Anbefalte innlegg

Etter å ha lest denne, så er jeg iallefall sikker på at jeg handler enten lokalt eller hos dekkonline.com..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha lest denne, så er jeg iallefall sikker på at jeg handler enten lokalt eller hos dekkonline.com..

 

Makes two of us.

 

Venter på mine dekk hos dekkonline nå :) Estimert 2. juni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Crap, jeg som akkurat har bestillt herfra....kan vel se langt etter dem da ja: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine dekk fra dekkonline har estimert levering i dag. Så det kan jo bli spennende å se om de kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kan jo bli spennende det. Hvor lang leveringstid var det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg la inn min ordre den 20-05/90. Så hvis de kommer i dag har det gått under 2 uker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, ikke det verste det da.

 

Jeg fikk faktisk tak i dem nå, og de skulle prosessere ordren min med en gang....uten at jeg er overbevist av den grunn.

Men er da lov å håpe: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk akkuratt tak i en kundebehandler hos sharif, etter en halvtime med venting. Forklarte henne at det er en måned siden jeg bestilte en felgpakke, og lurte på om det var noe framgang! Da kunne hun fortelle meg at det hadde vært tomt på lageret både for de felgene og de dekka jeg bestilte, men at de var kommet nå men ingen hadde gjort noe etter det! Tydeligvis ett bra system de har der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh grøss å gru: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg la inn min ordre den 20-05/90. Så hvis de kommer i dag har det gått under 2 uker.

 

Kan logge inn på "min bestilling" hos dekkonline.com og hente fraktnr. Så kan den søkes etter hos tollpost.

 

Skal være 2 sendingsnr på 4 dekk. Verdt å ta en titt, de roter de gutta der også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal til sharif i dag med en kompis. Han skal hente en felgpakke der. Gjenstår å se hvordan service'n er der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk 4 sporingsnummer der inne. To av de hadde status "ankommet lager i førde", og de to andre var sist registrert i tyskland for en uke siden.

 

Så regner med de er noen lunde i rute.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda en liten update fra sharif her, fikk en melding ista!

 

"Hei Jan Trygve! Har pratet med lageret og det har skjedd en feil med ordren din. De kunne ikke gi en bestemt dato for når det blir sendt. Hva ønsker du å gjøre? M.v.h Gry hos Sharif's nettbutikk"

 

Har da som sagt ventet en måned så jeg svarte at de bare skulle kansellere den ordren, da jeg har en bulket felg, og vil ha nye fort! Men var da ikke verst å få svar på sms fra ett privatnummer, så litt service er det jo der og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra de ordner opp da hvertfall. Gleder meg til å se hvor lang tid det tar før du får pengene dine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pengene har de ikke trekt, bare reservert, heldigvis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg hentet 4 dekk fra dekkonline.com på tollpost-terminalen i Førde :)

 

2. Juni, akkurat som avtalt! Dette er bra!

 

Bestiller herfra nestegang også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bestilte dekk den 2009.04.10 13:25

straks 8 uker siden.

har ikke kommet enda. dekkene som var lagervare var ikke dær, og så blei min ordre prioritert. de skulle komme og bli sendt på en eller annen fredag som har vært osv.... blir lite sharif forover. selv om jeg sparte en unødvendig 1000 lapp...

og de skal være rimelig glade for at jeg ikke trenger dekk med det første..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si fra her om mitt første møte med sharif's dekksenter. Stakk dit med en kompis i dag som skulle ha nye felger og dekk til sin TT. Ble positivt overrasket av hvordan butikken er innredet. Classy :) Men; da det endelig var vår tur etter kølappsystemet, kom vi til en selger bak disken. Han var bare sløv, lite svarvillig, og hørtes ut som en som har røyka hasj i 10 år. Skikkelig sløving. Etter mye om og men, fikk han kjøpt de felgene og dekka han ville ha. Ventet på vår tur i hallen der de skulle skiftes. Har aldri før sett at noen bruker 1 time på hver bil til å avbalansere etc og montere disse på bilen. De polakkene eller hva de var stod heller å tok seg en røykepause mellom hvert dekk. Var skikkelig kontrast i arbeidsviljen til disse gutta hos sharif og f.eks de på E18 motorsenter i Tønsberg. De gjorde samme jobben på 15 min da jeg skulle ha felger og dekk på min forrige bil. Utrolig skuffet over Sharif. Selvom han har lavest pris, er det utrolig frustrerende at de polakkene ikke gjør jobben sin slik de skal. Jeg skal ihvertfall ikke ha montering av hjul hos Sharif.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte felger og dekk fra Sharif i påskeuka og fikk de etter rett over 2 uker. Men som Petter S.J er inne på så kan det være verdt å sjekke med fraktselskapet også. Ringte selvsagt Shariffen etter de 7 dagene det skulle ta å sende hjula mine og etterspurte de, samme gjorde jeg noen dager etter så kan jo være det hjalp på leveransetida. Uansett ble hjula mine sendt NESTEN til tida fra Sharif, men pga rot hos fraktfirmaet ble de liggende unødig lenge på terminalen. Ringte de faktisk for å sjekke, men de mente da at de ikke hadde noen som helst hjul fra Sharif på terminalen overhode. Viste seg i ettertid at de hadde vært der noen dager.. Skal også legges til at det jeg ikke fikk noe fraktnummer i "min side" i netshopen til Sharif, men fikk det når jeg ringte de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han stiger ikke akkurat i rekkene her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg synes er rart er at jeg fikk mye pes av andre medlemmer fordi jeg var så "dum" å ikke handle av hos min lokale dekksjappe, men her er det ingen som tør klage... Tydeligvis går det skeis med transaksjoner innenfor landets grenser også.

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=155054

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva han tar for 4 stk. dekk i 225/35/19 Nankang NS II eller Kuhmo KU31? Tenker da å reise direkte til butikken å handle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å søke i nettbutikken det. Ringe tror jeg du kan spare deg for :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva han tar for 4 stk. dekk i 225/35/19 Nankang NS II eller Kuhmo KU31? Tenker da å reise direkte til butikken å handle.

 

Rundt 1000 lappen tror jeg..

 

 

 

Jøss, fikk faktisk mail fra Sharif idag hvor de skulle sjekke ordren idag, og sende så fort hun ( kundebehandleren ) fikk tilbakemelding...så får nå se hvordan dette går...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva han tar for 4 stk. dekk i 225/35/19 Nankang NS II eller Kuhmo KU31? Tenker da å reise direkte til butikken å handle.

 

Husk at nettbutikken hans og selve sjappa utenfor oslo er 2 forskjellige firmaer i samme konsern og prisene er totalt forskjellige. Dyrere i butikken enn nettbutikken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.