85 Jetta GT og 89 Jetta GL selges i deler. 90 dører,3er gti/vr6stoler. ++++

Anbefalte innlegg

det er en 85 1,8..

 

de to "stemplene" som går inn i bremsekraftforsterkeren er 41mm utvendig og 18mm utvendig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo

Har du skjermbredderne bak fra den blå?

Og har du det plast-dekselet du ser når du åpner bakluka som ligger innenfor gummilista langs kanten mellom lyktene hvis du skjønner..?

 

Hørte at Brage og Aadne skulle hente no parts hos deg på lørdag (i morgen) så da tenkte jeg at du kanskje hadde noe til meg også..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Var ute i Golfen i dag og oppdaga at eg manglar midtselen og dei tre innfestningane til selane i baksetet.

Altså det som kjem opp midt i baksetet. Har du noko slikt liggande?

 

Ganske irriterande at eg ikkje merka det før eg sende delebilen på vraken:(.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har eg heilt sikkert i den blå jetten, vil tru at det er likt på jetta og golf. Kom med eit bud på det du så kan eg skru det ut en dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har eg heilt sikkert i den blå jetten, vil tru at det er likt på jetta og golf. Kom med eit bud på det du så kan eg skru det ut en dag :)

 

200kr?

Så tek du det med til førde ein dag det passar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

200kr?

Så tek du det med til førde ein dag det passar.

 

Går fint det. Du vil da ha setebetet i midten samt alle 3 mottakerene for belte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint det. Du vil da ha setebetet i midten samt alle 3 mottakerene for belte?

 

Ja. Helst med festeboltar og det heile.

Gi ein lyd når du skal nedover då:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adrian. Vil som sagt ha 3èr interiøret. Men har du mulighet for å skaffe en pris på levering til Stavanger?

 

Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du det ytterste reim hjulet som sitter på veiva?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 1.8 eller 1.6 ? men har ikke tatt av noen så er der nokk. Kom med et bud på det du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 1.8 eller 1.6 ? men har ikke tatt av noen så er der nokk. Kom med et bud på det du :)

 

pm sendt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! De fleste delene passer også på Golf 2 såklart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Vet du ikke skal selge g60 settet, men du vet tilfeldigvis ikke om noen flere? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på frontstol, høyre framskjerm, fanger fra den lilla og taklukekasset hvis du har? Send gjerne på pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, frontstol, høyre skjerm og fanger er solgt, takluken gjikk med på bossen. er da typisk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump. den blå blir vel kastet til våren tenker jeg. er gti bakstilling med skiver på den. linselykter fra den blå 1200kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har knekkt den tappen man skrur fast vindusviskerarma på,men er vel vanskelig å få av bare den delen?:P men kan i såfall ta hele systemet av armer der da,uten motoren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen deler har du igjen`?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har knekkt den tappen man skrur fast vindusviskerarma på,men er vel vanskelig å få av bare den delen?:P men kan i såfall ta hele systemet av armer der da,uten motoren..

 

Vil tru det er bedre å kjøpe det nytt, tror det kostet kun 350kr på nbs til 4eren min. bilene har stått i 3 år nå, så er vel ikke det beste lenger. Skulle det alikavell være av interesse så bare si ifra :)

 

åssen deler har du igjen`?

 

 

Den lilla er kastet, men har masse deler av den igjenn. Den blå står her enda og der mangler interiør og dørene er boss. Ellers står det meste her i tråden om hva som er solgt .

 

Hva var det du var ute etter ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 fanger foran og bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel såpass med frakt at det lønner seg for deg å finne noen som er nermere deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du komlpette skivebremser bak? dvs alt for å bygge om..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.