Felleskjøring til Fredriksten Festning søndag 10. mai

Anbefalte innlegg

Da er det snart bare en uke igjen til treff på Fredriksten Festning :)

 

Vi møtes på Esso på Ryen og drar derfra kl. 08.15. Derfra kjører vi samlet og pent til vekta ved Vestby og plukker opp medlemmer fra Follo som også har lyst å bli med. Vi kjører fra vekta kl. 08.45 og fortsetter vi til Statoil / Marche E18 ved Moss og plukker opp de som måtte ha lyst å henge seg på fra Moss. Vi kjører herfra kl. 09.15 og kjører da rett til festningen.

 

Hvis noen kommer for sent til Ryen, er det altså fin anledning til å ta oss igjen underveis.

 

Det blir mye kjøring på motorvei, men det betyr altså ikke at det er bunn pedal og kappløp til Halden!! Ettersom det blir filming når vi ankommer festningen hadde det vært kjempe stilig om alle gjør hva de kan for å holde kolonnen samlet ;)

 

Tenk også gjerne på å ha kontanter på deg til betaling ved innkjøring på treffet :)

 

Vi planlegger ikke å stoppe i Halden for å vaske, så har du ikke vasket bilen i forkant kan det være greit å være litt tidlig ute og heller slutte seg til kolonnen når vi nærmer oss festningen.

 

For dere som har radio bruker vi kanal 7 for å skravle sammen underveis. Så ta med godt humør og bli med på denne turen til enda et fantastisk treff : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg joiner fra moss: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg henger på hvis alt går etter timeplanen. Og alle som driver med bil og har tids mål vet da at men alltid rekker det man skal innen tidsfristen ikke sant?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter opp på Esso Ryen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser foreløpig ut som jeg slenger meg med her jeg også :)

 

Trenger imidlertid sårt å få justert spissingen foran så håper jeg får ordnet dette iløpet av uka.. Hvis ikke så bruker jeg vel antageligvis opp et sett dekk på turen: rolleyes

 

Hyl ut om noen kan hjelpe, eller evt har tips om steder som kan ta jobben til en fornuftig pris

 

Se her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ankommer med min Audi 100.

For de som kommer lenger nord fra, starter vi ei lita kollonne fra shell på Skedmovollen kl 07:45. Foreløpig består denne kollonna av 2 biler. (Classic biler) :)

Vi håper vi blir flere fra skedsmovollen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg joiner fra ryen ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stopper innom vekta før Vestby, så venter Follo på dere der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

endelig...

Jeg joiner fra Ryen og prøver å få med meg fler fra Drammen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ankommer med min Audi 100.

For de som kommer lenger nord fra, starter vi ei lita kollonne fra shell på Skedmovollen kl 07:45. Foreløpig består denne kollonna av 2 biler. (Classic biler) :)

Vi håper vi blir flere fra skedsmovollen :)

 

Jeg må se ann når jeg våkner, men skulle jeg klare å komme meg opp tidsnok så henger jeg meg på med dere fra Shell:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må se ann når jeg våkner, men skulle jeg klare å komme meg opp tidsnok så henger jeg meg på med dere fra Shell:)

 

På med alarm klokka ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker opp på vektstasjonen på Støkkensletta (som det heter mellom Korsegårdskrysset og Vestby).

 

Nå som det er motorvei og mer innlysende hvor man skal kjøre blir det radikalt lettere å holde kolonnen "rein" :D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med fra Ryen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg regner med det blir ei tur.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med fra Statoil i Moss.

Er gamle By The Way det er snakk om her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare å glede seg! Halden er alltid et knall treff: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker mest sansynlig opp, og da blir det på Ryen!

Halden må man ha med seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med fra Statoil i Moss.

Er gamle By The Way det er snakk om her?

 

Helt korrekt : ja : Heter muligens "Storebaug" hvis ikke jeg tar fullstendig feil (og det er det langt ifra umulig at jeg gjør, da jeg ikke er veldig lommekjent på stedsnavn :o )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har helt rett, Mikael. Rasteplassene (begge sider) heter Storebaug.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har helt rett, Mikael. Rasteplassene (begge sider) heter Storebaug.

 

Og der regner jeg med at jeg står og venter. : vinke :

 

Ps. hvis dere ikke svinger innom så meld i fra på (kanal 7) på radioen når dere nærmer dere.

emotion-34.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der regner jeg med at jeg står og venter. : vinke :

 

Ps. hvis dere ikke svinger innom så meld i fra på (kanal 7) på radioen når dere nærmer dere.

 

Skal love deg at vi svinger innom : ja : Er flere som blir med derfra, og så er det som regel alltid noen som har glemt noe å drikke eller tygge på ;)

 

Hvis ikke du hører oss på kanal 7, så ser du ganske sikkert kolonnen på motorveien bortover :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode muligheter for at jeg dukker opp på Ryen og henger meg med. Hvilken radio er det snakk om?

Deles det ut premie for "Lengst igjen til strøken bil" forresten? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg dukker også opp på ryen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ankommer med min Audi 100.

For de som kommer lenger nord fra, starter vi ei lita kollonne fra shell på Skedmovollen kl 07:45. Foreløpig består denne kollonna av 2 biler. (Classic biler) :)

Vi håper vi blir flere fra skedsmovollen :)

 

3.stk classicbiler i kolonnen fra Storebaug i Rygge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode muligheter for at jeg dukker opp på Ryen og henger meg med. Hvilken radio er det snakk om?

Deles det ut premie for "Lengst igjen til strøken bil" forresten? :D

 

Helt vanlig radiosamband som man får kjøpt på Clas Ohlson f.eks. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.