#51 Skrevet Oktober 1, 2009 Hehe, busted! Det er garantert to klassevenninner av meg. Line, fra Lena en stann, som er eieren av den røde poloen. Og Jane, fra Gjøvik, var pasasjer. Skal hilse til dem fra deg på skolen i morgen jeg Raymond. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 1, 2009 Hehe, busted! Det er garantert to klassevenninner av meg. Line, fra Lena en stann, som er eieren av den røde poloen. Og Jane, fra Gjøvik, var pasasjer. Skal hilse til dem fra deg på skolen i morgen jeg Raymond. hihi, såpass ja, verden er ikke stor, du får hilse og spørre om det ble noen bra bilder hehe også har de vikeplikt for biler som "er i" rundkjøringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 30, 2009 Så denne ved Rimi kl. 18.30 i dag. Dvs. 30 Okt. Noen som vet hvem som eier denne? kanskje medlem? Han sto tydeligvis like ved og åpna bilen. Likte vel ikke at folk tok bilde av den da Beklager dårlig bildekvalitet Mobiltelefon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 30, 2009 oii, ble så dårlig kvalitet ja. Dere får prøve dere da ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 30, 2009 (endret) er vel s3 til lars det der. som står til salg nå vis jeg ikke tar feil. er nylakert i sommer. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19470576 løp og kjøp hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 30, 2009 Der var den ja. Mente jeg hadde sett den før. Hehe, akkurat kjøpt bil jeg. Men så på denne også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet November 3, 2009 Spotta en pen A4 ved CC etter at jeg hadde vært på BT og levert melding om eierskifte i dag. Utrolig flott farge på den. Bare synd den sto på kjedelige vinterfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet November 4, 2009 Spotta en pen A4 ved CC etter at jeg hadde vært på BT og levert melding om eierskifte i dag. Utrolig flott farge på den. Bare synd den sto på kjedelige vinterfelger QUOTE] Denne har jeg sett utafor Møller i Nydalen for ei stund tilbake. Mulig eiern jobber der også. Pen med sommerfelger hvertfall! Husker ikke hva merke dom var men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet November 4, 2009 Den Røde s3'en lengre oppe går i mitt distrikt nå Morten Berge her på forumet som har handla. Ekstremt fet bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet November 14, 2009 Spotta en pen A4 ved CC etter at jeg hadde vært på BT og levert melding om eierskifte i dag. Utrolig flott farge på den. Bare synd den sto på kjedelige vinterfelger Kone bilen til Erik skaaden han som har den hvite A6 som er bygd totalt om med A5 front og greier. jobbet før på Bilskade Hamar men nå nyansatt på Møller bil Hamar som min kollega: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet November 15, 2009 Er det Avant den A6'n som han eier? Så en meget pen hvit A6 avant ved go karten i Ottestad for en liten stund tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 16, 2009 Er det Avant den A6'n som han eier? Så en meget pen hvit A6 avant ved go karten i Ottestad for en liten stund tilbake Er en avant ja:) med svarte felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 16, 2009 Stemmer Pen den også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet November 16, 2009 Stemmer Pen den også. Tror jeg møtte deg gjennom strandgata på Hamar her om dagen Simen. Hvis du har hjulkapsler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 16, 2009 Neii. Har nok ikke det. Er ikke den rød jeg har nå lenger altså. Har en mørkeblå metallic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 16, 2009 Neii. Har nok ikke det. Er ikke den rød jeg har nå lenger altså. Har en mørkeblå metallic ÅÅja. Har du bilde av den du kjører nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 17, 2009 Jadaa. men er ikke mye å skryte av enda. Hatt den i 3 uker nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 20, 2009 Kjøpte ikke tilfeldigvis denne fra Fredrikstad/Sarpsborg området Simen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 21, 2009 Kjøpte ikke tilfeldigvis denne fra Fredrikstad/Sarpsborg området Simen? Gjorde det vettu : ) Sendte selgeren melding klokka 5 om nattan at jeg skulle se på den dagen etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet November 22, 2009 Gjorde det vettu : ) Sendte selgeren melding klokka 5 om nattan at jeg skulle se på den dagen etter Hehe. Vurderte å dra å kikke på den bilen der. Men ble S2 istede. Vært artig å sett hvordan den er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet November 23, 2009 Du får ta en titt på den til Torsdag om du skal på midtstranda da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 28, 2010 gammel tråd, men samme det Fikk øye på denne da jeg fylte bensin istad, utrolig fet bil! er vel en 997 dette? sto utafor Hurtigruta Carglass på Hamar, sto hurtgiruta carglass på bilen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 29, 2010 Den har faktisk stått der ved opptil flere anledninger. Fet kjerre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 29, 2010 Åj åj,dette er den ultimate kjøremaskinen! Ekstrem bil som er bygdt for fart/morro;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 1, 2010 Kommer vel originalt med bur denne porschen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...