85 Jetta GT og 89 Jetta GL selges i deler. 90 dører,3er gti/vr6stoler. ++++

Anbefalte innlegg

Vil tru det er bedre å kjøpe det nytt, tror det kostet kun 350kr på nbs til 4eren min. bilene har stått i 3 år nå, så er vel ikke det beste lenger. Skulle det alikavell være av interesse så bare si ifra :)

 

 

vindusviskermekanismen var utgått hos nbs,så om gjengene på tappene er hele så jeg får festa viskerne og du ikke skal ha en formue for den så tar jeg den med deg,kosta 600 + frakt hos hovwdiaudi,og det blir dyrt syns jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du komlpette skivebremser bak? dvs alt for å bygge om..

 

Har en som ville kjøpe hele bakakslingen, så må høre litt med han først

 

Vil tru det er bedre å kjøpe det nytt, tror det kostet kun 350kr på nbs til 4eren min. bilene har stått i 3 år nå, så er vel ikke det beste lenger. Skulle det alikavell være av interesse så bare si ifra :)

 

 

vindusviskermekanismen var utgått hos nbs,så om gjengene på tappene er hele så jeg får festa viskerne og du ikke skal ha en formue for den så tar jeg den med deg,kosta 600 + frakt hos hovwdiaudi,og det blir dyrt syns jeg..

 

 

 

Skal sjekke i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke noe effektanlegg til Golf 2 til overs? 2,5".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke noe effektanlegg til Golf 2 til overs? 2,5".

 

har et nytt rustfritt til Corrado G60, men det passer vel gjerne ikke ? Merket er Ray, eller Rays

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det aner jeg ikke. Viktigste for meg er nest bakerste lyddemper med "kardangbøyen", sånn egentlig.

 

Før jeg lager tråd for å høre om det er likt, så hva forlanger du for det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjaa.. 3000?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For den prisen får jeg likt nytt effektanlegg for som er til Golf 2, så må nok ned noen kroner skal jeg slå til;)

 

Men pris kan vi eventuelt finne ut av - vil gjerne se bilder av det først, jeg. Av alle fester og lyddempere etc. Fikser du det til meg i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du ray rustfritt for 3000? Da ville jeg ha kjøpt det nytt. Kommer jo frakt og styr i tillegg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, gjør det. Går du inn på Ray sin hjemmeside, er det Simons effektanlegg man ser, så da forstår jeg det sånn at det er samme ulla.

 

Kunne gitt 2000,- pluss frakt, men sikkert for lite for deg da, tenker jeg. Og hvis du ikke gidder å sende, får jeg heller lete videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Ray metallfabrikk det samme som Ray effektanlegg? Mulig det er det, jeg har aldri hørt om det. Er simons rustfritt da?

Skal se litt nermere på det jeg har liggende og knipse noen bilder i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se HER. Så sånn jeg forstår det, er det akkurat det samme, men ikke umulig jeg er helt på viddene her nå.

 

Flott om du får gjort det, Adrian;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter både ratt og panser på bilen, så det har jeg. Men er ikke det et helsikkes styr å demontere da? er fra 89 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter både ratt og panser på bilen, så det har jeg. Men er ikke det et helsikkes styr å demontere da? er fra 89 mod.

 

Alt er relativt;)

 

For å komme til mutrene til panserhengslene må du ta av forskjermene. Da kan du løsne hengslene slik at braketten også følger med.

 

Rattstammen er jeg litt usikker på. På golf 3 er det 2 bolter som må bores ut og så er stammen hektet på pedalsettet med en bøyle. Det er denne bøylen fra golf 2 jeg trenger så hvis du gidder å demontere så trenger du ikke sende hele stammen. Bare kapp av den nederste bøylen som jeg har vist i tråden jeg la ved link til i innlegget mitt.

 

Gi en lyd hvis du orker å demontere.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å renovere huset nå, så tror det bli litt mye arbeid desverre. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du de borbet a felgene enda? vindusvisker hendel komplett m bryter(skal på en 90mod om d har noe og si)? Invendig speil(til bil uten takluke om d har noe og si)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er solgt, skal se om jeg har det andre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott send meg gjerne en pm, vanskelig og holde styr på alle trådene jg har innlegg i

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidde du å legge til siden to vindussveiver om du har?

Treng forøvrig også dei 3-kanta plastdeksla som e på innsida av døra ( skjula skruane til speila) Om du har liggande nokon heile...

Har vel tilfeldigvis ikkje liggande Hovudlysbryter til ledningsnett med org grøftelys og?

 

Har visst gått glipp av den tråden her..Surt,med tanke på at eg akkurat va heime på ferie...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du golfball gir kula enda??

hvor mye for forgasseren fra den 1,6l?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du de borbet a felgene enda? vindusvisker hendel komplett m bryter(skal på en 90mod om d har noe og si)? Invendig speil(til bil uten takluke om d har noe og si)?

 

har viskerhendel og speil ja.

 

Gidde du å legge til siden to vindussveiver om du har?

Treng forøvrig også dei 3-kanta plastdeksla som e på innsida av døra ( skjula skruane til speila) Om du har liggande nokon heile...

Har vel tilfeldigvis ikkje liggande Hovudlysbryter til ledningsnett med org grøftelys og?

 

Har visst gått glipp av den tråden her..Surt,med tanke på at eg akkurat va heime på ferie...

 

Har vidussveiver og 3kant deksela. Har ikkje brytar desverre.

 

har du golfball gir kula enda??

hvor mye for forgasseren fra den 1,6l?

 

Finner den ikke igjen :( Forgasseren fikk du svar på PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, har du fått sett etter den fangeren eller?

90 bakfanger altså :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.