Felleskjøring til Fredriksten Festning søndag 10. mai

Anbefalte innlegg

Normalt ville jeg helt sikkert vært med da fruen er ifra distriktet, men i år skal junior feire sin første bursdag hjemme den dagen så da får han første pri gitt :)

 

Våler helga er siste helg av permisjonen til mor så da har far fått fri til å reise på treff mens de koser seg hjemme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt ville jeg helt sikkert vært med da fruen er ifra distriktet, men i år skal junior feire sin første bursdag hjemme den dagen så da får han første pri gitt :)

 

Våler helga er siste helg av permisjonen til mor så da har far fått fri til å reise på treff mens de koser seg hjemme :)

 

Det synes jeg var en dårlig prioritering;):nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det no bilder ifra kolonne kjøringen ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ligger i bilde tråden sammen med bilder fra treffet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for fin kolonne! ;)

Men svært kjipt vær å kjøre nyshinnet bil i :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det synes jeg var en dårlig prioritering;):nana:

 

Madamen deler ikke helt den oppfatningen gitt: haha : Møtte forresten frøkna di og loppa i rundkjøringa ved jula for noen dager siden. Ser ordntlig bøllete ut nå må jeg si: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye til alle som valgte å følge kolonnen til Halden :tilber:: rock : Dette var noe av det sykeste jeg har vært med på, og maken til utrolig god oppførsel i kolonnen er helt ubeskrivelig! Takk til de som frivillig la seg bak for å ha radiokontakt med oss foran, til de som kjørte frem og tok bilder og til de som la seg ut i kryss, slik at kolonnen forble inntakt : ja :

 

Neste treff er Grenlandstreffet lørdag 23. mai. Da er jeg i Tyskland, så jeg håper noen andre tar ansvar og starter tråd om felleskjøring dit ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror "sykeste" var blandt ordvalgene mine også da jeg satt i veikanten i bakken opp mot Fredriksten og vidreformidlet ankomsten deres til de som sto i porten:D Det kom vel en 5-6 biler først, med et lite opphold før det rullet den ene klubbilen etter den andre forbi meg der jeg satt med kamera. Må få noen med firewire til å få overført video til pc`n så skal jeg legge ut det lille jeg filmet når kolonna ankom Fredriksten!

 

Skulle jammen ønske jeg kunne tatt del i den kolonna selv, MÅ ha fått en god del oppmerksomhet langs veien!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ett par ganger i kryss vi paserte der folk bare lente seg tilbake og slappet av for de skjønte det var en stund til de fikk muligheten til å kjøre ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.