#1076 Skrevet Mai 1, 2012 er det et stort klistremerke i bakruta på denne? Nei er ingenting av merker anna enn Audi ringer foran og to små Swissvax merker på sida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1077 Skrevet Mai 1, 2012 Det stemmer nok bra, måtte ha en ny ytre drivknute Takk for det, bilen var ikke akkurat ren, men den er rød igjen i dag Burde jeg sett deg eller? Skulle vel lagt merke til en A4 med IC rør i fronten Akkurat Neida, sto oppå Statoil å vaska MB Sprinter'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1078 Skrevet Mai 1, 2012 Nei er ingenting av merker anna enn Audi ringer foran og to små Swissvax merker på sida.. ok,så en fin audi på rudshøgda på lørdag var det vel,var klistremerke av tommy(fra tommy og tigern)+ noe tekst:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1079 Skrevet Mai 1, 2012 Møtte Emil Lehne i sin nydelige TT 2 ganger idag. Ble så bøst med fargen på hjula dine! Er ikke no mindre bøs den bilen din heller! fy for et syn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1080 Skrevet Mai 1, 2012 Skamlav A4 B6 (?) sedan, grå metallic med mørke baklys og feite hjul observert ved nabohuset til en kompis av meg som bor i Bekkelaget, var litt tøff faktisk. Det er nok Glenn Sørlunden sin Den er ombygget med B7 front, bredda skjermer, 11.5" felg bak og luft Skamfet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1081 Skrevet Mai 2, 2012 Det er nok Glenn Sørlunden sin Den er ombygget med B7 front, bredda skjermer, 11.5" felg bak og luft Skamfet! Bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1082 Skrevet Mai 2, 2012 Bilde? Har ikke bilde for hånden, men han er vel medlem, så han kommer vel med en tråd snart;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1083 Skrevet Mai 2, 2012 Ok, da venter jeg spent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1084 Skrevet Mai 2, 2012 Bilde? I can do magic!........... ................Eventuelt for mye fritid? Uansett, fet denne bilen her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1085 Skrevet Mai 2, 2012 I can do magic!........... ................Eventuelt for mye fritid? Uansett, fet denne bilen her! Tror jeg har spottet denne også faktisk Feit bil ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1086 Skrevet Mai 2, 2012 Spot on, det var denne ja Ikke så rart jeg var litt usikker på om det var en B6 nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1087 Skrevet Mai 2, 2012 Kjørte bak og foran Glenn Erik Kolloen idag mellom løten og hamar:) Feit stuk på bilen din asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1088 Skrevet Mai 2, 2012 Kjørte bak og foran Glenn Erik Kolloen idag mellom løten og hamar:) Feit stuk på bilen din asså Du som var råkjøreren ja....................... Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1089 Skrevet Mai 2, 2012 Du som var råkjøreren ja....................... Takk for det Ikke akkurat råkjører:) Men måtte bare;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1090 Skrevet Mai 4, 2012 Spotta K Grovan på E6 retning sørover ved bom passeringa ved Gardemoen i dag, pent stk bil å skue langs veien edit: tror jeg spotta Anders Lunde i en Touran like ved Espa også om jeg ikke tar helt feil.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1091 Skrevet Mai 4, 2012 Spotta K Grovan på E6 retning sørover ved bom passeringa ved Gardemoen i dag, pent stk bil å skue langs veien edit: tror jeg spotta Anders Lunde i en Touran like ved Espa også om jeg ikke tar helt feil.. ? Lunde skulle vel jobbe i kveld så ikke helt umulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1092 Skrevet Mai 5, 2012 Skal vi se..Spotta Glenn Erik Kolloen på Midtstranda og Joachim Vågen i ei rundkjøring i Brumunddal igår! Fadern for noen kjerrer!! Hilste til begge men forstår hvis dere ikke kjenner igjen meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1093 Skrevet Mai 7, 2012 Truuu kompisen min spotta seg sjøl etter hadelandstreffet når han var innleid sjåfør Hans Uno er glad i å se på seg selv...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1094 Skrevet Mai 9, 2012 Spotta både Golfen til brage å brage på lillehammer i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1095 Skrevet Mai 9, 2012 Spotta både Golfen til brage å brage på lillehammer i dag Syntes det var noe kjent da jeg svingte inn på plassen, men måtte gå innendørs før jeg turte å hilse Hadde nettopp hentet bilen fra oppdatering av motorstyreenhet hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1096 Skrevet Mai 9, 2012 var bortom å sikla litt i vinduet hos dere å før du kom... mye godsaker der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1097 Skrevet Mai 9, 2012 Da kan du tenke deg hvordan jeg har det, som jobber der... Som et barn i godtebutikk, vettu Skulle bare ønske ukene hadde flere dager, så jeg hadde fått tid til å polere både fruens og min egen bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1098 Skrevet Mai 9, 2012 Skulle bare ønske ukene hadde flere dager, så jeg hadde fått tid til å polere både fruens og min egen bil... Først tar du stålull og zalo, så går du over med no turtle easy suprrduper shine... Ferdig på 5 minutter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1099 Skrevet Mai 11, 2012 Orange Gallardo ble spottet like ved Kolberg førdagen - oh my: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1100 Skrevet Mai 12, 2012 spotta mye rart den siste uka aner ikke hvem som kjører de forskjellige bilene men såg en G3 stv, type brun med beige felger her en dag (i hamar), ubrukelig lav selvsagt samt en scirocco i br.dal med babyblå? felger denne også tett oppunder ubrukelig lav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...