Felleskjøring til Fredriksten Festning søndag 10. mai

Anbefalte innlegg

Jeg er 99% sikker på at jeg er med også. Møter dere vekten vestby da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda en gang må jeg be alle om å holde seg til fartsgrensen og at alle følger med for å holde kolonnen samlet : ja : Og vær så snill at alle bruker blinklyset, slik at de som ikke vet veien også får med seg når kolonnen svinger ;)

 

Det er sikkert noen som har tenkt å ta kjørebilder underveis, og det er så klart greit at de legger seg ut og gasser på, men dette er da IKKE en oppfordring til andre om å kappkjøre!

 

Husk kontanter til innkjøringen, campingstol og godt humør :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj.. Jeg som hadde tenkt til å være med og kjøre, men så blir jeg tvunget til å kjøre i kolonne hele veien.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får bare starte 5 min etter resten vi da Marius;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I 100 sonen utover der med helt strøkne veier kan vi vel fint ligge i 110-120, selv i kolonne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I 100 sonen utover der med helt strøkne veier kan vi vel fint ligge i 110-120, selv i kolonne?

 

Det er vel ikke meningen at vi skal komme frem lenge før de åpner vel?

De som vil kjøre fort kan vel heller ta det på veien hjem. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kolonne kjøringen pleier og gå veldig bra og det gjør den sikkert nå også. De fleste vet hva det vil si og ligge i kolonne så ta det som en tur, reklame for klubben og med et bredt smil: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I 100 sonen utover der med helt strøkne veier kan vi vel fint ligge i 110-120, selv i kolonne?

 

Må ikke glemme at vi har en del klasssikere med i kolonnen som det ikke er noen grunn til å presse alt for mye ;) Som Heine sier, hvis du vil kjøre fortest mulig, så ta det på veien hjem : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke glemme at vi har en del klasssikere med i kolonnen som det ikke er noen grunn til å presse alt for mye ;) Som Heine sier, hvis du vil kjøre fortest mulig, så ta det på veien hjem : ja :

 

På vei hjem skal vi vel en tur innom svinesund først? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På med alarm klokka ;)

 

Da er vekkerklokka skrudd på. Så da sees vi garantert på shell skedsmokorset i morgen tidlig;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..... ta det som en tur, reklame for klubben og med et bredt smil: smil :

 

 

Kunne ikke sagt det bedre selv : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer med gutta fra shell på korset ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at vi skal klare å få opphold hele veien.. :)

 

Vi kommer 4-5 biler fra Drammen til Ryen.. Vi ses folkens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikkert om jeg dukker opp, da jeg har et batteri som ikke lenger tar i mot lading i bilen. Hadde håpet jeg fant problemet som dro strøm fra bilen i stad, men viser seg at det er nok heller batteriet som ikke lenger klare å lade seg opp etter at det har blitt helt flatt. Dersom jeg dukker opp håper jeg noen kan låne meg et lite støt når jeg skal hjemover, og da helst uten for mye mobbing og med litt forståelse for at bilen bare er to uker gammel i mitt eie, og har derfor ikke fått all kjærligheten den har i vente enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

støt skal jeg fint kunne gi deg, mobbing også ;) neida.. bare ta med deg kabler du så ordner det seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kabler baki bilen også, så et lite støt ordner seg alltids!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen står til lading nå, med en heller tvilsom lader, så vi får se hvor mye liv det er i morgen tidlig. Kabler har jeg alt liggende baki, så det er ikke store problemet. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg henta Leader'n på Vaerste, Passaten må bli hjemme den er ikke klar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er heller ikke klar, så jeg kommer med Lupoen:D

 

Jeg og Harald hopper på ved Vestby;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er heller ikke klar, så jeg kommer med Lupoen:D

 

Jeg og Harald hopper på ved Vestby;)

 

 

Du er vel ikke klar mener du... : haha :

 

(lysa stod forresten på og portene var dratt ut oppe hos dere. Vet ikke hvem som var der sist, men jeg skjøv porten helt inntil igjen.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er vel ikke klar mener du... : haha :

 

(lysa stod forresten på og portene var dratt ut oppe hos dere. Vet ikke hvem som var der sist, men jeg skjøv porten helt inntil igjen.)

 

Bilen er ikke klar, hehe.. Prøve og bli klar JEG iallefall..

 

Hmm.. Andre og de som var der sist mener jeg, mener du det står åpent der nå?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på shell på korset imorgen :) Natta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og jørn er klare i morgen tidlig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det var godt oppmøte i kolonnen, influensaen stoppet desverre meg idag :( Hadde gledet meg til dette.. Får komme sterkere tilbake til Våler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det var godt oppmøte i kolonnen, influensaen stoppet desverre meg idag :( Hadde gledet meg til dette.. Får komme sterkere tilbake til Våler :)

 

Vi var 25 eller 26 fra Vestby til Moss, der ytterligere 8-9 biler sluttet seg til : ja :

 

Du skal ikke med på Grenlandstreffet 23. mai da?! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.