Anbefalte innlegg

Helt eni, ikke finn på å lakkere ned før du har bestemt deg for hva du vil...

Sjekk litt rundt f.eks http://www.audi-fansite.de

Mye bilder samt et utall med linker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lovte å slenge inn noen bilder av bilen. Kommer fler i morgen. Ble litt mørke de her :)

Bilde(125).jpg

Bilde(126).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligner veldig på min forfra akkurat nå. Jeg har plukka av fangere og crome speil osv for vinteren. orignal og pen med flotte 15" vinterfelger er på nå på min :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :)

 

Bilen er fryktelig møkkete nå. Så blir vasking og muligens polering i morgen.. Og så skal jeg sette på nye vinterdekk og så kommer vel den nye spillern i løpet av helga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligner veldig på min forfra akkurat nå. Jeg har plukka av fangere og crome speil osv for vinteren. orignal og pen med flotte 15" vinterfelger er på nå på min :P

 

Samme her! Min er også i vintermodus. Eneste synlige er vel at den er senket og har emblemløs grill.. Skiller seg ikke akkurat så veldig godt ut fra alle de andre A3'ene

 

Men Daniel: Har du gitt ut noe info om utstyr og kmstand osv, eller er det jeg som ikke har sett det? Er det sportsinteriør og -understell for eksempel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det har jeg jo helt glemt :)

 

Det er en 1997 mod, 1.8l 125hk,aut., gått 48000km!, kan vel kalle det "sportsseter", deilige er de ihvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.