ampull med Aquapel til å ta på ruten din mens du er der ute også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, fikk først klubb pris til 3500, men så sa jeg hva folk her inne hadde fått det til, så ble til slutt enig om 3000;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har fått 6 plasser:) Og vi får stå ute:)

 

Les det jeg fikk på mail, så kan vi tar spørsmålene utifra det:)

 

Hei

 

 

 

Nå er påmeldingsfristen utløpt og vi har foretatt en fordeling av gjesteklubbplasser til Vårmønstringen 2009.

 

Som grunnlag for tildelingen har vi brukt fremmøtetall for de tre siste årene og tildelt i forhold til dette.

 

Syns du din klubb kommer dårlig ut i forhold til tidligere oppmøte kan dette skyldes at de fremmøtte ikke har meldt hvilken klubb de ønsker å stille for.

 

Derfor er det viktig at dere presiserer overfor deres medlemmer at de oppgir hvilken klubb de ønsker å regnes in under på Vårmønstringen år!

 

Det betyr noe ved tildelingen neste år…!!!

 

Hvis noe er uklart, ta kontakt med undertegnede på mail – så svarer jeg så fort jeg kan!

 

Under Vårmønstringen vil jeg også være tilgjengelig på mobiltelefon hvis det oppstår noen ”uløselige floker”.

 

Velkommen til Vårmønstringen 2009!

 

 

Mvh

 

Jonn-Stian Hansen

 

vwacb, mkib

Vårmønstr..[1].pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.