#226 Skrevet Oktober 24, 2010 Spotta 4 knallgule lys rett før Moelven i dag : D Og det var Pål Finneid som kjører inn bilen sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet November 7, 2010 Tror muligens jeg spotta vivian idag. Mellom brumunddal og rudshøgda tror jeg ;D Skilte seg hvertfall ut i trafikken pga høyden ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet November 8, 2010 Tror muligens jeg spotta vivian idag. Mellom brumunddal og rudshøgda tror jeg ;DSkilte seg hvertfall ut i trafikken pga høyden ;D Stemmer bra det - for jeg kommenterte til Thomas at "det der var da Kolloen vi møtte nå?".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet November 8, 2010 Tror muligens jeg spotta vivian idag. Mellom brumunddal og rudshøgda tror jeg ;DSkilte seg hvertfall ut i trafikken pga høyden ;D møtte deg selv på furnesflåa. og like før deg i nydalen var det en lyse grønn scirocco. har ikke blit a3 på deg enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet November 8, 2010 møtte deg selv på furnesflåa.og like før deg i nydalen var det en lyse grønn scirocco. har ikke blit a3 på deg enda? Såpass ja.. Den grønne sciroccoen sto jeg nesten ved siden av på Kiwi i brumunddal. Kjekt med søndagsåpent da vett Har ikke blitt noe a3 igjen nei.. 1,5mnd siden jeg hadde a3 sist Bilen blir antageligvis beholdt ut vinteren, også får vi se hva slags sprell jeg finner på med den til våren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet November 8, 2010 Den grønne sciroccoen er mest sannsynlig Einar Grøtlien sin Helt ny. Han har jo venta på bilen over et halvt år nå. Skal få lurt han inn på forumet http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs947.snc4/74002_1629704655395_1019954440_1739961_524110_n.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet November 11, 2010 Du får få han inn på forumet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet November 11, 2010 Det er nok Aksel Dybdal med brukseinseren sin Han møtte jeg mellom Rudshøgda og Br.dal på mandag, rimelig sikker. Tøft stuk, så det ut til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet November 11, 2010 Møtte glenn erik litt borta for felleskjøpet i dag, hilste og!:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet November 16, 2010 Møtte på en orange S2 Coupe opp mot nordseter`n...... Kunne ikke motstå, måtte bare følge etter en liten stund og studere den feite orange rævva! :tilber::tilber::tilber::tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet November 16, 2010 Torbjørn Roset sin denne Nyinnkjøpt forrige uke en gang Pen den ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet November 16, 2010 Torbjørn Roset sin denne Nyinnkjøpt forrige uke en gang Pen den ! Alt registrert det Men ja, den er pen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet November 16, 2010 Det var nok meg ja:) Ikke veldig vanskelig å få øye på akkurat:p hehe! måtte ut å leke litt i vip-veien: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet November 16, 2010 Det var nok meg ja:) Ikke veldig vanskelig å få øye på akkurat:p hehe! måtte ut å leke litt i vip-veien: rock : Grom lyd når du ga "halv gass" nedenfor det gammle-hjemmet Tror jeg må modifisere eksosen min jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet November 17, 2010 (endret) Hehe, ja.. herlig lyd i 5'ern:D Må være en rar bøy i eksosanlegget et sted, den skriker i hvertfall som en gris når du tråkker på gassen:P Edit: Her er forøvrig tråden om bilen! : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=200057 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet November 17, 2010 Hehe, ja.. herlig lyd i 5'ern:D Må være en rar bøy i eksosanlegget et sted, den skriker i hvertfall som en gris når du tråkker på gassen:P Edit: Her er forøvrig tråden om bilen! : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=200057 Selger du de svarte felgene visst du skal kjøpe nye sommerdekk eller fungerer de som vinterhjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet November 17, 2010 "spotta" en sølv senka A6 ovenfor sykehuset, og en hvit Coupe Quattro typ 89 ved oppkjøringa ved maihaugen i kveld =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet November 17, 2010 "spotta" en sølv senka A6 ovenfor sykehuset, og en hvit Coupe Quattro typ 89 ved oppkjøringa ved maihaugen i kveld =) Coupe Quattro var innom 7eleven i sta og kjøpte mat Han kjenner Eivind virka det som Kan ikke huske å ha sett noen A6 i lillehammer Ikke en A4 b6 da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet November 17, 2010 Selger du de svarte felgene visst du skal kjøpe nye sommerdekk eller fungerer de som vinterhjul? De blir nok vinterfelger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet November 18, 2010 Coupe Quattro var innom 7eleven i sta og kjøpte mat Han kjenner Eivind virka det som Kan ikke huske å ha sett noen A6 i lillehammer Ikke en A4 b6 da ? Næææææææh Var en nyere A6 mener jeg Så foresten en Blå S6 stasjonsvogn oppi Olasveevegen(ola-sveen-veien) oppi Nordsetern =) Medlem sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet November 20, 2010 Spotta en sort S6 i Olasvevegen i dag! =) Og den blå S6`n sto oppi der forsatt også =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet November 21, 2010 Næææææææh Var en nyere A6 mener jeg Så foresten en Blå S6 stasjonsvogn oppi Olasveevegen(ola-sveen-veien) oppi Nordsetern =) Medlem sin? Okeii, da er det bare jeg som ikke har sett den ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet November 21, 2010 såg Ola på elverum på fredag 11.05, så ut som han skulle hjemmat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet November 21, 2010 såg Ola på elverum på fredag 11.05, så ut som han skulle hjemmat Hvis det var meg, hvor var det?:-) slutter ikke før halv 3 på fredager jeg:-) skulle/ har vært på butikken:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet November 21, 2010 jeg sto på toyota/peugot der og så du kjøre mot lyskrysset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...