Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mattsvart A5 coupé med mørke baklykter ved Vik butikken i Vang her om dagen. Tror den hadde BR skilter :) Klubbil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en svart vw up i fåberg i dag tror det var vw audi klistremerke på den og jeg tror den var ht registrert. Noen her? Up! Er faktisk en kul bil :)

 

Det er bilen til Siv Anita, og hun er i høyeste grad medlem.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en A4 avant på lørdag mellom på E6 mellom Furnes og Gardermoen ett sted, husker ikke helt hvor :P Mørk av farge, grå mener jeg og huske, blinket i lysa og hilste på meg.. Men jeg kan ikke skjønne hvem det var :/ Var gjort div med bilen, mørke ruter, senk osv..

 

Mulig den var på tur til Lillehammer? Var etter kl 13-14 tiden lørdag..

Den kjørte retning Lillehammer/Hamar/osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute på mc tur i dag og kjørte vestsida fra Elverum til Kongsvinger, og på veien møtte jeg:

 

- en relativt lav og små grom nyere Jetta , den var grå farget og så ut som om den hadde en leppe (ala rieger kanskje) foran og grå striper som gikk over panser og tak, så ut som ei jente som kjørte.

 

og

 

- spotta en Candy White Golf MK6 GTI på en gårdsplass likeved veien, denne hadde AY skilter, og noen andre felger enn de originale som er på en GTI.

 

Klubb biler noen av disse tro? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr. Jevnaker ble spottet kjørende forbi Pizzabakeren i Brummunddal for et par timer siden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en mc-tur idag, og kjørte Fagernes-Dokka-Gjøvik-Moelv-Stavsjø-Tingnes-Helgøya

På returen møtte jeg en meget pen rød Typ89 Coupe/S2 på veg fra Gjøvik og retning Fagernes :) Var ganske fin, og lå i følge med noen mc'er ;)

Tipper dette var en plass rundt der en svinger mot Hov, men hukommelse er ikke min sterke side :P

Selv kjørte jeg Ninja m/passasjer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det var Anders Lillejordet jeg møtte på E6 mellom Ottestad og Stange kl.15?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns jeg så bilen din stå hjemme da jeg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer :) Vært her å snoka, eller myste du bort hit fra E6?

Vi brukte konebilen til Oslo og Ikea på både Furuset og Slependen en tur i dag, rett og slett fordi den kun blir brukt herfra og opp til sjukehjemmet hvor frøkna jobber. Så greit å få den ut på motorvegen å spøtta ut litt sotdotter av og til.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det var Anders Lillejordet jeg møtte på E6 mellom Ottestad og Stange kl.15?

 

Stemmer nok det var på vei uti åsbygda en tur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer :) Vært her å snoka, eller myste du bort hit fra E6?

Vi brukte konebilen til Oslo og Ikea på både Furuset og Slependen en tur i dag, rett og slett fordi den kun blir brukt herfra og opp til sjukehjemmet hvor frøkna jobber. Så greit å få den ut på motorvegen å spøtta ut litt sotdotter av og til.. :D

 

skulle du likt å vist : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, regner med du myste fra E6. Men for all del, det har flytta inn noen nye folk i nabohuset igjen. Er da noen ungdommer der på fest i kveld tror jeg..

Lurer på hvorfor folka som bor der flytter med en gang, kanskje de har umulige naboer..? ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i klubben dette? Lekker var'n vertfall!!

 

Edit: var svenske skilt på den gitt..

uploadfromtaptalk1344436668362.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta 1ern til Tobias Kristiansen i dag, å den var drit pen !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en sølvgrå rs4 b5 ved demningen i øyer ved 4-tiden i går kjørende nordover. Spotta den samme i dag nå 15.45 utenfor pizzadriven i øyer. Han kikka på meg og jeg kikka på han/bilen :P var også halv lav. Noen her som er på ferie kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går spotta jeg ulen i bolba rett utenfor lillehammer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope :P den har stått stille siden treffet på hunderfossen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope :P den har stått stille siden treffet på hunderfossen

Åh, da var det den som hadde lik bil hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en sølvgrå rs4 b5 ved demningen i øyer ved 4-tiden i går kjørende nordover. Spotta den samme i dag nå 15.45 utenfor pizzadriven i øyer. Han kikka på meg og jeg kikka på han/bilen :P var også halv lav. Noen her som er på ferie kanskje?

 

Sjefen i Hafjell (tror jeg) har RS4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, da var det den som hadde lik bil hehe

 

Flere gressklippere i området sikkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefen i Hafjell (tror jeg) har RS4.

 

Åjaa, han i Hafjell ja. Vinmonopolet i hafjell, coop i hafjell, quality i hafjell, lilleputthammer som ligger i hafjell eller hvor i hafjell var han sjef sa du ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har det moro, skjønner jeg?

:rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en gjeng forskjellige på hamar idag:) kim rune, morten bekkelund, pluss mange fler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.