#126 Skrevet Mai 21, 2009 takk for meg og hyggelig å treffe noen av dere Syntes den ene TT'n så kjent ut, tenkte med en gang på tråden Ny bil: TT-guttedrøm når jeg så den. Meget flott bil dette. Og hadde jeg vist at dete før så skulle jeg gjerne ha snakket med deg om det DD42 DP du har instalert på bilen din. og gjerne hørt litt lyd også Har nemmeligt det samme DP liggende, og som om kort tid skal på bilen: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 21, 2009 hehe det er broderen sin bil min bil er den røde "lave" 2er golfen der hehe men sier takk i broderen sitt navn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 21, 2009 vår stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 21, 2009 (endret) GT 500 vant Beste 70 Model Corvetten Vant beste bil og show med 750Hk++ 0-100 på 2,9sek med standard gate dekk Må si at jeg er helt enig med dommerene he he selv om jeg synes at Nissan GTR Skyline skulle ha fått noe oxo, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 21, 2009 her kommer flere fete biler for dere som ikke var der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mai 21, 2009 Ser det var noen biler jeg ikke fikk med meg ihvertfall:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mai 22, 2009 Corvetten Vant beste bil og show med 750Hk++ 0-100 på 2,9sek med standard gate dekk hehe. "standard dekkene" var jo da ikke bredere enn 345 om eg ikke husker helt feil:D syk syk bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mai 22, 2009 Ja var mye bra biler igår...men fy fader så mye dritt også! Blant annet en del grise styla calibraer som ikke så ut i måneskinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mai 22, 2009 Hehehe går ut i fra du tenker på en viss rosa en:p Mine bilder, ble ikke så mange...var ikke i rette humøret, av en eller annen grunn: eek : Begynner med de beste;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mai 22, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mai 22, 2009 Fikk jo tatt ETT helt bilde før jeg gikk tom for batteri: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Mai 22, 2009 A5en er myyye penere i linjene enn den der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Mai 22, 2009 Var artig og treffa folk i klubben, og sjå masse fine bilar :-) men synest da va litt lite oppmøte av VW og Audi, og skulle ein ikkje prøva å sammla dei(sjøl om dei ikkje e medlem)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Mai 22, 2009 PS den rosa hadde ei FANTASTISK vinga???? folk e rar ja :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Mai 24, 2009 A5en er myyye penere i linjene enn den der:p øøøøøøøøHHh NEI det er den ikke.... A5 er fantastisk fin men nesten ingenting slår GTR`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Mai 28, 2009 allo alle sammen da er jeg ofisielt medlem og vil takke for meg og tusen hjertelig for å ha fått en av de 6 plassene håper å se til mer av dere mvh Dado 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Mai 29, 2009 allo alle sammen da er jeg ofisielt medlem og vil takke for meg og tusen hjertelig for å ha fått en av de 6 plassene håper å se til mer av dere mvh Dado Halais Velkommen inn i varmen;) Det er treff igjen førstkommende tirdag på arenum kl 19, vell møtt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...