#1051 Skrevet April 24, 2012 Spotta bilen din på hamjern Kristian:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1052 Skrevet April 24, 2012 Møtte Kim Rune på E6 ved Midtstranda idag..Du svingte av der så jeg Det stemmer kjappest å kjøre der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1053 Skrevet April 24, 2012 Møtte Kim Rune på vei inn til moelv i dag tidlig..Kom deg hel ut igjen eller:p. Og ikke bare det, så dreiv vi å fronta med Pål Finneid i etter jobb: dum :. Stygge krysset: mad :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1054 Skrevet April 24, 2012 Så Kim Rune på tur ut av Moelv i går;) Steffen på e6 i dag. CC'n ser ut som en megafet howercraft når den kommer skliende Ooog Stig Arne i dagtidlig Haha, skvatt litt jeg, HC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1055 Skrevet April 25, 2012 Fader som jeg bli spotta a heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1056 Skrevet April 25, 2012 Fader som jeg bli spotta a heheh det er jo fordi du kjører støtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1057 Skrevet April 26, 2012 Møtte en skamlav sølvgrå Audi 80 B4 med god dekkstrekk i Hans Mustadsgate på Gjøvik i går. Og en A4 B5 Avant med US-blinklys og god senk ved sykehuset. Den sistnevnte hadde skiltplater og så godt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1058 Skrevet April 27, 2012 Spotta jevnaker ved dala i dag :-) lav å blank.. Selv så var jeg på tur hjem for å vaske bil:-) ble blaaank! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1059 Skrevet April 27, 2012 Møtte en A4 B5 sedan med hvite felger i krysset fåberggata og løkkegata i dag. Han hilste, men jeg kjente han ikke igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1060 Skrevet April 27, 2012 (endret) Møtte en A4 B5 sedan med hvite felger i krysset fåberggata og løkkegata i dag. Han hilste, men jeg kjente han ikke igjen? Det var meg i "racerbilen." Var ute på mission Kjente igjen den kule pc jettaen jeg har sett så mange ganger, så da hilste jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1061 Skrevet April 27, 2012 Det var meg i "racerbilen." Var ute på mission Kjente igjen den kule pc jettaen jeg har sett så mange ganger, så da hilste jeg da Ahaa. Men jeg var grei nok til å hilse tilbake ihvertfall da Hva gjør du på disse kanter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1062 Skrevet April 30, 2012 Spotta en sølv S4 B5 med grom låt som kjørte forbi huset mens jeg vasket Hilste å greier, men hvem er det ? Sett denne bilen mye i området før også, tror den var til salgs på reinsvoll for ikke så lenge siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1063 Skrevet April 30, 2012 Møtte Emil Lehne i sin nydelige TT 2 ganger idag. Ble så bøst med fargen på hjula dine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1064 Skrevet April 30, 2012 Ahaa. Men jeg var grei nok til å hilse tilbake ihvertfall da Hva gjør du på disse kanter ? Skulle hjem til Folldal, men måtte innom macern og HIL en tur i div ærend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1065 Skrevet Mai 1, 2012 Spotta en sølv S4 B5 med grom låt som kjørte forbi huset mens jeg vasket Hilste å greier, men hvem er det ? Sett denne bilen mye i området før også, tror den var til salgs på reinsvoll for ikke så lenge siden? Må være bilen min det tror jeg:) men er ikke den som var tilsalgs på reinsvoll:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1066 Skrevet Mai 1, 2012 Må være bilen min det tror jeg:) men er ikke den som var tilsalgs på reinsvoll:p Aha, du som har den ja Artig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1067 Skrevet Mai 1, 2012 Skamlav A4 B6 (?) sedan, grå metallic med mørke baklys og feite hjul observert ved nabohuset til en kompis av meg som bor i Bekkelaget, var litt tøff faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1068 Skrevet Mai 1, 2012 Må være bilen min det tror jeg:) men er ikke den som var tilsalgs på reinsvoll:p Lag deg tråd om bilen da!! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1069 Skrevet Mai 1, 2012 Lag deg tråd om bilen da!! :)[/Q Skal gjøre det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1070 Skrevet Mai 1, 2012 Hvem har en meget pen rød Passat 3b? Så den i Lena på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1071 Skrevet Mai 1, 2012 ...... Tror jeg så deg kjøre forbi møller Hamar og ut på e6 på mandag i en 14 tida? Så bra ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1072 Skrevet Mai 1, 2012 Tror jeg så deg kjøre forbi møller Hamar og ut på e6 på mandag i en 14 tida?Så bra ut:) Det stemmer nok bra, måtte ha en ny ytre drivknute Takk for det, bilen var ikke akkurat ren, men den er rød igjen i dag Burde jeg sett deg eller? Skulle vel lagt merke til en A4 med IC rør i fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1073 Skrevet Mai 1, 2012 Hvem har en meget pen rød Passat 3b? Så den i Lena på lørdag. Erik Lunde, sikkert. Tidligere medlem som akkurat har fått igjen bilen sin fra lakk og stell:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1074 Skrevet Mai 1, 2012 Truuu kompisen min spotta seg sjøl etter hadelandstreffet når han var innleid sjåfør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1075 Skrevet Mai 1, 2012 Truuu kompisen min spotta seg sjøl etter hadelandstreffet når han var innleid sjåfør er det et stort klistremerke i bakruta på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...