#76 Skrevet Mai 15, 2009 Får håpe at værvarselet ikke slår til. Hadde vært kjekt å ta turen til mønstringen uten at det regner til en forandring: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 15, 2009 Får håpe at værvarselet ikke slår til. Hadde vært kjekt å ta turen til mønstringen uten at det regner til en forandring: rolleyes Det var vel sol i fjor om jeg ikke husker helt feil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 15, 2009 tror jeg melder meg ut fra listen om å stille ut bilen. Føler ikke at jeg bør være med å kjempe om en plass når jeg har en helt vanlig bil... FEIL!! Om ikke bilen din blir kommandert til å stå på klubbplassen, kan den stå sammen med de øvrige i parkeringshuset:) Det gjorde vi i fjor, da hadde vi ikke fast plass slik som i år, da kjørte vi en gjeng i samlet tropp fra Møller på Minde og opp:) Og den Golfen din synes jeg bør vises frem, den er jo laaangt ifra helt vanlig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 16, 2009 Det er riktig som andreas sier, de som ikke blir stående på klubbplassen denne gangen kan jo selvfølgelig stå sammen med de andre i parkeringshuset. Det er vel bare en fordel at vi fyller på med biler der og, slik at folk for opp øynene for hvor stor vi er, og kan se enda mer av hva som befinner seg i klubben. Man trenger ikke en ombygd og spesiell kjerre for å være medlem vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mai 16, 2009 Det var vel sol i fjor om jeg ikke husker helt feil;) He he mulig det:p Jeg bare føler at det alltid regner når det er mønstring, selv om jeg innerst inne vet at det har vært sol og sommer noen år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mai 16, 2009 He he mulig det:p Jeg bare føler at det alltid regner når det er mønstring, selv om jeg innerst inne vet at det har vært sol og sommer noen år også Ifølge yr.no kan du få rett i spådommene dine:o: http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Bergen/Bergen/langtidsvarsel.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mai 16, 2009 Då blir eg irritert, no har jo det vært fine vær i dagesvis, vi får statse på det holder seg noen dager til!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mai 17, 2009 Klubb banneret er funnet!!!! Det ligger i garasjen til thomas, men han er ikke hjemme før 26. mai......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mai 17, 2009 Klubb banneret er funnet!!!! Det ligger i garasjen til thomas, men han er ikke hjemme før 26. mai......... En god og en dårlig nyhet.. Ingen nøkkel under dørmatta heller? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mai 17, 2009 får heller være med da.. men ser an hva som skjer og hvor man må stå må vel opp tidlig for å få plass i garasjen sammen med alle andre vel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mai 17, 2009 tror jeg melder meg ut fra listen om å stille ut bilen. Føler ikke at jeg bør være med å kjempe om en plass når jeg har en helt vanlig bil... har trefft på deg eit par ganger ved rundkjøringen ved bompengeringen på laksevåg og andre plasser og synst bilen din er veldig pen. ikkje for mykje plastik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mai 18, 2009 lillebroren lurte på om det er noe oppdatering om han kunne stille med VAG folk eller ? har dere funnet ut hvordan listen blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mai 18, 2009 Heisann folkens da nærma seg :-) e da noko endelig lista? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mai 18, 2009 Styret: sett foten ned og sett opp en endelig og udiskuterbar liste, det er mer enn nok av gode alternativer her i tråden:) Mønstringen nærmer seg stygt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mai 18, 2009 FEIL!! Om ikke bilen din blir kommandert til å stå på klubbplassen, kan den stå sammen med de øvrige i parkeringshuset:) Det gjorde vi i fjor, da hadde vi ikke fast plass slik som i år, da kjørte vi en gjeng i samlet tropp fra Møller på Minde og opp:)Og den Golfen din synes jeg bør vises frem, den er jo laaangt ifra helt vanlig;) ja hadde vært artig å fått med mange fra klubben og kjørt samlet opp da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mai 19, 2009 Værmeldingen ser bedre ut nå enn tidligere i uken:): http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Bergen/Bergen/langtidsvarsel.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mai 19, 2009 (endret) Skal vi si dette er den endelige listen?? Kjell Breivik- Golf Cab Ole Hermansen- A5 ABT Tore Haugen- S8 Roar Carlson- Golf 4 Ole Jacob Myrseth- A4 Admir Hodzic- Clean Golf Kan alle på listen bekrefte at de kommer? Dere kan gjerne sende mobilnr på PM til meg så har jeg det:) Edit: Angående å ha en 5'er blandt oss så, sende PM til Mr. Skaala igår, men har ikke fått noe svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mai 19, 2009 jeg kan være med hvis det regner, hvis det er sol så ser lakken så utrolig sleten ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mai 19, 2009 Hehe, da kan du stå ved siden av min, den er skitten! ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mai 20, 2009 jeg kommer Men vi skulle fått til en felles kjøring? Noen som har et forslag fra hvor og når? Jo flere vi er jo flere plasser får vi neste år viss jeg har forstått det riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mai 20, 2009 jeg foreslår felleskjøring fra arenum klokken 09.00...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mai 20, 2009 Tenkte meg en tur og kikke om været blir bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mai 20, 2009 jeg kommer Men vi skulle fått til en felles kjøring? Noen som har et forslag fra hvor og når?Jo flere vi er jo flere plasser får vi neste år viss jeg har forstått det riktig! Ole-Jørgen snakket om Rema 1000 på krambua som mulig oppstartspunkt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mai 20, 2009 synes arenum høres bedre ut eg, men e med på det meste eg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mai 20, 2009 Yr.no har endret værvarselet nok en gang: rolleyes: http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Bergen/Bergen/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...