Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

tror ikke det var den da. den har stått på det huse i flere uker kansje mye lenger også. så ut som et prosjekt det jeg så av dem framenfra. var slitt rødfarge mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke det var den da. den har stått på det huse i flere uker kansje mye lenger også. så ut som et prosjekt det jeg så av dem framenfra. var slitt rødfarge mener jeg.

 

Oki, da er det ikke den samme ;) Trond sin så ganske ferdig oppusset ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto leeeenge å beundra bilen til Jan Vidar Ninive Hegge utenfor jobben i dag..

Satan så nydelig den bilen din er!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto leeeenge å beundra bilen til Jan Vidar Ninive Hegge utenfor jobben i dag..

Satan så nydelig den bilen din er!!

 

Åssen bil er det da? :)

Møtte deg ikveld forbi kiwi i brumunddal stig arne ;) rakk ikke blunke eller noe som helst. kjente bare igjen ekstralysene dine :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen bil er det da? :)

Møtte deg ikveld forbi kiwi i brumunddal stig arne ;) rakk ikke blunke eller noe som helst. kjente bare igjen ekstralysene dine :P

 

er ikke noe rart han vile da ledd lys i lykten sine. han trenger jo ikke og bruke nær og fjern lys på orginal lykten med ledd og di lykten der. hehe :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, slutt å mobb!

Jeg la ikke merke til deg vertfall, Kristian.

Kjørte du golf eller noe? Du får prøve å blinke neste gang, jeg bruker ikke være vanskelig på dette med å blinke tilbake vertfall, hehe. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, slutt å mobb!

Jeg la ikke merke til deg vertfall, Kristian.

Kjørte du golf eller noe? Du får prøve å blinke neste gang, jeg bruker ikke være vanskelig på dette med å blinke tilbake vertfall, hehe. :)

 

Kjørte en mørkeblå passat som ikke er min. :P kjører en lyseblå skoda octavia stasjonsvogn til vanlig. skal blinke next time! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, jeg husker ikke noen passat fra da, men det var sikkert meg ja :)

 

Tror jeg så Kristin Lee Mikkelsen på Shell på Moelv i dag? eller var det en annen hvit Rocco? Jeg prøvde å blinke, men jeg blinket nok mest på bilene foran meg, hehe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, jeg husker ikke noen passat fra da, men det var sikkert meg ja :)

 

Tror jeg så Kristin Lee Mikkelsen på Shell på Moelv i dag? eller var det en annen hvit Rocco? Jeg prøvde å blinke, men jeg blinket nok mest på bilene foran meg, hehe.. :D

 

Stemmer! Hilste og jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flinkis! :) Så du jeg blinka da?

Jeg så deg i siste liten serru, så var usikker på om du fikk det med deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk :

Flinkis! :) Så du jeg blinka da?

Jeg så deg i siste liten serru, så var usikker på om du fikk det med deg :)

 

Nei det så jeg ikke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og bilen er blitt høydehus :P

 

det er fordi det er fartsdumper i huet og ræva her jeg bor, men kan love att den blir lav igjen til sommern;) da med ny gummi rundt om for å få den skikkelig ned;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en grom A4 B5 sedan på parkeringa ved Elkjøp i Gjøvik. Parkerte ved siden av den. Så ut som den var i vintermodus (med tanke på felger), passe lav. Eieren kom ut også, men jeg hadde ikke tid til å slå av en prat. Skiltplater og merker i vinduet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er fordi det er fartsdumper i huet og ræva her jeg bor, men kan love att den blir lav igjen til sommern;) da med ny gummi rundt om for å få den skikkelig ned;)

 

Høres strålende ut :)

 

Møter hver dag en svart a4 B7 avant med noen feite felger (muligens bbs challenge) på e6 mellom stange og brumunddal. ser også at den har sota baklykter. var ei dame med blondt hår som kjørte den idag.Noen herifra? skal få huska regnr osv neste gang. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres strålende ut :)

 

Møter hver dag en svart a4 B7 avant med noen feite felger (muligens bbs challenge) på e6 mellom stange og brumunddal. ser også at den har sota baklykter. var ei dame med blondt hår som kjørte den idag.Noen herifra? skal få huska regnr osv neste gang. :)

 

fikk senka den 1cm forran og 1,5cm bak i dag;) men må ha på ny gummi med mere strekk da det skurer mye.. men snart klar for å bli parkert for vinteren så får lide den lille tiden som er igjen;p hehe

 

forslag om hvor jeg kan kjøpe dekk med bra strekk, anyone?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror kanskje muligens at jeg mest sannsynlig spotta Kim Rune ved Olrud i sta.. Men ikke heng meg om jeg tok feil altså :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk senka den 1cm forran og 1,5cm bak i dag;) men må ha på ny gummi med mere strekk da det skurer mye.. men snart klar for å bli parkert for vinteren så får lide den lille tiden som er igjen;p hehe

 

forslag om hvor jeg kan kjøpe dekk med bra strekk, anyone?:P

 

Dekklåven i Brumunddal er vel billigst i området her. Med mindre du har noen knakanes gode rabatter andre steder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror kanskje muligens at jeg mest sannsynlig spotta Kim Rune ved Olrud i sta.. Men ikke heng meg om jeg tok feil altså :D

 

Det gjor du :P hilsa som bare det jeg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, fikk med meg det :D Jeg blinka en smule jeg og, og fikk selvfølgelig dertilhørende spørsmål av frue og kids i bilen om hvorfor jeg blinka og vinka sånn.. De la ikke merke til deg, hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, fikk med meg det :D Jeg blinka en smule jeg og, og fikk selvfølgelig dertilhørende spørsmål av frue og kids i bilen om hvorfor jeg blinka og vinka sånn.. De la ikke merke til deg, hehe..

 

hehe du og blinkinga di. skule hatt sån show lys du vet du . så slipper du og blinke så mye. dablinker dem jo selv. : vinke :

 

og mente ikke og mobbe lykten dine lenger opp her da.

 

merker jeg sitter alt for mye hjem for tiden. ser jo ikke annet en bilen på gårdsplassen og dem som er på hiddenn : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta to VAG i dag :D

 

Den skamlave grå A3'n sto parkert utenfor brenneriet i Lillehammer.

 

Også en beige passat stv. med svarte lm reps på Esso Sannom for ca. 15 min siden. Medlemsbil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Også en beige passat stv. med svarte lm reps på Esso Sannom for ca. 15 min siden. Medlemsbil?

 

Denne så jeg på TDM i Gjøvik, så det stemmer nok at det er medlemsbil. :)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

30568_10150187099605582_690910581_124086

 

Det er bilen til en god kompis av meg detta her! Han heter Lars Krogstad Lien og jobber nedpå stasjonen der dere har sett bilen :) Han har en tråd liggende om bilen her ett sted og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bilen til en god kompis av meg detta her! Han heter Lars Krogstad Lien og jobber nedpå stasjonen der dere har sett bilen :) Han har en tråd liggende om bilen her ett sted og :)

 

Bombesikker på at det var deg jeg, Andre :o hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bilen til en god kompis av meg detta her! Han heter Lars Krogstad Lien og jobber nedpå stasjonen der dere har sett bilen :) Han har en tråd liggende om bilen her ett sted og :)

 

Yes :D Da hadde jeg rett : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.