Felles kjøring til Hadeland 25.04.09

Anbefalte innlegg

Siden det er flere som ikke har tenkt til å bruke 2 timer på en svipptur til Hadeland, drar vi igang en kolonne til, med avreise kl 9 fra Statoil (ved MCDonalds) på Furuset.

 

Vi kjører E6 til Gardermoen og RV35 til Roa og Gran da denne veien har litt bedre standard.

 

Foreløpig er det undertegnede, Joachim og Cato som kjører her.

 

Bare å hive seg med. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er flere som ikke har tenkt til å bruke 2 timer på en svipptur til Hadeland, drar vi igang en kolonne til, med avreise kl 9 fra Statoil (ved MCDonalds) på Furuset.

 

Vi kjører E6 til Gardermoen og RV35 til Roa og Gran da denne veien har litt bedre standard.

 

Foreløpig er det undertegnede, Joachim, Knut-Erik og Cato som kjører her.

 

Bare å hive seg med. :)

 

Redigerte litt jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er flere som ikke har tenkt til å bruke 2 timer på en svipptur til Hadeland, drar vi igang en kolonne til, med avreise kl 9 fra Statoil (ved MCDonalds) på Furuset.

 

Vi kjører E6 til Gardermoen og RV35 til Roa og Gran da denne veien har litt bedre standard.

 

Foreløpig er det undertegnede, Joachim og Cato som kjører her.

 

Bare å hive seg med. :)

 

:glad: Det er en liten mil lengre, men veien er gud så mye bedre enn RV4 : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er flere som ikke har tenkt til å bruke 2 timer på en svipptur til Hadeland, drar vi igang en kolonne til, med avreise kl 9 fra Statoil (ved MCDonalds) på Furuset.

 

Vi kjører E6 til Gardermoen og RV35 til Roa og Gran da denne veien har litt bedre standard.

 

Foreløpig er det undertegnede, Joachim og Cato som kjører her.

 

Bare å hive seg med. :)

 

Hiver meg med kolonnen fra Kløfta jeg : vinke :.

 

Når passerer dere Kløfta ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er flere som ikke har tenkt til å bruke 2 timer på en svipptur til Hadeland, drar vi igang en kolonne til, med avreise kl 9 fra Statoil (ved MCDonalds) på Furuset.

 

Vi kjører E6 til Gardermoen og RV35 til Roa og Gran da denne veien har litt bedre standard.

 

Foreløpig er det undertegnede, Joachim og Cato som kjører her.

 

Bare å hive seg med. :)

 

Eg kjem på denna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg med kolonnen fra Kløfta jeg : vinke :.

 

Når passerer dere Kløfta ?

 

Jeg kommer også utpå E6 fra kløfta. Er vel ikke verre enn at vi møtes der 0905 og steller oss så vi ser de andre når de kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er flere som ikke har tenkt til å bruke 2 timer på en svipptur til Hadeland, drar vi igang en kolonne til, med avreise kl 9 fra Statoil (ved MCDonalds) på Furuset.

 

Vi kjører E6 til Gardermoen og RV35 til Roa og Gran da denne veien har litt bedre standard.

 

Foreløpig er det undertegnede, Joachim og Cato som kjører her.

 

Bare å hive seg med. :)

 

I´m in!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også utpå E6 fra kløfta. Er vel ikke verre enn at vi møtes der 0905 og steller oss så vi ser de andre når de kommer :)

 

Den er grei.

 

Da sees vi der : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringer deg når vi passerer Sharif, jeg, Joachim. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei.

 

Da sees vi der : vinke :

 

Shell Nordover da.

 

Ringer deg når vi passerer Sharif, jeg, Joachim. ;)

Pro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I´m in!!

 

vi blir nok flere fra Follo som joiner inn. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken kolonne blir størst nå? Jeg driter i når jeg kjører egentlig :P Så hiver meg på den kolonnen som er størst :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror egentlig jeg kan garantere at den kolonna som drar så vi er der når det åpner blir størst istede for å stå der oppe å loke i over 1 time og vente på å slippe inn på omerådet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke lenger sikkert at jeg blir med heller :o Går på kraftig antibiotika for lungebetennelse og kikhoste og skal til legen kl. 12.45 i morgen. Føler ikke jeg har blitt noe bedre siste uken, så veldig mye avhenger av hva legen sier i morgen : syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke lenger sikkert at jeg blir med heller :o Går på kraftig antibiotika for lungebetennelse og kikhoste og skal til legen kl. 12.45 i morgen. Føler ikke jeg har blitt noe bedre siste uken, så veldig mye avhenger av hva legen sier i morgen : syk :

 

Mindre antibiotika og mer sånn så blir du frisk innen morgendagen vettu ;)

 

gammeldansk.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk endelig bilen til å gå orntlig så da kommer jeg på statoil før 8. :) .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mindre antibiotika og mer sånn så blir du frisk innen morgendagen vettu ;)

 

gammeldansk.jpg

 

Av alle medisinene som ikke virker er vel Konjakk den beste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg blir med på kolonnen kl 9 jeg da:) Bilen er ikke så veldig mye å stille ut enda så trenger ikke og bruke en time på og vaske uansett... Du kan eventuelt sitte på oppover da Mikael?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg blir med på kolonnen kl 9 jeg da:) Bilen er ikke så veldig mye å stille ut enda så trenger ikke og bruke en time på og vaske uansett... Du kan eventuelt sitte på oppover da Mikael?

 

Hvis jeg skal oppover blir det for egen maskin, men ellers takk for tilbuddet Kristian :)

 

Og nei, jeg har ikke tenkt å prøve meg hverken på Gammel Dansk eller cognac. Har det dårlig nok fra før, til å finne på å drikke til jeg spyr :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er flere som ikke har tenkt til å bruke 2 timer på en svipptur til Hadeland, drar vi igang en kolonne til, med avreise kl 9 fra Statoil (ved MCDonalds) på Furuset.

 

Vi kjører E6 til Gardermoen og RV35 til Roa og Gran da denne veien har litt bedre standard.

 

Foreløpig er det undertegnede, Joachim og Cato som kjører her.

 

Bare å hive seg med. :)

 

Den hiver jeg meg på:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg regner med at jeg også blir med oppover. kommer litt ann på om jeg får byttet dagen på solfilmen eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det folk skal dra? kl 8 eller 9??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 avganger.. en for de morgenfriske kl 0800 og en for oss latsabbene 0900 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok flest som drar kl. 9, men det er da inkl. 4-5 biler fra Follo og de som henger seg på underveis.

 

Nå har jeg fått hostesaft med rød varselstrekant på, så hvis jeg i det hele tatt er våken i morgen tidlig bør jeg ikke kjøre bil :o

 

Så står jeg ikke klar til kl. 9, er det ingen grunn til å vente på meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Morten er med 9, bli med da Arve ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.