Anbefalte innlegg

nå begynner det og bli rimelig latterlig

 

2 mnd er gått. og de sier at de skal kontakte et lager eller no slikt og spørre om hvorfor dekkene ikke har kommet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestillte forrige tirsdag, og var innom og hentet dem på fredag. Vare bare litt frempå, sikkert masete i dems øyne, men det gikk helt fint...var en del ventetid for å få slengt dem på, men dog...alt i alt fornøyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bestilte fra dekkonline 5 juni og fikk dekkene 10 juni. kompisen min bestilte hos sharif 3 juni og han har enda ikke fått dekkene sine..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var der idag å kjøpte felger og dekk til konebilen. hadde dekkene påmontert felg og satt på bilen 30min. etter jeg kom betalte. Hadde ikke bestilt på forhånd. Bra pris, ok service. Har aldrig bestilt for å få tilsendt dekk derfra, men de 3 gangene jeg har vært der har ting gått raskt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir bare til at jeg avbestiller og kjøper dekk en annen plass, bra at jeg bestilte tidlig, slik at det ikke var noen krise.. bilen skal bli ferdig i løpet av juli så

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kjøpte nett felger på byttdekk.com tok vel litt over 2veker men va veldi billigt ellers så er det dekkonline som gjelder på dekk hos meg, men eg har dekk maskin sjøl så slipper den utgiften med omlegging,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sukk... bestillte meg felger og dekk ifra shariff forige uke... SÅ såg ej dinna tråden her(og felgane er ikke sendt heller) så sjekket jeg interdekk.. nøyaktig samme dekka og felgane var kun 600kr mere.. og de kunne jeg hatt på 5 dager.. jaja, får se om jeg får avbestille da.. å kjøpe dei lokalt istedenfor, vi har både tevodekk og dekklageret her oppi ålesund, som har fornuftige priser. jeg får nybilen min enten i morgen eller tirsdag, og jeg har ikke felger til den. bare de styggeste aluminium klumpene som audi lager (kr 0,-, var inkl på bilen) og jeg kjører IKKE rundt i de iallefall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kompis kjøpte 20" med dekk til sin merc S500. i det han kom til furuseth/alnabru begynte bilen å riste noe forferdelig. ingen av boltene var skrudd til. holdt på å miste begge fremfelgene. Har hørt om lignende tilfeller tidligere. Har også hørt om flere tilfeller av billigdekk som ikke er runde... Jeg unngår sharif og holder meg til dekkonline, de er jeg superfornøyd med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, skrekkeksempel!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trengte nye dekk til sommertreff på Mo i Rana.

Lette lenge for å finne de rette dekka som jeg ville ha, og ringte rundt for å finne ut hvem som kunne levere raskest mulig da det bare var 3 uker igjen til treffet.

 

Når jeg fikk tak i Sharif ble jeg lovet at de skulle være her i løpet av 7 dager, men jeg måtte bestille fra nettbutikken.

 

Greit tenkte jeg. Bestile de dekkene jeg ville ha på nettbutikken, og fikk bekreftelse på mail.

Dekkene var lagervare.

 

2 uker gikk, og jeg hadde ennå ikke fått noen bekreftelse på at dem var sendt.

På fredag tok jeg en telefon til Gry på nettbutikken for å finne ut hva som skjedde med ordren min.. Fikk til svar at de ikke hadde hatt dem på lager allikevel, og de ville ikke få dem inn før på tirsdag over helgen, men de skulle sende dem med en gang de kom inn til dem.

 

Da sa jeg til dem at jeg hadde planer om å kjøre fra Bodø til Mo på torsdag, og lurte på om de hadde noen som helst sjans å få dem hit før det?

Fikk til svar at de skulle sende dem på raskeste måte, og at de da skulle kunne komme frem til da.

 

Jeg ble veldig i tvil,og ba dem kansellere så jeg heller kunne kjøpe hos noen lokale istedet.

Ingen problem. Hun skulle kansellere det.

 

Jeg ordnet meg dekk.. vel og merke et annet merke enn det jeg vile ha, og mye dyrere, men måtte ha dekk.

 

onsdagen etter treffet tikker det inn en melding på telefonen om at dekkene mine har kommet frem til Bodø...

Tok en telefon til Gry igjen, og får beskjed om at jeg skal få et returnummer på mail som jeg bare skal levere på lageret der de ble levert.

Jeg ventet 2 dager uten å ha fått noe nummer, og ringte tilbake til dem.

Da skulle hun prate med henne som hadde ansvaret for returnummer (har de en egen person til dette, så må det jo være sykt mange som kansellerer :P), så skulle hun ta kontakt med meg i løpet av en time. . .

 

Det var to uker siden.. og jeg har fremdeles ikke noe returnummer...

 

ALDRI mer Sharif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett at alle dekkene på sharif sin side så står lagerstatus på samtlige dekk på pluss 20. Så er nok ingen reell lagerstatus.

 

kjøper dekkene mine fra dekkonline i fremtiden også, for når jeg går i dekkbutikker så har de ingen ting på lager og sender en bestilling seinere i uken. så da er det like raskt om ikke raskere å bare bestille fra dekkonline

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.