Felles kjøring til Hadeland 25.04.09

Anbefalte innlegg

I god tradisjon regner jeg med oppmøte Statoil Furuset klokken 07:30 og avreise klokken 08:00 for felles kjøring til Hadeland-treffet? Ørjan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir jeg med på, men jeg blir ikke med før 25/4-09 da;) Er vel det som er datoen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig må vi ha felleskjøring oppover. Oppmøte og avreise som oppsatt i første post.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få med meg dette ja : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med jeg også:) Gleder meg som en unge:)

Kanskje jeg skal prøve å møte opp på furuset for en gang skyld og ikke halv veis framme som jeg pleier: haha :

Må prøve å få til en stor kolonne.

Kanskje få med folk fra drammen og østfold også hadde dette vært en idè??: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med jeg også:) Gleder meg som en unge:)

Kanskje jeg skal prøve å møte opp på furuset for en gang skyld og ikke halv veis framme som jeg pleier: haha :

Må prøve å få til en stor kolonne.

Kanskje få med folk fra drammen og østfold også hadde dette vært en idè??: klø :

 

Knallbra, Chris! ... vi samles en gjeng i Vestfold som kommer oppover til Statoil Furuset, så håper de andre lokallagene også drar igang noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra, Chris! ... vi samles en gjeng i Vestfold som kommer oppover til Statoil Furuset, så håper de andre lokallagene også drar igang noe.

 

Var bare en idè som streifet forbi: rolleyes

Kanskje du kunne hørt med de øst for Oslo?

Hadde vært kult om vi ble VIRKELIG mange: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bare en idè som streifet forbi: rolleyes

Kanskje du kunne hørt med de øst for Oslo?

Hadde vært kult om vi ble VIRKELIG mange: rock :

 

Det er vel strengt tatt ikke opp til Skotner å høre med de andre ;) Regner med at både Follo, Østfold og Drammen får med seg denne tråden, og henger seg på kolonnen vår, hvis de får det til å passe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere skal jo bestandig starte midt på natta oppover... 0800, huff. Kommer vel trillende etter tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt ikke opp til Skotner å høre med de andre ;) Regner med at både Follo, Østfold og Drammen får med seg denne tråden, og henger seg på kolonnen vår, hvis de får det til å passe :)

 

Var bare en god tanke bak det da:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jaggu jeg skal henge meg på her selv. Men dørene åpner 10:00 og avreise 08:00. Må si meg litt enig med Håkon her ass. Bruker jo ikke lange tiden på å kjøre opp ditt så skal dere ha 2 timer på dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jaggu jeg skal henge meg på her selv. Men dørene åpner 10:00 og avreise 08:00. Må si meg litt enig med Håkon her ass. Bruker jo ikke lange tiden på å kjøre opp ditt så skal dere ha 2 timer på dere?

 

Vi har vel alltid sørget for at folk har tid på seg til å spyle over bilen innen utstilingen begynner ;)

 

Er det for tidlig er det bare å henge seg på Håkon når han måtte dra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg også tar turen, men da kjører jeg sammen med Håkon og Knut-Erik. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som et par nevner så åpner det egentlig kl 10.00. Stort sett alltid vært folk som har kommet før så har brukt å vært litt ekstra stress for oss som har organisert parkering osv. For vi drar litt før opp for å ha tid til å "fikse" bilene våres og de småtingene som skal være i orden samme dag. Med masse folk som kommer mye før det er åpnet så blir det litt "kaos" så hadde vært fint om dere ikke kjørte opp på plassen før 10. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Kanskje på tide at jeg engasjerer meg litt mer i treffene som foregår enn det jeg har gjort hittill..

Tror kanskje jeg slår meg i lag her jeg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg henger meg på ifra Oslo ihvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg henger meg på ifra Oslo ihvertfall..

 

Så arrangerer du felles kjøring fra Mosseporten eller.no for Østfold lokallag inn til Oslo. Så møter dere Follo lokallag på veien og tar med disse også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så arrangerer du felles kjøring fra Mosseporten eller.no for Østfold lokallag inn til Oslo. Så møter dere Follo lokallag på veien og tar med disse også.

 

Bernhard skal campe hos meg fra fredagen av sammen med Ketil som tar turen ned fra Verdal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også være med her! Om jeg rekker det! Masse skoleinnleveringer som skal være ferdig til søndag 26, hvis jeg ikke tar feil blir det mye jobb torsdag->søndag :P Men skal seff prøve!

Burde gå å få lakkert ferdig noen deler på en uke? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg henger med her :)

 

Husk walkie Talkie alle mann :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, men må nok skuffe dere. Får ikke anleding til å dra oppover så må nok stå over årets første treff:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles såpass tidlig avreise selv om man ikke slipper inn på plassen før 10?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, men må nok skuffe dere. Får ikke anleding til å dra oppover så må nok stå over årets første treff:o

 

: gråter ::shf:: bråk ::confused:: eek :: mad ::bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles såpass tidlig avreise selv om man ikke slipper inn på plassen før 10?

 

Ja, vi må gi folk anledning til å få vasket bilen på Hadeland før vi slipper inn på plassen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff, første treff og golfen står i deler:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.