#101 Skrevet Mai 20, 2009 Ole-Jørgen snakket om Rema 1000 på krambua som mulig oppstartspunkt:) hvor? Yr.no har endret værvarselet nok en gang: rolleyes: http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Bergen/Bergen/ Ja ser ut som dagen med opplett kom en dag for tidlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mai 20, 2009 hvor? Ja ser ut som dagen med opplett kom en dag for tidlig... Rett borten for gamlehaugen (slottet til kongefamilien). Kart: http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=d_JPXzJlvLKh2Ie3Df#lat%3D6695732.62294%26lon%3D297842.5989%26zoom%3D15%26layers%3DB0000%26id%3Da_1572653%26offset%3D0%26tab%3Daddress Jepp været ser ikke så lovende ut:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mai 20, 2009 Hei og hå Vi møtes på Arenum kl 0900 også kjører vi opp på lagunen sammen:) E den grei? Hvis ikke alle har anledning til å komme dit først, så må folk bare være i god tid før kl 10 på Lagunen(de som skal stille ut) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mai 20, 2009 Jeg har fått bekreftelse ifra alle bortsett ifra Kjell om at de kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 20, 2009 Tar nok turen og kikker, men noen utstilling blir det nok dårlig med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 20, 2009 tar meg ein tur og kikker eg og. uten bakfanger på bilen nå. litt forsterking på gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 20, 2009 Hei og hå Vi møtes på Arenum kl 0900 også kjører vi opp på lagunen sammen:) E den grei? Hvis ikke alle har anledning til å komme dit først, så må folk bare være i god tid før kl 10 på Lagunen(de som skal stille ut) ok kl 0900 sende en PM men har fått svar Nå..he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 20, 2009 Eg kjem, men da vert på prøveskilter, håper detta gjeng bra ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 20, 2009 :evil:stiller med bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 20, 2009 noen som kan ta med skiltholdere og klistremerker imorgen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 20, 2009 noen som kan ta med skiltholdere og klistremerker imorgen??? Det er det Eivind Lundblad som er sjef over, håper han kommer imorgen. MEN!!!! En annen ting: Det må være en rep. ifra hver klubb der før kl 10(MEG) dere andre trenger ikke være der før senest kl 12. Det står også om det skulle bli fullt før kl 12 kan våre plasser bli tatt av andre klubber. Det er litt rare regler syntes jeg....... Så dere er sikkert safe om dere er der mellom 1030-1100. Så hva vil folket?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 20, 2009 vi møtes klokke ni og kjører samlet oppover;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 20, 2009 vi møtes klokke ni og kjører samlet oppover;) Ja må no kjøre samlet liten "mafia" hehe! Jo flere jo bedre! Men kansje utsette det til 09.30? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 20, 2009 09.30 høres bra ut for min del iallefall:). Bruker jo ikke 30 min opp til Lagunen heller, men flertallet bestemmer;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 20, 2009 Okei, folkens:) Da sier vi at vi kjører ifra Arenum rett over 0930?? Den e brun. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 20, 2009 Jeg skulle også gjerne hatt noen klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 20, 2009 0930 it is;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 20, 2009 hesann , har desværre ikke anledningen å møte på arenum er for langt for meg , så jeg satser på å treffe dere på lagunen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 20, 2009 Skal prøva å vera på Arenum te 9:30, men vis ikkje so treffast me på Lagunen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 20, 2009 kan noen ta med et klistremerke til meg ? plzzzz eller 2 stk til vær side av vinduene ? hva må jeg ha som bevis på at jeg får lov å stå med dere ? mvh Dado aka Ghost' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 20, 2009 hva må jeg ha som bevis på at jeg får lov å stå med dere ? Mener det skal holde at du sier i porten at du skal stå med VACN:) Eventuelt få tak i mobilnummeret til Ole-Jørgen og ring ham når du står i porten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 21, 2009 Mye pent og se på iallefall! Noen som vet hvem som fikk premie i de forskjellige klassene eller? Fikk ikke helt med meg avslutninga jeg da jeg stod oppe i krysset for og se på alle bilene når de reiste:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 21, 2009 nokon som har bilder?? tenkte eg skulle innom men såg at det var lang kø for å komma inn, så eg kjørte igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 21, 2009 takk for meg og hyggelig å treffe noen av dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 21, 2009 her er noen bilder med så som så kvalitet.. skikkelig hobbyfotograf:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...